SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou echt hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef Arth_NL het volgende:
Je zult maar net op die plek zitten waar Van Riessen voorbij komt vliegen.
Wat een enorm dom kalf jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:12 schreef noodgang het volgende:
wat een achterlijk move van die Franse
Alleen al op basis daarvan verdient ze een plek in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef truedestiny het volgende:
Nog nooit gezien, ze zat gewoon op de boarding...
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Franse had ook niet naar boven mogen sturen daar.
Daar twijfel ik inderdaad dan weer ook over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.
Dat kan ook nog steeds wel natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen al op basis daarvan verdient ze een plek in de volgende ronde.
kan zo zijn maar ze raakte uit zichzelf haar balans kwijt en ging toen rechtdoor naar bovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds wel natuurlijk
(als ze niet geblesseerd is dan)
Het is een vraag.quote:
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:15 schreef komrad het volgende:
[..]
kan zo zijn maar ze raakte uit zichzelf haar balans kwijt en ging toen rechtdoor naar boven
Werd ingesloten. Er boven zat ook iemand die haar blokte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij beukte die andere haar letterlijk naar boven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.
zal nog wel juryberaad zijnquote:
we hebben een extra herhaling nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.
Laurine is nog 4e geworden, die mag naar herkansingen. De 2 die vielen liggen eruit.quote:
Progression rules*quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef the_ring het volgende:
Ze mag wss wel naar de herkansing toch
De jury ook, dank ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef komrad het volgende:
[..]
we hebben een extra herhaling nodig
wat zeggen ze? heb hier net iets teveel openstaan om ook nog de bbc erbij te zetten...quote:
Hier het filmpjetwitter:MarkRijk twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 15:15:21MOZES! Van Riessen vliegt echt bijna de baan uit... dan ben je je leven dus echt niet zeker... pfff. https://t.co/2iusWzBka1 reageer retweet
Dat ze fantastisch reed (over de boarding) en dat ze waarschijnlijk nu beroemd wordt wegens die actie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wat zeggen ze? heb hier net iets teveel openstaan om ook nog de bbc erbij te zetten...
twitter:wielerman twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 15:15:50Most spectacular crash escape ever by @LaurinevRiesen #keirin #CyclingTrack #Rio2016 reageer retweet
Tering man. Hier kan je jezelf gewoon dood mee rijden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:17 schreef Max23 het volgende:
Hier het filmpjetwitter:MarkRijk twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 15:15:21MOZES! Van Riessen vliegt echt bijna de baan uit... dan ben je je leven dus echt niet zeker... pfff. https://t.co/2iusWzBka1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat ze fantastisch reed (over de boarding) en dat ze waarschijnlijk nu beroemd wordt wegens die actie.
en ze had geen 5 cm overquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er echt niet aan denken dat ze over die boarding was gekiept, dat was een Van Vleuten in het kwadraat geweest
Een Horrillootjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er echt niet aan denken dat ze over die boarding was gekiept, dat was een Van Vleuten in het kwadraat geweest
BaanFietsen hebben ook geen remmenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tering man. Hier kan je jezelf gewoon dood mee rijden.
Is een pop Hansquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef RipCity het volgende:
Is dat een echt person op die gangmaker? Net een robot zo stil zit die.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef RipCity het volgende:
Is dat een echt person op die gangmaker? Net een robot zo stil zit die.
Klopt ja en met Rodelen Winterspelen ook. Die klapte met helm uit de baan tegen een paal aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
paar jaar geleden is er ook iemand overleden bij een zesdaagse. Volgens mij ook met een val juist aan de bovenkant van de baan.
is toch vooral een zesdaagse wedstrijd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is eckte eckte dernyrijden![]()
Ze kan daar ook niet opeens mee ophouden met dat leunen. Je kunt de zwaartekracht niet even stop zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:19 schreef truedestiny het volgende:
Die Française denkt ook echt alleen maar aan haarzelf. Blijft leunen om zelf overeind te blijven niet doorhebbende dat Laurine bijna over de boarding vliegt.
Morgan Freeman kan dat met zijn Wormholesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kan daar ook niet opeens mee ophouden met dat leunen. Je kunt de zwaartekracht niet even stop zetten.
Omdat baanwielrennen cool is en niemand geeft een neuk om wegwielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kunnen Koreaantjes wel baanwielrennen maar niet op de weg?
Laten vallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kan daar ook niet opeens mee ophouden met dat leunen. Je kunt de zwaartekracht niet even stop zetten.
Weet tegen wie je het zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat baanwielrennen cool is en niemand geeft een neuk om wegwielrennen.
luilakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb speciaal voor de gelegenheid een kopje koffie gezet met mijn volautomatische koffiemachine.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb speciaal voor de gelegenheid een kopje koffie gezet met mijn volautomatische koffiemachine.
Senseoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt met deze opmerking.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat baanwielrennen cool is en niemand geeft een neuk om wegwielrennen.
Dat kan wel ja, al is zesdaagsen volgens mij vaker koppelkoers. Dat is ook een schitterend onderdeel. Ook niet Olympisch helaas, flopshowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:21 schreef komrad het volgende:
[..]
is toch vooral een zesdaagse wedstrijd?
0,001 de vorige reeks zelfsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
Je zal maar op 1 honderdste niet mogen doorgaan. Dan zuip je je toch helemaal lam in het HHH of wat
Het ging natuurlijk over Korea.quote:
Ziet er idd apart uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Het is net moeder gans met haar jongen
Nee. Niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die brommer is wel redelijk awesome.
Mooie metafoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Het is net moeder gans met haar jongen
Tomosgenotquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ga wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah. Dat zijn ook de enigen die weten welke sporten echt leuk zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk over Korea.
de voorkant van dat lelijke ding lijkt een beetje op een mislukte voorkant van een crossmotorquote:
Brommer gaat iedere ronde iets harder en de laatste ronde rond de 50 per uur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Wat is nou het nut van tien rondes achter een brommer rijden
Dat heet sprint.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou het zonder brommer niet leuker zijn?
Echt waarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen is trouwens het startponton voor de openwaterzwemmers gewoon op het strand aangespoeld, je verwacht het niet
Bij zesdaagse van Rotterdam 1 of 2 jaar terug. Zware crash was dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:25 schreef RipCity het volgende:
Ik wil die brommer wel eens zien vallen? Wel eens gebeurd laatste jaren??
Dat kan ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:27 schreef Wombcat het volgende:
Netjes.
Er probeerde er onderin de baan eentje onderdoor de komen op de blauwe strook, dat mag toch niet?
En nog piepjong hequote:
Dat vindt de jury inderdaad ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:27 schreef Wombcat het volgende:
Netjes.
Er probeerde er onderin de baan eentje onderdoor de komen op de blauwe strook, dat mag toch niet?
toch alleen als degene in de baan boven de rode lijn uit komt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:27 schreef Wombcat het volgende:
Netjes.
Jeetje mineetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
Die NOS commentator trouwensmet zijn "heel goed gedaan", maar over de Britse werd zojuist niks gezegd
![]()
Is in ieder geval niet kansloos, was ook niet veel trager in de kwalificatie. Maar zie Bauge wel als favorietquote:
https://i.imgur.com/uq4lv7I.mp4quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef franklop het volgende:
Is er al video van Van Riessen? O de radio klonk het spectaculair
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:25 schreef RipCity het volgende:
Ik wil die brommer wel eens zien vallen? Wel eens gebeurd laatste jaren??
Hopelijk faalt je Britse aids nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
Die NOS commentator trouwensmet zijn "heel goed gedaan", maar over de Britse werd zojuist niks gezegd
![]()
Een NOS commentator die blijer is met Nederlandse prestaties dan een willekeurige ander. Wauw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
![]()
Gifje even terug in dit topic. Post #201quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef franklop het volgende:
Is er al video van Van Riessen? O de radio klonk het spectaculair
Nee want dan wint ie zijn herkansing en zul je zien dat ie tegen Hoogland moetquote:
Tering bahquote:
Oh my god. Dat dit kan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
![]()
Dank!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
![]()
quote:
Moet jij zeggen met je afgunst naar Nederland en de NOSquote:
Die is niet licht, neequote:
Niet richting alle NLers, maar wel een aantal. Richting de NOS zeker weten, want dat is gewoon een kutomroepquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je afgunst naar Nederland en de NOS
Je kunt ook BBC kijken he.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet richting alle NLers, maar wel een aantal. Richting de NOS zeker weten, want dat is gewoon een kutomroep
Je kunt ook bbc kijken toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet richting alle NLers, maar wel een aantal. Richting de NOS zeker weten, want dat is gewoon een kutomroep
Kijk BBC danquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of in de grond gestoken als een koffieplanter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Haha die Colombiaan wordt gepeld als een banaan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben geen ondertiteling, daarom kijkt hij niet![]()
![]()
jeetje hoe word jij wakker iedere dagquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zo dan![]()
![]()
Dat zou wel weer erg voorspelbaar zijn jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
dat ga ik toevallig nu net doenquote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
Was er bij vorige spelen niet max 1 per land? Zijn ze weer snel vanaf gestapt
BBC heeft altijd ondertiteling teletekst 888quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Ja dat vroeg ik gisteren. Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
Graag foto'squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
dat ga ik toevallig nu net doen
Dit zei iemand gisteren ook al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
Ik zou het wel durven (met zijwieltjes) genotquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou niet eens durven om te fietsen op een baan. Focking steil
vind dat prima.quote:
Inderdaad best lastig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij zei de commentator het ook gisteren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zei iemand gisteren ook al.
Primaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
jeetje hoe word jij wakker iedere dag
Ja die maakt daarmee ook geen snelheid genoegquote:
Haha misschien dan. Als je te langzaam gaat donder je omquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou het wel durven (met zijwieltjes) genot
Je kunt gewoon doortrappen terwijl je achterom kijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef kilon het volgende:
Had die Australiër maar door moeten rijden in plaats van achterom kijken voor de laatste bocht.
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
hier in Apeldoorn afgelopen dinsdag even gekeken bij het heropenen van de baan. ik zou inderdaad snoeihard omlaag vallen bij alle pogingen. nevernooitniet dat ik boven de 35 km uit ga komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Je zult sowieso door moeten trappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt gewoon doortrappen terwijl je achterom kijkt.
vond het al ontzettend lastig om zo'n versnelling fatsoenlijk rond te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Wachten en wachten en wachten, sur-place dit dat allesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
Theo Bos was hier zo vies goed in he
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Doet die Duitser met die tumoren in zijn bovenbenen nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |