na het zien van de foto stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef KreKkeR het volgende:
Bij ons in het dorp woont sinds kort een super lekker blondje, ik overdrijf niet, ze lijkt sprekend op onderstaande schone dame:
[ afbeelding ]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Taaladvies het volgende:
Doe je gordijnen maar weer dicht op die zolderkamer van je.
Zeker zo'n kortpittig pitje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS kan beter Anita van de kassa van de buurtsuper versieren.
Jij bent die persoon die voor de sloppy seconds, thirds x-ths komt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.
[ afbeelding ]
Waarom zou je andermans kind opvoeden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.
[ afbeelding ]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duhquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom zou je andermans kind opvoeden?
Negerinnen zijn heerlijk. Mooie vrouwen die weten wat liefde en affectie isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
in be4 fatoeman die negerinnen lekkerder vindt.
Niet waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duh
Oké 'beta nerd'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doorgestuurd naar de internationale vereniging van brugwachters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Negerinnen zijn heerlijk. Mooie vrouwen die weten wat liefde en affectie is
Als ik niet met zo'n meid mag thuiskomen spring ik van de brug![]()
Die eerste chick ziet eruit alsof die net een scheet heeft gesnoven. Ik vind die girl-next-door-voorbeeld toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef KreKkeR het volgende:
m wicht, en dat arme bastaard kindje van d'r pfff, beiden alleen en verdoemd".
alsof ze niet al zwaar opgerekt is door de "grote BMW" en dus jou volkswagen Lupo size nog gaat voelen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duh
Terecht wel. Halfbloedjes voorkomen de inteeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is een samenzwering ban negers onderling om het blanke ras te doen verdwijnen, door al de lekkere vrouwen zwanger te maken met onze genen.
Niet haten op Woenzel jonghuh !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:29 schreef Pharkus het volgende:
Al die rappers moeten eens proberen aangehouden te worden in een station met woenzel&pip zonneschermpjes.
Woensel west of wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:33 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Niet haten op Woenzel jonghuh !!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Terecht wel. Halfbloedjes voorkomen de inteelt
quote:
Halfbloed of volbloed negerinnen zijn mooi. Of een indiase/bengaalse vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]![]()
Ik wil een pure latina, of andere lekkere ras. Geen 2 rassen.
Dat was best wel goud inderdaad. Die mocro's in hun golfjequote:
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Halfbloed of volbloed negerinnen zijn mooi. Of een indiase/bengaalse vrouw![]()
NB: met negerin bedoel ik dus ook donkere latina's
Wat bedoel je met geen karakter in het gezicht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.
Onzinquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.
Indiaas vind ik soms wel knap maar die zijn fokking harig joh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Halfbloed of volbloed negerinnen zijn mooi. Of een indiase/bengaalse vrouw![]()
NB: met negerin bedoel ik dus ook donkere latina's
Gelukkig is er waxingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Indiaas vind ik soms wel knap maar die zijn fokking harig joh.
wtf is een pure latina? indiaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]![]()
Ik wil een pure latina, of andere lekkere ras. Geen 2 rassen.
Wat is sowieso een latina een vrouw uit Spanje of Portugal of juist uit Zuid Amerika?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:25 schreef Casiotone het volgende:
[..]
wtf is een pure latina? indiaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |