abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164451641
Ik zie best vaak topics voorbijkomen over de "friendzone" en het zijn altijd gasten die door een vrouw worden gefriendzoned dus ik vraag me af of er ook gasten zijn die wel eens een vrouw hebben gefriendzoned?

Hoe ging dat dan precies?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164451655
Ik zelf heb nog nooit echt een vrouw gefriendzoned volgens mij. Ik moet zeggen de laatste jaren heb ik het niet meer zo druk dat ik ze van me af moet slaan maar vroeger op school wel eens een onaantrekkelijke meid gehad die wat wilde maar dan ging ik ze echt niet friendzonen of zo het was meer gewoon dat onze paden nooit meer kruiste
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164451658
Een meisje die meer sex met jou wil dan jij met haar , en dan haar niet helemaal afwijzen maar ook nooit zin hebben in sex?

1 keer gehad
pi_164451684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
Een meisje die meer sex met jou wil dan jij met haar , en dan haar niet helemaal afwijzen maar ook nooit zin hebben in sex?

1 keer gehad
naja dat je haar zegmaar wel gewoon achter de hand houdt om shit voor je te regelen maar ja nu ik er zo over nadenk waarvoor heb je nou een onaantrekkelijke vrouw nodig die iets voor je regelt? Vaak zijn het vrouwen die betas gebruiken om dingen te kopen of om hun een lift te geven of 's avonds naar huis te brengen. Andersom zie ik zo 1, 2, 3 het niet niet echt van in
pi_164451742
Ummm ik wel vrienden worden met een vrouw die sex met me wil maar ik niet, alleen het pijnlijke moment dat ik dan echt opeens sjans met een vrouw die ik knapper vind, en dan zie je het friendzone meisje zo pijn hebben/wegkwijnen/depresief worden ,,,,,dat moment is wel kut dus dan kies ik er maar liever niet voor meisjes te friendzonen...

[ Bericht 7% gewijzigd door possetje op 12-08-2016 05:05:37 ]
pi_164451760
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef possetje het volgende:
Ummm ik wel vrienden worden met een vrouw die sex met me wil maar ik niet, alleen het pijnlijke moment dat ik dan echt opeens sjans met een vrouw die ik knapper vind, dat moment is wel kut dus dan kies ik er maar liever niet voor meisjes te friendzonen...
friends with benefits is niet hetzelfde als friendzone
pi_164451864
Een vrouw die niet pijpt, die friendzone ik direct. Zo'n afknapper.
3x een 8.5/10 in de friendzone gedropt :)
pi_164451866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 05:58 schreef whatdafuck het volgende:
Een vrouw die niet pijpt, die friendzone ik direct. Zo'n afknapper.
3x een 8.5/10 in de friendzone gedropt
pijpen is toch ook overrated? beffen is veel leuker!
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 06:52:35 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164451934
Ik heb dat wel een paar keer gedaan. Zij vagen mij wel zitten maar ik hun niet. Niet aan t lijntje gehouden maar gewoon eerlijk gezegd. Andersom zou ik ook duidelijkheid willen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164451988
Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je regelmatig home-run loopt, ondanks dat de intenties duidelijk maakt, maar ze wegens onverklaarbare redenen spontaan in de gordijnen hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.

Wel een goede vraag, over het algemeen is het leven goed, alles fun en games, totdat de nagels zonder waarschuwing dus in je rug staan. Als je het nog niet hebt meegemaakt kan het vrij onverwacht zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 07:25:10 ]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:04:19 #11
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164452188
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Stratotanker het volgende:
Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je regelmatig home-run loopt, ondanks dat de intenties duidelijk maakt, maar ze wegens onverklaarbare redenen spontaan in de gordijnen hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.

Wel een goede vraag, over het algemeen is het leven goed, alles fun en games, totdat de nagels zonder waarschuwing dus in je rug staan. Als je het nog niet hebt meegemaakt kan het vrij onverwacht zijn.
goed verhaal man, lekker duidelijk
pi_164452232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:04 schreef zeer het volgende:

[..]

goed verhaal man, lekker duidelijk
Geen idee, maar als blijkt dat je een vrouw bent zou dat een hoop duidelijk maken.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:17:06 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164452270
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:12 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen idee, maar als blijkt dat je een vrouw bent zou dat een hoop duidelijk maken.
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?
pi_164452556
Ik denk dat ik dit op dit moment heb.
pi_164452587
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik begrijp op zich wel wat hij bedoelt, alleen was het dusdanig oninteressante info dat ik wel spijt heb dat ik de post gelezen heb.

Dus eigenlijk maakt het geen ene reet uit of je het begrijpt.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:34:35 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_164453276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Baas_bas het volgende:
Hoe ging dat dan precies?
Paar keer dezelfde vrouw tegengekomen tijdens uitgaan. Ze is ook wel eens langsgeweest voor een kop koffie en een kletspraatje.

Toen appte ze een keer of ik niet zin had om samen een drankje te drinken ergens, zonder anderen. Twee dagen later geappt dat ik het leuker vind om d'r gewoon zo af en toe tegen te komen.

Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_164453378
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:

[..]

quote:
Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je, ondanks dat de intenties duidelijk zijn, regelmatig een home-run loopt. Wegens onverklaarbare redenen wil het gebeuren dat ze vervolgens spontaan in de gordijnen gaan hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.

Wel een goede vraag. Over het algemeen is alles dus fun en games totdat haar nagels zonder waarschuwing in je rug staan. Dat kan vrij onverwachts zijn als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 09:41:24 ]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:59:04 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_164455000
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :p
Dus je wil ze alleen maar neuken en maakt dit vooraf heel duidelijk aan ze, maar alsnog worden ze boos omdat je geen relatie wil? Begrijp ik het zo goed?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_164455412
Wel eens gedaan ja. Kon altijd heel goed overweg met een meisje die ik al kende vanuit mijn jeugd. Op een gegeven moment vertelde ze me dat ze verliefd was geworden, heb haar toen als een van de eersten ingelicht dat ik niet op vrouwen val. Dus ja, soort van friendzone :P
pi_164455643
Ja, hoewel er alsnog seks bij kwam kijken dus dat lijkt me strikt genomen geen friendzone. Echter wel een van de weinige vrouwen die ik echt als vriend zag.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:53:47 #21
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_164456438
Ja, 2x gehad.. Al lang geleden maar ging toen met een paar gasten en meiden om.
1e keer was dat ik tijdje met een meid om ging die kranten in de buurt rond bezorgde, die vond mij leuk en ik haar.
Echter haar brutalere vriendin zat constant overdreven tegen mij te doen en toen bleek later dus dat die leuke meid zich gewonnen had gegeven en die minder leuke vriendin op mij liet jagen.
Dat heb ik afgekapt nadat tijdens een feestje ze mij wou kussen en ik haar niet.
Die heeft daarna nog tijden geprobeerd maar nooit aan toegegeven. Die leuke meid is vlak daarna verhuisd.

Andere keer met dubbeldate met een vriend van mij vonden beide meisjes mij leuk :') een van die 2 is toen mijn vriendin geworden voor een tijdje en die andere ging uiteindelijk met een paar turken er vandoor, zij had wel immense tieten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_164456641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, 2x gehad.. Al lang geleden maar ging toen met een paar gasten en meiden om.
1e keer was dat ik tijdje met een meid om ging die kranten in de buurt rond bezorgde, die vond mij leuk en ik haar.
Echter haar brutalere vriendin zat constant overdreven tegen mij te doen en toen bleek later dus dat die leuke meid zich gewonnen had gegeven en die minder leuke vriendin op mij liet jagen.
Dat heb ik afgekapt nadat tijdens een feestje ze mij wou kussen en ik haar niet.
Die heeft daarna nog tijden geprobeerd maar nooit aan toegegeven. Die leuke meid is vlak daarna verhuisd.
Oke, je hebt haar afgewezen. Maar werd ze ook een vriendin?
pi_164456668
Ik ben als vrouw ook wel eens gefriendzoned. Tevens dacht ik aan het begin dat mijn huidige vriend mij ook gefriendzoned had. Daarom een hele tijd geen contact gehad voordat we een relatie kregen. :{ bleek dat hij mijn signalen gewoon niet oppikte :')
pi_164456777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Baas_bas het volgende:
het zijn altijd gasten die door een vrouw worden gefriendzoned
volgens mij 'friendzonen' die jongens eerder zichzelf..

veelal blijven ze zelf hardnekkig contact houden en de 'beste vriend' spelen, terwijl ze stiekem wel meer willen, en dan denken dat als ze maar lang genoeg wachten, die dame ooit hen 'erop laat'...

Ik denk ook dat niet veel dame's die instelling hebben, het eindeloos 'wachten' op de kans een sexuele relatie aan te gaan terwijl ze zich emotioneel wel binden aan iemand.
Een man kan best een dame die interesse in hem heeft afwijzen, maar vrijwel nooit zal die dame daarna een sterke emotionele band aangaan in de hoop dat het dan ooit 'meer' wordt.

(mn eigen ervaring is dat een afgewezen dame zelf meestal het liefst zo snel mogelijk met de volgende de koffer induikt om dat gevoel van 'afwijzing' los te worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_164456830
Regelmatig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')