Waarom zou je uberhaupt bij die club willen? Gister nog huilend aan de telefoon en "zeer geschokt"... en dan wel gewoon willen blijven.. Ik moet er een beetje om lachen.. het is een stel zielige figuren op een hoopje..quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zou je je lidmaatschap en daarmee je jaarclub/dispuut/commissie gedag zeggen?
Dit vind ik dan wel héél erg! Dat ze geschorst wordenquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt bij die club willen? Gister nog huilend aan de telefoon en "zeer geschokt"... en dan wel gewoon willen blijven.. Ik moet er een beetje om lachen.. het is een stel zielige figuren op een hoopje..
Ben er geboren hoor.quote:
maar je woont nu in een getto er buitenquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben er geboren hoor.
En bijna een huis gekocht, daadwerkelijk in de stad. Dus![]()
!
"Ik wil benadrukken dat deze actie haaks staat op de normen en waarden van Vindicat en hoe wij onze vrouwelijke leden zien"quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel héél erg! Dat ze geschorst worden!!!!! Heel de leventje en zo weg huileng
! Corps is hunnies leven!!!
Corps Groningen schorst leden om 'bangalijst'
Hadden twee week geleden bijna deze gekocht:quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar je woont nu in een getto er buiten
Speels woninkje welquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hadden twee week geleden bijna deze gekocht:
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-speykstraat-37/
Maar moest voor mijn gevoel toch net iets teveel nog mee gebeuren. En dat zoeken we niet. We hadden al wel een bod gedaan en voor mijn gevoel hadden we hem anders toch
dat zeker. Van binnen ook erg mooi wel. Maar het had dingen waar ik/we toch onzeker over warenquote:
Schorsing onbepaalde duur. Is dat nou voor altijd of mogen ze over twee maandjes als iedereen dit weer vergeten is stilletjes weer op de sociëteit komen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
"Ik wil benadrukken dat deze actie haaks staat op de normen en waarden van Vindicat en hoe wij onze vrouwelijke leden zien"Ze hadden natuurlijk al een goede naam hoog te houden...
Vast dat laatste. Zoveel mogelijk alles intern houden. Ik heb die hele club nog begrepen, en dan vooral de air die die jochies en meisjes hebben omdat ze toevallig lid zijn van Vindicat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Schorsing onbepaalde duur. Is dat nou voor altijd of mogen ze over twee maandjes als iedereen dit weer vergeten is stilletjes weer op de sociëteit komen?
Ben niet gek...quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog iemand die de 4mijl loopt volgende week?
Ben niet gekquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben jullie al de geur van suiker geroken?
Vorig jaar gelopen vanuit een uit de hand gelopen studentengrap. Nog nooit zo stuk gegaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, ik loop met 8 collega's.. Hebben ook getraind enzoquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:21 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Vorig jaar gelopen vanuit een uit de hand gelopen studentengrap. Nog nooit zo stuk gegaan.
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben jullie al de geur van suiker geroken?
Ja okquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, hoezo? Jij doet toch ook 5km?
Nou danquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja oken heb de 4 mijl ook al 3x gedaan.
Had het gezien jaquote:
Ja ze hebben de boel best goed op orde wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had het gezien jaAlsof ze het erom doen. Onder het mom van "negatieve aandacht is ook aandacht"
Nou zeg dat. Ik ben trouwens blij dat het OM een onderzoek gaat instellen naar dat incident.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ze hebben de boel best goed op orde wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |