Zeker. Ik vond het wel weer even goedquote:
Ik ben nu niet in Groningen hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben nu op de Zuiderdiep mien junge.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen haha
Helaas wel ja. Behalve dan het hebben van een vriendjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:09 schreef praisethebooty het volgende:
http://fotostrips.nl/strip/1166
*herkenbaar*
Dat wel, maar geen 16 jaar jonger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Behalve dan het hebben van een vriendje
Is dat hip tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen 16 jaar jonger.
Ja. Allemaal twintigers die een "daddy" van 10 tot 20 jaar ouder zoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat hip tegenwoordig?
Ik ken ze, maar ze vallen bij mij hopeloos door de mand.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:45 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja. Allemaal twintigers die een "daddy" van 10 tot 20 jaar ouder zoeken.
Ze blijken veel ouder te zijn dan ze zich voordoen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken ze, maar ze vallen bij mij hopeloos door de mand.
Nee er zit altijd een steekje los bij ze.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ze blijken veel ouder te zijn dan ze zich voordoen?
Je bent meer een moederfiguur voor ze?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken ze, maar ze vallen bij mij hopeloos door de mand.
Hmm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er zit altijd een steekje los bij ze.
Jij was 16 of zo toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef G-Pier het volgende:
Daarnet een heel leuk gesprek gehad met een alleenreizend kind over een kinderhobby die ik had van vroeger: de modeltreintjes
Dan mag er legaal gepraat worden tegen kinderen < 16quote:
Op die leeftijd over "vroeger" praten is amusant, da's allesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan mag er legaal gepraat worden tegen kinderen < 16
Ach... relatief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op die leeftijd over "vroeger" praten is amusant, da's alles
Toen ik 16 was had ik het ook over jeugdsentiment. Wat nu dus eigenlijk jeugdsentiment-sentiment is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn kapper van 21 heeft het ook over de jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach dat is toch ook zo. En we zijn nog niet eens 30!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn kapper van 21 heeft het ook over de jeugd van tegenwoordig.
Nou het is grappig om te merken dat iemand die 21 is en al een duidelijk zicht heeft over wat ie met zijn leven wil vaak qua opvattingen verschilt van iemand met dezelfde leeftijd die aan het studeren is en vooral leuke dingen aan het doen is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach dat is toch ook zo. En we zijn nog niet eens 30!
zie het andere topic waar ik net in postte. Tergend irritant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou het is grappig om te merken dat iemand die 21 is en al een duidelijk zicht heeft over wat ie met zijn leven wil vaak qua opvattingen verschilt van iemand met dezelfde leeftijd die aan het studeren is en vooral leuke dingen aan het doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |