Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Je loopt wel veel te zeikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Het was tot nu ook niet nodig. Zal er morgen/straks eens aan beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Tijdens het gelul en gezever is er op de achtergrond vaak een scherm met livebeelden. Dat zullen ze wel meetellen, want ze zenden het tenslotte uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8
[..]
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.
Mensen die niet doorhebben dat dit een parodie is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Joezi het volgende:
De NOS van Ierland, kan toch niet, wel hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |