quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef Twiitch het volgende:
Genoteerd.
60¤ exclusief. Voor tientje meer gooi ik de Stuhrling er ook wel bij.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:43 schreef Twiitch het volgende:
Genoteerd.
60¤ exclusief. Voor tientje meer gooi ik de Stuhrling er ook wel bij.
Duidelijk, in je vorige post doe je een voorstel voor beide horloges samen voor 70 euro excl verzending. Daar ben ik mee akkoord gegaan, dus wat mij betreft kunnen we de koop sluiten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:24 schreef Twiitch het volgende:
Bandje bij Stuhrling is niet origineel. Daar zat een stalen band bij maar de sluiting is na een korte tijd geknapt, had geen zin in gezeur met de oosterse horlogestore waar ik hem heb gekocht dus daarom zelf maar een leren pilotenband erop gezet (die was los ook een eurootje of 15/20)
Hoogste bod op de Orient is nu 65 exclusief verzenden via MP. Dus biedingen hier zijn genoteerd maar ik wacht nog even af.
Lokquote.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:57 schreef dutchman79 het volgende:
[..]
Duidelijk, in je vorige post doe je een voorstel voor beide horloges samen voor 70 euro excl verzending. Daar ben ik mee akkoord gegaan, dus wat mij betreft kunnen we de koop sluiten.
Mocht je reacties op marktplaats af willen wachten, haak ik af.
De hele kast? Ook nog over gedacht maar zo'n coating is naar mijn ervaring toch wel erg gevoelig voor krassen.quote:
Akkoord. Heb nog wel een bubbelenvelop hier liggen. PM wel even voor de details.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:52 schreef LethalNinja het volgende:
24 euro inclusief geboden voor de Stuhrling
60¤ inclusief via FOK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:48 schreef Luukiemaster het volgende:
Wat is op dit moment het bod op de Oriënt?
Geld is overgemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Akkoord. Heb nog wel een bubbelenvelop hier liggen. PM wel even voor de details.
Prijsverlaging Oriënt naar 65¤ inclusief verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |