naja dat je haar zegmaar wel gewoon achter de hand houdt om shit voor je te regelen maar ja nu ik er zo over nadenk waarvoor heb je nou een onaantrekkelijke vrouw nodig die iets voor je regelt? Vaak zijn het vrouwen die betas gebruiken om dingen te kopen of om hun een lift te geven of 's avonds naar huis te brengen. Andersom zie ik zo 1, 2, 3 het niet niet echt van inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
Een meisje die meer sex met jou wil dan jij met haar , en dan haar niet helemaal afwijzen maar ook nooit zin hebben in sex?
1 keer gehad
friends with benefits is niet hetzelfde als friendzonequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef possetje het volgende:
Ummm ik wel vrienden worden met een vrouw die sex met me wil maar ik niet, alleen het pijnlijke moment dat ik dan echt opeens sjans met een vrouw die ik knapper vind, dat moment is wel kut dus dan kies ik er maar liever niet voor meisjes te friendzonen...
pijpen is toch ook overrated? beffen is veel leuker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:58 schreef whatdafuck het volgende:
Een vrouw die niet pijpt, die friendzone ik direct. Zo'n afknapper.
3x een 8.5/10 in de friendzone gedropt
goed verhaal man, lekker duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Stratotanker het volgende:
Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je regelmatig home-run loopt, ondanks dat de intenties duidelijk maakt, maar ze wegens onverklaarbare redenen spontaan in de gordijnen hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.
Wel een goede vraag, over het algemeen is het leven goed, alles fun en games, totdat de nagels zonder waarschuwing dus in je rug staan. Als je het nog niet hebt meegemaakt kan het vrij onverwacht zijn.
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:12 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen idee, maar als blijkt dat je een vrouw bent zou dat een hoop duidelijk maken.
Ik begrijp op zich wel wat hij bedoelt, alleen was het dusdanig oninteressante info dat ik wel spijt heb dat ik de post gelezen heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?
Paar keer dezelfde vrouw tegengekomen tijdens uitgaan. Ze is ook wel eens langsgeweest voor een kop koffie en een kletspraatje.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?
Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :pquote:Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je, ondanks dat de intenties duidelijk zijn, regelmatig een home-run loopt. Wegens onverklaarbare redenen wil het gebeuren dat ze vervolgens spontaan in de gordijnen gaan hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.
Wel een goede vraag. Over het algemeen is alles dus fun en games totdat haar nagels zonder waarschuwing in je rug staan. Dat kan vrij onverwachts zijn als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Dus je wil ze alleen maar neuken en maakt dit vooraf heel duidelijk aan ze, maar alsnog worden ze boos omdat je geen relatie wil? Begrijp ik het zo goed?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:40 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :p
Oke, je hebt haar afgewezen. Maar werd ze ook een vriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, 2x gehad.. Al lang geleden maar ging toen met een paar gasten en meiden om.
1e keer was dat ik tijdje met een meid om ging die kranten in de buurt rond bezorgde, die vond mij leuk en ik haar.
Echter haar brutalere vriendin zat constant overdreven tegen mij te doen en toen bleek later dus dat die leuke meid zich gewonnen had gegeven en die minder leuke vriendin op mij liet jagen.
Dat heb ik afgekapt nadat tijdens een feestje ze mij wou kussen en ik haar niet.
Die heeft daarna nog tijden geprobeerd maar nooit aan toegegeven. Die leuke meid is vlak daarna verhuisd.
volgens mij 'friendzonen' die jongens eerder zichzelf..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Baas_bas het volgende:
het zijn altijd gasten die door een vrouw worden gefriendzoned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |