Tsja hoort erbij in zijn situatie hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Is ie niet een beetje te jong om te trouwen?
Wat is zijn situatiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja hoort erbij in zijn situatie he
Geen idee, heb er wel een boek over. Maar ik geloof er niet echt in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over slapen gesproken ik droomde laatst dat ik een kubus was. Echt heel vreemd was dat . Wat zou het betekenen
Maar heb je Ziggo Sport?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over slapen gesproken ik droomde laatst dat ik een kubus was. Echt heel vreemd was dat . Wat zou het betekenen
Heb ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar heb je Ziggo Sport?
Zaterdag
13:30 Hull - Leicester
16:00 Everton - Spurs
18:30 City - Sunderland
Zondag
14:30 Bournemouth - Man United
17:00 Arsenal - Liverpool
Maandag
21:00 Chelsea - West Ham
Koeman zegt zelf dat zijn team pas op 70% zit om het seizoen in te gaan. Verwacht er in het begin nog niet veel van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben benieuwd wat Koeman gaat doen. Als hij nu weer een team zo goed laat presteren gaat ie echt naar een top club hierna
NFL ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:13 schreef Saind het volgende:
Eigen;lijk is rugby veel toffer dan voetbal
Ik vond het alleen treurig dat die Marhinde Verkerk eruit lag. Voor de rest kan dat Judo me niks schelen.quote:
Die klinkt echt alsof hij zich vannacht gaat laten neerschieten door een paar Braziliaanse gangstersquote:
Heb het een paar keer geprobeerd.quote:
kan wel turnen maar verder echt vjez lelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Omg. Die alexandra raisman van USA turnster.
[ afbeelding ]
Ook een pats supporter
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:21 schreef Saind het volgende:
[..]
kan wel turnen maar verder echt vjez lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |