Jupquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus om de finale te halen moet je bij de beste 35 zitten en de eerste en tweede landenomloop zijn tegelijk de tweede en derde individuele kwalificatieomloop?
Is niet op de OS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:26 schreef Irrem het volgende:
Ik ben absoluut geen paardensportkenner en misschien is dit een heel stomme vraag. Maar gaan ze op dit onderdeel op het eind ook met elkaars paarden rijden? Of is dat niet met de OS?
Ik vind de waterbak wel goed te doen. De laatste hindernis voor de waterbak staat er niet erg dicht op. Al kan de bocht het lastig maken. Er ontbrak bij Jeroen denk ik wat vaart, want afzetpunt was perfect. Foutje van Jeroen. Was niet nodig geweest. Had wat mij betreft iets gewaagder (maar wel safe) gereden mogen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De lijn oxer naar waterbak is wel lastig geloof ik.
Toch wel een nette ronde. En op safe rijden is helemaal niet verkeerd.
Gaat dan ook om de bochtquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind de waterbak wel goed te doen. De laatste hindernis voor de waterbak staat er niet erg dicht op. Al kan de bocht het lastig maken. Er ontbrak bij Jeroen denk ik wat vaart, want afzetpunt was perfect. Foutje van Jeroen. Was niet nodig geweest. Had wat mij betreft iets gewaagder (maar wel safe) gereden mogen worden.
Nee, alleen tijdens de wereldruiterspelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:26 schreef Irrem het volgende:
Ik ben absoluut geen paardensportkenner en misschien is dit een heel stomme vraag. Maar gaan ze op dit onderdeel op het eind ook met elkaars paarden rijden? Of is dat niet met de OS?
Hoeveel galopsprongen zijn er nog voor de waterbak?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat dan ook om de bocht. Van wat ik zo zag zat ie er juist bij de afzet wat te ver af.
Ik heb geen flauw idee. Ik heb het parcours niet grondig bestudeerdquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeveel galopsprongen zijn er nog voor de waterbak?
Kan ook zijn dat ik er naast zit hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb het parcours niet grondig bestudeerd. Misschien heb ik het mis, hoor. Maar een makkelijke sprong is die waterbak imo niet.
Ik kijk inmiddels niet meer, de stream haperde heel erg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik er naast zit hoor
Heb nu pas 2 over de waterbak zien gaan. Zal eens tellen.
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels niet meer, de stream haperde heel erg.
Ik vind het wel een mooi parcours verder.
Fouten zijn het belangrijkste, tijd komt daarna. Dus 1 is de meest foutloze en de snelste van de foutlozen. Daarna de foutloze die daarna het snelste is. En daarna degene met 4 strafpunten op volgorde van tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:38 schreef Wyand het volgende:
Gaat dit op tijd of op punten?
Tijd met strafpunten voor foutjes?
Wel veel paarden gezien al die door de hindernis heel zakken. Zal wel aan de moeilijkheidsgraad liggen.quote:
Dat is alleen bij de moderne vijfkamp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:26 schreef Irrem het volgende:
Nee, ook in de finale op de Wereldruiterspelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de moderne vijfkamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |