ja die heb ik nu al hequote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Primeape is veel te vinden achter MartiniPlaza
Het wordt nu ook wat kouder en mensen gaan weer naar school/werkquote:Op woensdag 21 september 2016 14:49 schreef DarkY.NL het volgende:
Gister rond 19:20 in het platsoen aangekomen, maar het was vrijwel leeg. Samen met een andere pokehunter richting westerhaven gelopen en het was gezellig, to 21:30 met 4 man constant over pokemon lullen (en af en toe over ieders werk:D).
Op de terugweg nog wel wat lui in plantsoen gezien, maar niet meer zoveel als 2-3 weken terug
Vanavond zelfde tijd ben ik er weer, dus heb je tijdkom gezellig langs (en neem wat lures mee:P)
En de hype gaat langzaam over...quote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wat kouder en mensen gaan weer naar school/werk
Vettt, daar gisteren (bij kruispunt) ook mijn eerste Ninetales gevangen!quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:47 schreef DarkY.NL het volgende:
Gister met mijn vriendin richting platsoen en kreeg ze een Aerodactyl uit haar ei en kwamen we ninetales nog tegen
Ik niet. ben vandaag wel uit eentje gekicktquote:Op zondag 25 september 2016 13:52 schreef Blobje het volgende:
Heb nog maar 2 keer een Vulpix gevangen, waarvan 1 in Groningen. Schiet niet echt op.
Welke fokker zat er vannacht om half 1 bij de kinderboerderij in het Stadspark en heeft mij uit de gym gekickt?
Niantic ligt nogal dwars de afgelopen tijd, maar ik geloof dat ik de scanners zojuist weer op de rit heb gekregen. Helaas wordt ik morgenmiddag geopereerd en kan ik de komende dagen niet snel ingrijpen als er weer blocks komen. Duimen maar!quote:Op zondag 25 september 2016 13:54 schreef Blobje het volgende:
Oh ja, de p-go.city website is niet echt nauwkeurig meer de laatste tijd. Veel rares en very rares worden niet meer weergegeven. Gisteren een Dragonair, Pikachu en Squirtle gemist. Wel in de sightings en niet op de website te vinden.
Top! Dankjewel.quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef Ronados het volgende:
[..]
Niantic ligt nogal dwars de afgelopen tijd, maar ik geloof dat ik de scanners zojuist weer op de rit heb gekregen. Helaas wordt ik morgenmiddag geopereerd en kan ik de komende dagen niet snel ingrijpen als er weer blocks komen. Duimen maar!
Bellsproutloos/minder viel mij inderdaad ook al op!quote:Op maandag 26 september 2016 15:54 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Waar normaal gesproken de sandshrews zitten in Paddepoel zie ik nu al op de site steeds een Pikachu. Heeft er een verandering plaats gevonden?
In het stadspark zie ik weinig spawns en geen bellsprouts.
Bellsprout is nu drowzee geworden lijkt het. We gaan van machop naar bellsprout naar drowzee. Wordt er alleen maar minder van.quote:Op maandag 26 september 2016 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bellsproutloos/minder viel mij inderdaad ook al op!
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:02 schreef DarkY.NL het volgende:
Ja dit is echt jammer, grimer/abra zou beter geweest zijn
Ja inderdaad. Aan de andere kant moeten we wel blij zijn met wat wel lukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:43 schreef Blobje het volgende:
Beide zijn niet helemaal accuraat op het moment. Ik zag gisteren een Squirtle in de sightings, maar op zowel fastpokemap als p-go.city was die niet te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |