SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou echt hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef Arth_NL het volgende:
Je zult maar net op die plek zitten waar Van Riessen voorbij komt vliegen.
Wat een enorm dom kalf jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:12 schreef noodgang het volgende:
wat een achterlijk move van die Franse
Alleen al op basis daarvan verdient ze een plek in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef truedestiny het volgende:
Nog nooit gezien, ze zat gewoon op de boarding...
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Franse had ook niet naar boven mogen sturen daar.
Daar twijfel ik inderdaad dan weer ook over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.
Dat kan ook nog steeds wel natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen al op basis daarvan verdient ze een plek in de volgende ronde.
kan zo zijn maar ze raakte uit zichzelf haar balans kwijt en ging toen rechtdoor naar bovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik te zien dat Van Riessen binnen de rode lijn kwam, terwijl de franse aan haar binnenkant zat.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds wel natuurlijk
(als ze niet geblesseerd is dan)
Het is een vraag.quote:
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:15 schreef komrad het volgende:
[..]
kan zo zijn maar ze raakte uit zichzelf haar balans kwijt en ging toen rechtdoor naar boven
Werd ingesloten. Er boven zat ook iemand die haar blokte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij beukte die andere haar letterlijk naar boven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.
zal nog wel juryberaad zijnquote:
we hebben een extra herhaling nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze de balans kwijt raakt, omdat Van Riessen tegen haar aan zat.
Laurine is nog 4e geworden, die mag naar herkansingen. De 2 die vielen liggen eruit.quote:
Progression rules*quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef the_ring het volgende:
Ze mag wss wel naar de herkansing toch
De jury ook, dank ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef komrad het volgende:
[..]
we hebben een extra herhaling nodig
wat zeggen ze? heb hier net iets teveel openstaan om ook nog de bbc erbij te zetten...quote:
Hier het filmpjetwitter:MarkRijk twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 15:15:21MOZES! Van Riessen vliegt echt bijna de baan uit... dan ben je je leven dus echt niet zeker... pfff. https://t.co/2iusWzBka1 reageer retweet
Dat ze fantastisch reed (over de boarding) en dat ze waarschijnlijk nu beroemd wordt wegens die actie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wat zeggen ze? heb hier net iets teveel openstaan om ook nog de bbc erbij te zetten...
twitter:wielerman twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 15:15:50Most spectacular crash escape ever by @LaurinevRiesen #keirin #CyclingTrack #Rio2016 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |