Een foutje maken is menselijk, dat doen we allemaal. Maar ik vraag mij bij dat soort dingen af, of ze echt gewoon direct op send drukken zodra ze het stukje hebben geschreven.quote:
Haha, alleen met die eerste zondag hebben ze ervoor gezorgd dat ze dat gemiddelde in live sport niet kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Windhapper het volgende:
Feiten.twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
![]()
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Haha, alleen met die eerste zondag hebben ze ervoor gezorgd dat ze dat gemiddelde in live sport niet kunnen halen.
Dan nog dat update programma rond 18:00, het avond- en het ochtendprogramma. Ook zijn er een berg analyses.
Soms is er live sport, maar gaat het om de keuzes. Nederlandse tennis mix bij de super tiebreak onderbreken voor series zwemmen zonder Nederlander.
Normaliter is het normaal dat je om een van je grotere sporters reclames bouwt, maar ik vraag me af hoe de kijkcijfers zijn zo in de nachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wel ja, laten we de hardcore sportkijker om kwart over drie s nachts trakteren op reclame...
Ik denk dat hij een live uitzending ook als live sport ziet, zelf als er herhalingen worden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
Denk dat er per reclameblok mensen afvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaliter is het normaal dat je om een van je grotere sporters reclames bouwt, maar ik vraag me af hoe de kijkcijfers zijn zo in de nacht
Als iedereen nou ergens anders gaat kijken dan doen ze het misschien beter met dat belasting geldquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat er per reclameblok mensen afvallen.
Met de reclames kost het juist minder belastinggeld he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als iedereen nou ergens anders gaat kijken dan doen ze het misschien beter met dat belasting geld
Die zullen vast een leuk bedrag krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met de reclames kost het juist minder belastinggeld he.
Vind het nog best sterk dat ze drie mensen op de bank hebben die iets kunnen vertellen.
Meer waard dan het handje vol kijkers denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zullen vast een leuk bedrag krijgen
Had je maar een kaartje moeten kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef swimmie86 het volgende:
Serieus, wel een 'livestream' met herhaling basketbal, poulewedstrijden badminton, maar een beetje moeite doen voor de laatste 3 zwemfinales. Ho maar.
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar een kaartje moeten kopen.
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:42 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |