SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben hier echt ziek van en ik krijg er gelijk een Co Adriaanse-gevoel vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is je eigen mening hierover?RED ONS HENNIEGOD![]()
Kansloos is een ander verhaal, maar je moet wel je tactiek aanpassen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik verwacht niet dat dat potje enigszins vergelijkbaar is met die van vanavond. Meteen zeggen dat de boel kansloos is, is voor mij aanleiding een bakje popcorn te pakken en te genieten hier
Maar in de eerste helft wel goede dingen gezien, dat wel.Oh.![]()
Niet eens je tactiek aanpassen, gewoon wat scherper verdedigen en de afspraken weer wat beter afstemmen. Ik kijk er in ieder geval niet van op dat dit er een keertje tussen zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansloos is een ander verhaal, maar je moet wel je tactiek aanpassen natuurlijk.
Maar in de eerste helft wel goede dingen gezien, dat wel.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt ziek hiervan? Dat valt bij mij wel mee opzich, het was wat treurig maar komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben hier echt ziek van en ik krijg er gelijk een Co Adriaanse-gevoel vanOh.![]()
![]()
Nog even het plaatje, met de tekst erbij van de tweet.
Kijk even hoe onzichtbaar klaassen inderdaad is en hoe el ghazi niemand behalve tete bereikt.![]()
Nah hij moet eerst nog even een interviewtje geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zit denk ik wel in de auto jaOh.![]()
Buiten Dolberg en Younes was het hele team ondermaats. Ik houd m'n hart vast voor aanstaande dinsdag, op deze manier word je gewoon weggecounterd en mag je blij zijn als de schade beperkt blijft.![]()
Middenveld klopt geen hout vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even het plaatje, met de tekst erbij van de tweet.
Kijk even hoe onzichtbaar klaassen inderdaad is en hoe el ghazi niemand behalve tete bereikt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete verdedigend nog wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef Urquhart het volgende:
Buiten Dolberg en Younes was het hele team ondermaats. Ik houd m'n hart vast voor aanstaande dinsdag, op deze manier word je gewoon weggecounterd en mag je blij zijn als de schade beperkt blijft.![]()
Ik vrees dat we nog lang opgescheept zitten met Gudelj en Bazoer .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt ziek hiervan? Dat valt bij mij wel mee opzich, het was wat treurig maar komt wel goed.
Over Dijks nog maar te zwijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj en Dijks moeten er echt uit ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nog lang opgescheept zitten met Gudelj en Bazoer .
Over Dijks nog maar te zwijgen.
Maar ik ben bang dat elke trainer daaraan vasthoudt
Oh.![]()
Bosz mag redelijkerwijs pas na de kerst afgerekend worden op speelwijze.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tja dan blijft het worstelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj en Dijks moeten er echt uit ja.
Maar ik ben bang dat elke trainer daaraan vasthoudtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja kan er natuurlijk niet aan liggen dat er niks beters beschikbaar is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Als gudelj erin blijft en bazoer, dit middenveld zo. Mag je nu al best kritiek leveren op Bosz.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Moet creativiteit opgesteld worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan blijft het worstelenOh.![]()
Maar wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen wint deboer met Inter gewoon even van Celtic, ik weet niet hoor jongens maarOh.![]()
Precies. Hadden we maar riedewald, sinkgraven, de jong, vd beek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja kan er natuurlijk niet aan liggen dat er niks beters beschikbaar is?![]()
En een normale linksbackquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet creativiteit opgesteld worden.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: