Als ik rats,rats,ratsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:55 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat kan jij goed zoeken Fann![]()
Ben ik op zoek naar een leuk nummer van Seth Gaaikema .. dan moet je dus heeel lang zoeken.
Het nummer wat ik zocht staat bij minuut 40.
Dit is trouwens de eerste oudejaarsconference op tv.
Altijd gedacht dat die van Corrie van Gorp wasquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit is zo'n leuk nummer over een moordenaar(es)
da's een rake..............quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:53 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit gaat over "het".
Marjolein Meijers (ook een Berini)
Ik wist ook niet dat ze vroeger zo'n stuk wasquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:59 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Niet in het topic passend maar wel Corrie van Gorp.
Wat een stuk is dat![]()
Hieronder wel nederlands.
je doet een beroep op mijn schuldgevoelquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:53 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat wordt je toch heerlijk op je wenken bedient he
Zonde dat je volgende week voor het laatst bent
alles sal reg komquote:Op zondag 29 januari 2017 13:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
God wat jammer nou Fann, meisje wat moet er van je terecht komen
Hier heb uren naar gezocht.
Fay Lovsky in het nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben eerlijk alles mogen delen
Met name suikergoed en marsepein
En zoeken nu als intellectuelen
Een nieuwe werkverschaffing voor ons brein
Dus ga ik over heel iets anders kwelen
Te weten, de bekoring van de trein
![]()
Martine wordt er alleen maar mooier door ... heel erg mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:01 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Vincent gezongen door Martine Bijl
Het is een cover / vertaling van Don Mclean.
Maar zij kan het toch erg mooi brengen.
Wow!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:27 schreef autoknutselaar het volgende:
Dit nummer heeft een sterke emotionele waarde voor mij. Het heeft me op de been gehouden toen in één week mijn vrouw bij mij wegging, mijn bedrijf failliet ging en mijn zoon overleed. En als kers op de taart ook nog mijn auto (een prachtige groene Volvo) total loss raakte in verband met brandstichting door mijn buurman waar die nooit gepakt voor is.
Jan Rot heeft heel veel liedjes voorzien van zijn Nederlandse teksten.. Zitten vele leuke nummer bij.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:14 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Thank god I'm a country boy.
Vertaald door Jan Rot en gezongen met Marjolein Meijers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk stout idd.. Heleentjequote:
Is een leuk bandje, ik ken de zanger en de drummer persoonlijk goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Hier had ik nog nooit van gehoord maar dit is bijzonder.
Aanplak Harrie
Hij leidt het lied zelf in.
Dacht dat je inleiding een grapjes was 😱🙈😜😜quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |