Makkelijk. Adriana Lima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jojo wie zou je doen als je 1 avond lesbisch was
Bovenarmen bij de zwemvrouwenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag net een kinderlijfje voorbij komen. Die donkere Amerikaanse heeft al wat meer body.
Julian Edelmanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Die vraag andersom kan niet he? Wie zouden jullie doen als je een avond homo was?
Gerard Butler wellichtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Die vraag andersom kan niet he? Wie zouden jullie doen als je een avond homo was?
Ja en toch omdat ze er zo hard voor trainen en welke prestatie ze leveren, kan ik het waarderen. Maar als ik ze dan in een topje door de stad zie lopen vind ik het minder mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovenarmen bij de zwemvrouwen
Graziano Pelle natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is wel vies ja, maar Kromo is wel een leuke dame.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovenarmen bij de zwemvrouwen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Julian Edelman
Tom Brady
Jimmy garapollo
Oh.quote:
Ja, lekker Nederlands.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Jojo, die Lieke wevers is prima toch?
Ben geen fanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel vies ja, maar Kromo is wel een leuke dame.
Niet dun, goede benen en billen. Zelfde leeftijd. Ff FB toevoegen en stalken.quote:
Want?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben geen fan
Sowieso moet ik haar niet
Ach, waarom zo onzeker doen..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had geen namen van jullie verwacht, laat staan foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |