Heb de scanners opdracht gegeven ook in Hoogkerk te gaan zoeken. Kan alleen nog wel een volle dag duren voor daar pokemon worden gevonden. Dat heeft te maken met de manier van scannen, alleen als er tijd over is verkennen ze nieuw gebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:43 schreef Albert86 het volgende:
Ik hoop nog steeds op Hoogkerk binnen het scangebied
Superquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Ronados het volgende:
[..]
Heb de scanners opdracht gegeven ook in Hoogkerk te gaan zoeken. Kan alleen nog wel een volle dag duren voor daar pokemon worden gevonden. Dat heeft te maken met de manier van scannen, alleen als er tijd over is verkennen ze nieuw gebied.
jij staat ook weer in een gymquote:Op donderdag 1 september 2016 11:04 schreef Albert86 het volgende:
Zie in de stad bij een gym een Tauros staan. Is een Pokemon die alleen in de VS voorkomt. Een Anker vlakbij de Museumbrug.
Nog redelijk veel bij rivieren en vijvers. Sowieso wel langs het Reitdiep.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Renesite het volgende:
Nog 6 bellsprouts en 6 magikarps, dan lucky eggen!
Maaarrrr, waar in hemelsnaam verstoppen die magikarps zich momenteel
Klopt. Vanavond weer de gym tegenover mn huis overgenomen. Stonden maar 2 in, dus was een makkie.quote:
Dat is wel aantrekkelijk om een keer een kijkje te gaan nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:30 schreef DarkY.NL het volgende:
internet weer terug thuis
Dus kan weer zonder de telefoon de pgo site checken (en hier natuurlijk beter meelezen).
Vd week nog een blastoise kunnen pakken in de Grote rozenstraat (was er best druk), maar zie dat ie al weer veel vaker daarna is gekomen. Zoals vanochtend.
Hier en daar nog een charmander kunnen pakken, zit nu rond de 80 candies.
Gister maar eens richting het Eemshotel in Delfzijl gereden (voor de 4de keer ofzo in een maand) en daar komt alles wat hier in Groningen bijna niet komt, zoals magnemites, voltorbs, geodudes als vervanging voor pidgey, rata en spearow.
En dan de rest nog, ponyta, dodrio, magneton, pikachu, magmar en nog meer.
Het enige nadeel daar is dat er maar 1 pokestop zit
ja, helaas maar 1xquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:07 schreef Ronald_Guikema het volgende:
[..]
Dat is wel aantrekkelijk om een keer een kijkje te gaan nemen.
Vooral voltorb en geodude is een chronisch te kort aan hier.
Ook mankeys daar tegen gekomen?
Waar is hij ongeveer?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:17 schreef DarkY.NL het volgende:
Trouwens, er viel mij iets op aan de Snorlax spawns. Hij spawnt als een streep over de stad, van vinkhuizen t/m haren.
in mijn ei (hopelijk)quote:
Ahhhh hij zit er alweer in.quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef Albert86 het volgende:
Heb een cheater gespot. Swier050 van het rode team. Had een gym tegenover mijn huis overgenomen toen ik er liep. Dus ik kijken, stond er niemand. Heb ik de gym overgenomen en nu is die weer overgenomen door Swier050. En er is niemand bij die gym.
Good onequote:Op zondag 4 september 2016 22:11 schreef iRemco het volgende:
Iemand die toevallig weet of er rond het Leekstermeer ook wel leuke spawns zijn?
Vandaag inderdaad even langsgeweest. Waardeloze spot. 1 Slowpoke tegengekomen in 10 minuten tijd, meer niet. Weet niet hoe het zit rondom het meer, zullen wel af en toe wat waterpokemon spawnen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Steppenpferd het volgende:
Leekstermeer heeft 1 pokestop (bordje Cnossen) verder is het daar best leeg qua pokemon. Zou zeggen bespaar je teveel moeite
had een warturtle in leek laatstquote:Op maandag 5 september 2016 16:18 schreef iRemco het volgende:
[..]
Vandaag inderdaad even langsgeweest. Waardeloze spot. 1 Slowpoke tegengekomen in 10 minuten tijd, meer niet. Weet niet hoe het zit rondom het meer, zullen wel af en toe wat waterpokemon spawnen.
Trouwens erg waardeloos als je in Leek/Roden of omgeving woont, je bent dan haast verplicht om naar de stad te gaan voor andere pokemon dan Ratata's, Pidgeys en Weedles. Heb het gevoel dat het in bijvoorbeeld Amerika niet zo is in dorpen.
Tof! Rares worden af en toe gespawned. Laatst binnen 1 uur 2 Slowbro's en vanmiddag nog een Hitmonlee op de radar. Maar voor de rest hoef je niet in dorpen te zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
had een warturtle in leek laatst
Hitmonlee? Nog nergens gezienquote:Op maandag 5 september 2016 20:19 schreef iRemco het volgende:
[..]
Tof! Rares worden af en toe gespawned. Laatst binnen 1 uur 2 Slowbro's en vanmiddag nog een Hitmonlee op de radar. Maar voor de rest hoef je niet in dorpen te zijn.
sssst!quote:
Kom ik schijnbaar op verkeerde momentenquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:42 schreef DarkY.NL het volgende:
vd week nog gezien bij het politieburo a/d korreweg
Heb nog vier. Heb de nadruk de laatste tijd even op de 5KM gelegd ivm wat evoluties die ik nog moest/wildequote:Op zondag 11 september 2016 15:59 schreef Albert86 het volgende:
Heb al een tijdje geen 10km eieren meer gehad. Alleen 5km en heel af en toe een 2km ei.
Niks bijzonders dusquote:Op donderdag 15 september 2016 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe gaat het met de Pokémon in Grunn? Hier in Portugal vang je i.p.v. weedle/pidgey/ratatta/magikarp/spearow veel ekans/meowth/mankey/growlithe/diglet. Ook al een arbok en primeape gevangen. Ook wat machops, nog 2 nodig voor een machoke.
ksst... kan het veel vangen hier.. lekker evolueren met een lucky egg aan.. en dan heb ik er weer wat nieuwr bij.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:27 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus. Heb alles al wat je net noemt.
neee.. de bellsprouts moeten nog even blijven in stadspark.. als ik weer thuis ben kan ik dan even de laatste paar vangen die ik nodig hebquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef Blobje het volgende:
Het wordt tijd voor een spawnwissel, zodat er weer iets nieuws in het Stadspark zit i.p.v. Bellsprouts.Gisteren wel eindelijk mijn eerste Ivysaur gevangen in de Aquamarijnstraat. Nummer 106 in de Pokedex.
hem ff als buddy gebruikenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef DarkY.NL het volgende:
van mij mag alles ook weer geswapt worden
Nog 1 charmander nodig voor 125 candy(vanochtend 1 ontsnapt..) en net de laatste squirtle gevangen om op 125 candy te komen. Enige nadeel is dat ik nog geen 80+ IV Charmander heb
Vooral wat xp-spam pokemons aan het vangen rondom plantsoen en bij de westerhaven lures om lvl 30 te worden.
ik loop nu met clefairy (al iets van 16km), omdat die nog minder vaak voorkomt op de plekken in de buurt en zal toch eens een goede IV charmander moeten vangen.quote:
coolquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:51 schreef nikky het volgende:
Het was in helpman bij het sterrenbos/stadstuin ook weer een feestje van de week. Veel nieuwe Pokémons kunnen vangen.
Ik zie ook de Gyms regelmatig van kleur verwisselen. Wordt flink gespeeld merk ik.
Primeape is veel te vinden achter MartiniPlazaquote:Op donderdag 15 september 2016 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe gaat het met de Pokémon in Grunn? Hier in Portugal vang je i.p.v. weedle/pidgey/ratatta/magikarp/spearow veel ekans/meowth/mankey/growlithe/diglet. Ook al een arbok en primeape gevangen. Ook wat machops, nog 2 nodig voor een machoke.
kan al twee mankeys evolvenquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Primeape is veel te vinden achter MartiniPlaza
ja die heb ik nu al hequote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Primeape is veel te vinden achter MartiniPlaza
Het wordt nu ook wat kouder en mensen gaan weer naar school/werkquote:Op woensdag 21 september 2016 14:49 schreef DarkY.NL het volgende:
Gister rond 19:20 in het platsoen aangekomen, maar het was vrijwel leeg. Samen met een andere pokehunter richting westerhaven gelopen en het was gezellig, to 21:30 met 4 man constant over pokemon lullen (en af en toe over ieders werk:D).
Op de terugweg nog wel wat lui in plantsoen gezien, maar niet meer zoveel als 2-3 weken terug
Vanavond zelfde tijd ben ik er weer, dus heb je tijdkom gezellig langs (en neem wat lures mee:P)
En de hype gaat langzaam over...quote:Op woensdag 21 september 2016 23:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wat kouder en mensen gaan weer naar school/werk
Vettt, daar gisteren (bij kruispunt) ook mijn eerste Ninetales gevangen!quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:47 schreef DarkY.NL het volgende:
Gister met mijn vriendin richting platsoen en kreeg ze een Aerodactyl uit haar ei en kwamen we ninetales nog tegen
Ik niet. ben vandaag wel uit eentje gekicktquote:Op zondag 25 september 2016 13:52 schreef Blobje het volgende:
Heb nog maar 2 keer een Vulpix gevangen, waarvan 1 in Groningen. Schiet niet echt op.
Welke fokker zat er vannacht om half 1 bij de kinderboerderij in het Stadspark en heeft mij uit de gym gekickt?
Niantic ligt nogal dwars de afgelopen tijd, maar ik geloof dat ik de scanners zojuist weer op de rit heb gekregen. Helaas wordt ik morgenmiddag geopereerd en kan ik de komende dagen niet snel ingrijpen als er weer blocks komen. Duimen maar!quote:Op zondag 25 september 2016 13:54 schreef Blobje het volgende:
Oh ja, de p-go.city website is niet echt nauwkeurig meer de laatste tijd. Veel rares en very rares worden niet meer weergegeven. Gisteren een Dragonair, Pikachu en Squirtle gemist. Wel in de sightings en niet op de website te vinden.
Top! Dankjewel.quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef Ronados het volgende:
[..]
Niantic ligt nogal dwars de afgelopen tijd, maar ik geloof dat ik de scanners zojuist weer op de rit heb gekregen. Helaas wordt ik morgenmiddag geopereerd en kan ik de komende dagen niet snel ingrijpen als er weer blocks komen. Duimen maar!
Bellsproutloos/minder viel mij inderdaad ook al op!quote:Op maandag 26 september 2016 15:54 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Waar normaal gesproken de sandshrews zitten in Paddepoel zie ik nu al op de site steeds een Pikachu. Heeft er een verandering plaats gevonden?
In het stadspark zie ik weinig spawns en geen bellsprouts.
Bellsprout is nu drowzee geworden lijkt het. We gaan van machop naar bellsprout naar drowzee. Wordt er alleen maar minder van.quote:Op maandag 26 september 2016 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bellsproutloos/minder viel mij inderdaad ook al op!
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:02 schreef DarkY.NL het volgende:
Ja dit is echt jammer, grimer/abra zou beter geweest zijn
Ja inderdaad. Aan de andere kant moeten we wel blij zijn met wat wel lukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:43 schreef Blobje het volgende:
Beide zijn niet helemaal accuraat op het moment. Ik zag gisteren een Squirtle in de sightings, maar op zowel fastpokemap als p-go.city was die niet te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |