Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef blow... het volgende:
Is er een manier om meer inventory slots te krijgen? Ik zie dat jullie er allemaal meer hebben dan ik (ik heb er 12 en 15 denk ik, sommiern hier zitten rond de 40)
Thanks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.
En voor je ruimteschip uitbreiding moet je een ander schip kopen.
verkennen, verkennen, verkennen.. dan kom je vanzelf blueprints tegen en kan je langzamerhand meer en meer zelf maken..quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Thanks.
Heb een beetje moeite met het craften van sommige dingen, dan heb ik weer een ander moeilijk ding nodig en op de market zijn ze vrij duur. Moet ik dan blueprints halen?
Verder echt gaaf spel, draait best lekker op mn laptop nog.
Dankje! Toch de blueprints dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
verkennen, verkennen, verkennen.. dan kom je vanzelf blueprints tegen en kan je langzamerhand meer en meer zelf maken..
Daarom kon ik dus niks nieuws makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef redboyke het volgende:
of je krijgt constant de zelfde blueprints
Ja had ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef HSG het volgende:
Heeft iemand ook al meegemaakt dat distress signal kreeg maar dat er helemaal niks te vinden was?
Ik vind de space battles echt easy en vrij vermakelijk voor de afwisseling. Ik ben altijd blij als ze me aanvallen. Je ziet een soort van richtpunt waar je op moet mikken en dan haal je ze altijd neer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Die space battles zijn trouwens ook echt niet te spelen. Die lui zijn niet te raken en het is gewoon wachten totdat je je rommel weer uit de ruimte kunt trekken. Er zit ook 0 varieteit in. De vijand klapt op een gegeven moment op een magische manier 180 graden om en heeft je vol in het vizier. Zelfs na de complete collectie oxides er doorheen gejaagd te hebben aan schild heb ik me maar gewoon af laten schieten.
Kun je dat ook uitzetten? En die schijt sentinals op de planeten zou ook fijn zijn?
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind de space battles echt easy en vrij vermakelijk voor de afwisseling. Ik ben altijd blij als ze me aanvallen. Je ziet een soort van vizor waar je op moet mikken en dan haal je ze altijd neer.
Ja ik dacht al dat het een soort van upgrade was, ik wil graag weten welke want zonder is het vrij lastig te doen idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.
Maar ben er achter gekomen dat je ook gewoon kunt wegvliegen. Dus dat blijft voor mij de beste optie.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.
En voor je ruimteschip uitbreiding moet je een ander schip kopen.
Hier staan wat tips hoe je die beter kunt vinden:quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.
Shelters.. natuurlijk ..droppods zijn sheltersquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier staan wat tips hoe je die beter kunt vinden:
http://www.ign.com/wikis/no-mans-sky/How_To_Add_Inventory_Slots
Zwaar overhyped, mensen hebben niet goed gelezen of door de vaagheid van de ontwikkelaars zelf invulling gegeven aan de mogelijkheden. Verschillen tussen de planeten/sterrenstelsels zijn nogal minimaal en juist omdat het procedureel in elkaar geflanst is mist het diepte. De kracht van het spel is ook meteen het grootste mankement.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo te zien is het spel aardig omstreden als ik de laatste commentaren zo lees. En terwijl laatst bij CNBC dit spel bijna als de nieuwe sensatie na dat hele Pokémon GO werd aangeprezen.
het is wellicht een opzet naar een procedurele game die wel diepgang heeft..quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Zwaar overhyped, mensen hebben niet goed gelezen of door de vaagheid van de ontwikkelaars zelf invulling gegeven aan de mogelijkheden. Verschillen tussen de planeten/sterrenstelsels zijn nogal minimaal en juist omdat het procedureel in elkaar geflanst is mist het diepte. De kracht van het spel is ook meteen het grootste mankement.
Ik hoop echt dat ze dit (soort) spel doorontwikkelen, de procedurele code kunnen tweaken zodat ze het ook zonder direct menselijk 'design' diepte kunnen geven. Ik vermaak me er ook mee en zie het mij de komende tijd nog wel opstarten in ieder geval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wellicht een opzet naar een procedurele game die wel diepgang heeft..
wat wel opvalt is het gebrek aan vrijheid t.o.v. starcitizen, ergens wel fijn, maar aan de andere kant minder uitdagend..
voorlopig kan ik mij trouwens wel vermaken gok ik
Op een planeet meteen naar een research center gaan, stalen deur kapot knallen.quote:
Ik kreeg een throphy voor de eerste winst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Die space battles zijn trouwens ook echt niet te spelen. Die lui zijn niet te raken en het is gewoon wachten totdat je je rommel weer uit de ruimte kunt trekken. Er zit ook 0 varieteit in. De vijand klapt op een gegeven moment op een magische manier 180 graden om en heeft je vol in het vizier. Zelfs na de complete collectie oxides er doorheen gejaagd te hebben aan schild heb ik me maar gewoon af laten schieten.
Kun je dat ook uitzetten? En die schijt sentinals op de planeten zou ook fijn zijn?
Per planeet:quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.
Er zijn verschillende schepen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.
Maar ben er achter gekomen dat je ook gewoon kunt wegvliegen. Dus dat blijft voor mij de beste optie.
het voeren is me al gelukt , screenshots nog niet echt , zelfde als renamenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Per planeet:
- scannen als je boven de planeet hangt. Dan vangt vaak het belangrijkste op: de zendtoren of de "main operations"
- vind de zendtoren (meerdere per planeet). Als je die aanklikt spring je hoog op en krijg je een shitload aan markeringen. Hoe beter je multitool scan de meer.
- vind bakens. Gooi er wat battery chips tegen aan en dan op jacht naar shelters.
---
- Je kunt plekken markeren zodat ze op je icons map terecht komen.
- Beesten: vakantiekiekje van nemen en je kunt ze --voeren--. Dan brengen ze je ook dingen
Die agressieve sentinels op een planeet zijn er alleen als er extreem dure spullen op de planeet liggen dus het is het zeker wel waard om daar heen te gaan net nadat je alles wat niet essentieel is hebt verkocht op een outpost/spacestation. (graviballs bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Op een planeet meteen naar een research center gaan, stalen deur kapot knallen.
Binnen ligt altijd 1 (tot nu toe nieuwe) blueprint.
Sentinels: als ze agressief zijn op een planeet ga je toch naar een planeet waar ze niet agressief zijn? Of doe geen dingen om ze agressief te maken.
Outposts of andere gebouwen op de planeet zelf. Zie je links van je een unit die soms een andere multitool heeft met meer ruimte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef DKUp het volgende:
Waar kan ik een wapen/multitool vinden?
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
het voeren is me al gelukt , screenshots nog niet echt , zelfde als renamen. maar het komt wel goed. tot ik een fatsoenlijke inventory heb vlieg ik op en neer en tegen die tijd heb ik wel geld zat voor een mooi transport vliegtuigje met veel ruimte
Ach, mijn startplaneet was 1 toxische hel met gemuteerde slakken die me aanvielen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:30 schreef Divje het volgende:
M'n startplaneet zit bastensvol met outposts/beacons/shelters, word helemaal gek van al die icoontjes in beeld
Vanaf een afstand zijn ze gekleurd, vlieg je erheen worden ze grijs en heb je ze al ontdektfml.
Handgranaat op de sentinels werkt erg goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Die agressieve sentinels op een planeet zijn er alleen als er extreem dure spullen op de planeet liggen dus het is het zeker wel waard om daar heen te gaan net nadat je alles wat niet essentieel is hebt verkocht op een outpost/spacestation. (graviballs bijvoorbeeld.) Gewoon ergens landen, scannen en de groene driehoekjes opzoeken. zoveel mogelijk pakken, als een gek terug naar je schip rennen en opstijgen, vliegen naar je volgende punt en doe hetzelfde tot je geen ruimte meer hebt in je inventory en verkoop die zooi. heb je binnen de kortste keren een mooi schip wat je kan kopen voor dat geld
.
Ben ook wel blij dat het een mooie planeet is. Maar al die icons!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, mijn startplaneet was 1 toxische hel met gemuteerde slakken die me aanvielen.
Je kunt het dus slechter treffen
Ik heb na 14 uur spelen een planeet die enigszins leefbaar eruit ziet... maar dat is nog steeds een woestijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook wel blij dat het een mooie planeet is. Maar al die icons!![]()
En al een paar keer een crashed ship gevonden, ligt er geen ship
Er springen ook heel veel vrolijke kwallen rond
Haha, bummerquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb na 14 uur spelen een planeet die enigszins leefbaar eruit ziet... maar dat is nog steeds een woestijn.
Enige planeet met water die ik had gevonden was compleet radioactief en 85 graden in de schaduw
heb inmiddels ~20 planeten gehad, waarvan 4 lifeless/barrenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, bummer
Moet nog steeds van deze planeet af. Maar dat zit er de komende 10 uur nog niet in denk ikit's huuuuuuge
Die mooie planeet komt nog wel!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb inmiddels ~20 planeten gehad, waarvan 4 lifeless/barren
gewoon vette pech denk ik.
Ik een T-rexen en Velacoraptors (of look-alikes).quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik kwam een springend plantenbak tegen
gewoon screenshots toch ? moet er een paar maken .. heb een soort van Hyena rond waggelen en een stegasaurus of zoiets. gelukkig zijn ze allemaal vriendelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:58 schreef wdn het volgende:
Niet vergeten foto's te maken van die beesten he
LOL ik zag vorige week een filmpje met een springende muffin. Het blijft leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik kwam een springend plantenbak tegen
Je krijgt meteen credits als je het goed doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
gewoon screenshots toch ? moet er een paar maken .. heb een soort van Hyena rond waggelen en een stegasaurus of zoiets. gelukkig zijn ze allemaal vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |