Hoezo was dat eigen schuld en hoe zie je dat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:07 schreef Samzz het volgende:
Die eerste weigering was eigen schuld, maar Zirocco was ook wel ondeugend, zeg.
Mijn vriendin weigert ook wel eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
Weigering is behoorlijk gevaarlijk. Mn vriendin had dat 2-3 jaar terug ook, pols gebroken en toestanden![]()
Vind ik zelf iig nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef mootie het volgende:
Is dat normaal dat je dan zo gefrustreerd met de zweep losgaat?
Lijkt meer dan dat het is. Hij tikt het paard aan zo van let eens op. Paarden zijn hele slimme dieren maar hebben soms zoals je ziet hun eigen wil.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef mootie het volgende:
Is dat normaal dat je dan zo gefrustreerd met de zweep losgaat?
Sla jij dan ook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mijn vriendin weigert ook wel eens.
Hij mag van geluk spreken dat ie niet de de frituur in gaatquote:
Een keer of 8?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt meer dan dat het is. Hij tikt het paard aan zo van let eens op. Paarden zijn hele slimme dieren maar hebben soms zoals je ziet hun eigen wil.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij mag van geluk spreken dat ie niet de de frituur in gaat
Ja hoor. Net als die Braziliaan bij het eventing die z'n paard deed bloeden zekerquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt meer dan dat het is. Hij tikt het paard aan zo van let eens op. Paarden zijn hele slimme dieren maar hebben soms zoals je ziet hun eigen wil.
Ja is heel normaal hoor. Paard voelt het niet als een klap ofzo, meer als een tik zo van ey pay attention. Paard is een immens dier he dus ja die moet je wat harder corrigeren.quote:
Wij hebben zelf een springpaard. Ik zal toch wel weten waar ik over spreek zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als die Braziliaan bij het eventing die z'n paard deed bloeden zeker
Dat je een paard hebt hoeft niet te betekenen dat je er verstand van hebt. Dan zou dierenmishandeling per definitie niet bestaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hebben zelf een springpaard. Ik zal toch wel weten waar ik over spreek zeker?
Door de manier waarop die uit de eerste sprong van de triple kwam. Volledig uit balans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo was dat eigen schuld en hoe zie je dat?
Alsof dat een vrijbrief is om maar te slaan. Ik ben echt niet zo'n penny die nergens tegen kan, paarden zijn onderling hard, maar een zweep kan wel pijn doen als je er mee tekeergaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hebben zelf een springpaard. Ik zal toch wel weten waar ik over spreek zeker?
True maar wij rijden er ook wedstrijden enz mee dus heb wel een aardig idee hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat je een paard hebt hoeft niet te betekenen dat je er verstand van hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |