smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik vies.
[..]
Vind ik lekker.![]()
Er zijn best veel mensen die niet van Hawaii (ham/ananas) houden.quote:
zag het niet meer liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je de kogelbiefstuk laten liggen?
apart van elkaar is het best lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die niet van Hawaii (ham/ananas) houden.
Ik juist wel, een simpel sneetje Hawaii kan al heel smakelijk zijn.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag het niet meer liggenneem sowieso die ingevroren zooi nauwelijks. De kebab is wel te hachelen.
Oh, je had dit niet gelezen?quote:Poepbacterie in kogelbiefstuk van Lidl....
En als toetje courgettecake zeker?quote:
had het gelezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[quote]Poepbacterie in kogelbiefstuk van Lidl..[quote]
Oh, je had dit niet gelezen?
Is balen als je je net de afgelopen week eraan stijf hebt gegeten, ik had mijn biefjes deze keer gelukkig van de Jumbo, laat ik er maar het beste van hopen.quote:
Dan had je het nu wel al gemerkt. Bovendien was het diepvriesvleesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is balen als je je net de afgelopen week eraan stijf hebt gegeten, ik had mijn biefjes deze keer gelukkig van de Jumbo, laat ik er maar het beste van hopen.
Ah, ik had de verse.....maar ach, meestal is het al te laat als zoiets uitkomt, als je te kritisch wordt kan je in principe niets meer eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan had je het nu wel al gemerkt. Bovendien was het diepvriesvlees
Ach ja, van leven ga je dood enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ik had de verse.....maar ach, meestal is het al te laat als zoiets uitkomt, als je te kritisch wordt kan je in principe niets meer eten.
Moet wel zeggen dat bij mij om de hoek een shoarmatent is waarvan ik nog niks zou eten al kreeg ik er geld bij, mijn immer waarnemend oog heeft van afstand voldoende gezien om die sprong maar liever niet te wagen.quote:
Dat is het niet echt waard neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat bij mij om de hoek een shoarmatent is waarvan ik nog niks zou eten al kreeg ik er geld bij, mijn immer waarnemend oog heeft van afstand voldoende gezien om die sprong maar liever niet te wagen.
Het is een beetje een gore bende daar...
Tot over de knie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Molo het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon lekker een zomerjurk aan doen
Deze toevallig wel jaquote:
Ik was al aan het strijken hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:13 schreef Molo het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon lekker een zomerjurk aan doen
Ik had gisteravond met baardaap een discussie over kleding, over met name strakke T-shirts, ik zei mafkees, ik heb mijn buikje, ik ga echt niet met een strak T-shirt lopen, dat jij het doet met je sixpack begrijp ik wel, maar kom op zeg, da's niks voor mij.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze toevallig wel ja
Maar in tegenstelling tot Ienie heb ik wel echt lelijke knieën, dus daar mist niemand wat aan
Genoeg mannen die op jouw leeftijd geen buikje hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gisteravond met baardaap een discussie over kleding, over met name strakke T-shirts, ik zei mafkees, ik heb mijn buikje, ik ga echt niet met een strak T-shirt lopen, dat jij het doet met je sixpack begrijp ik wel, maar kom op zeg, da's niks voor mij.....
En ik ben niet eens dik, maar heb uiteraard wel gewoon een bij een bepaalde leeftijd behorend buikje.![]()
Would not hitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze toevallig wel ja
Maar in tegenstelling tot Ienie heb ik wel echt lelijke knieën, dus daar mist niemand wat aan
Succes met sjouwen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |