lekker tien minuten analyse van de knul op de bankquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Kon de volgende partij niet wat vroeger beginnen?
Loting gebruiken om iedereen te verdelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:49 schreef Marcoss het volgende:
Bovenste deel van schema hebben we nog de nummers 8, 10, 21 en 23 over van de plaatsingslijst, in het onderste deel (als die Amerikanen winnen) de nummers 1, 2, 3 en 5..
Daar gaat iets niet goed
NLquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Wie is straks favoriet bij de vrouwen
Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Wie is straks favoriet bij de vrouwen
Ach die verloren ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef noodgang het volgende:
Dat andere Zwitserse duo was op een of andere manier interessanter
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Elkaar aanraken is tot daaraantoe maar om nou bij elk gewonnen punt uitgebreid te gaan staan knuffelen
Ja, mannen ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:03 schreef truedestiny het volgende:
Deze Nederlandse dames zijn toch gewoon outsiders?
altijd mooi weer hier snaptequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:03 schreef skysherrif het volgende:
waarom is nederland 1 van de beste landen in beachvolleybal
Bijna bij al die mokkels zo, ik gok zo dat de boel flink wordt platgedruktquote:
kom je uit goes??quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
altijd mooi weer hier snapte
Koopakoobana Goes
ja geloof het welquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is dat duo waartegen dat kansloze Nederlandse duo hun eerste set tegen won hè?
Ja dat wel, maar outsider voor goud. Halve finale tegen #1 wereld. Wel leuke pot hopelijk met vol stadion.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Mwa, daar werd wel een medaille verwacht dacht ik. Hier minder.
Goesnoord jwzquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dan had ik er allang een eind aan gemaakt
Ja het is niet overtuigend allemaalquote:
Ik gok dat ze niet zoveel vet hebben, en geen siliconen hebben laten plaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bijna bij al die mokkels zo, ik gok zo dat de boel flink wordt platgedrukt
Eens, maar het kan wel: https://gfycat.com/WhichLankyBallpythonquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik gok dat ze niet zoveel vet hebben, en geen siliconen hebben laten plaatsen.
ja, het ontbreken daarvan maakte dit voor mij nou juist zo een leuke kijksport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat geknuffel is echt zwaar overdreven continu
Ja, ik begrijp ook niet waar je zin in hebt met dat zweet en zand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij zaalvolleybal vieren ze elk punt alsof ze zojuist olympisch kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
daar vieren ze ook het punt van de tegenstanderquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij zaalvolleybal vieren ze elk punt alsof ze zojuist olympisch kampioen zijn geworden.
Het telt gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
Wat een lelijk punt om de set te winnen
Net als een wedstrijd winnen met een penaltyquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
Wat een lelijk punt om de set te winnen
Onterechte penalty danquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Net als een wedstrijd winnen met een penalty
Die ex waterpolo coach in de studio overdag is nog erger.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Zipportal het volgende:
Die Marloes als co-commentator is een dooie.
heeft wel op de Johan Cruyff University gezeten dus dan kan je wel watquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Zipportal het volgende:
ik ben net weggezapt, dat zal de reden zijnquote:
ze zal allicht meer tiet hebben dan die 4 bij dat netquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Zipportal het volgende:
Sowieso Haasequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat heet mentale weerbaarheid, maar volgens een hoop Fokkers missen Nederlandse sporters dit
Neequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ze zal allicht meer tiet hebben dan die 4 bij dat net
scharen schuurt de kutquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef BeamofLight het volgende:
Whahaha echt he le maal geen kut lukt er
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
3e set is 15 toch?
Is dat ook met 2 verschil?
Nee!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef skysherrif het volgende:
en de zwitsers slaan een gaatje, exit nl
Positief dan, die zwitserse had een lekkere kont zojuist in beeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie negatief. 2 punten is niks.
Wel hoor, genoeg grote stranden daarquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef Evertjan het volgende:
hoe kunnen zwitsers aan beachvolleybal doen ze hebben niet eens een strand
Successupporterquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef Wilskracht het volgende:
Zwitsers zijn wel erg goed en leuk.
Wel lekkere merenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef Evertjan het volgende:
hoe kunnen zwitsers aan beachvolleybal doen ze hebben niet eens een strand
Bij voetbal doen ze het eigenlijk vooral als ze voorstaan. Niet als ze dik achterstaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:55 schreef Rabieluh het volgende:
Het lijkt verdomme wel voetbal, opeens allemaal pijntjes.
Larissa/Talita maken er gehakt van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef Wilskracht het volgende:
Zwitsers zijn wel erg goed en leuk.
We gaan eerst boodschappen doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:55 schreef marcodej het volgende:
Maak maar af, kunnen we naar Schippers.
Maar het kan ze wel wat opleveren, hun flow breken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij voetbal doen ze het eigenlijk vooral als ze voorstaan. Niet als ze dik achterstaan.
Dat werd vooraf aan deze wedstrijd ook verwachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:57 schreef truedestiny het volgende:
Kwart finale tegen Brazilianen, dat gaan die Zwitsers niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |