abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164459194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[..]

Meerdere keren zelfs ruzie over gehad. Zij zeggen (want we zijn met zijn 3e vrienden) dat ik het dan daar en ter plekke moet zeggen. Ik vind het gewoon een kwestie van principe. Ik ga niet continue zeggen: "Hé, je moet nog afwassen en je had een bakje kwark gisteren op, hoe ga je dat doen?!"

Ik vind het zo veels te kut om continue politie agentje te spelen, dus heb toen gezegt: dat zijn de basis regels, maar ze hebben er best veel schijt aan. Je doet toch niet zeggen: Ik ga er vandoor en je shit allemaal aandoen en dan zeggen: Ohh moet ik nog iets doen?

Ik vind het gewoon geen respect voor alle moeite die ik doe om hier een fijne leefomgeving te hebben. Mijn keuken is een ontplofte bom, mijn koelkast is leeg en je loopt gewoon weg. GRRR :(

Maar ik vind het ook lastig om dan terplekke het conflict op te zoeken, alsof ik het lastig vind om toe te geven dat ik het kunt vind om het zelf te doen.
Vind het echt kut voor je ;(
Veel succes om dit op te lossen, maar als het al meerdere keren gebeurt is gaat het waarschijnlijk niet snel veranderen.

Misschien gelijk na het eten afwassen en dan hun actief laten worden door een afwasborstel en vaatdoek naar hun toe te smijten? :)
En misschien hun het eten laten halen op hun kosten uiteraard?
Dat soort dingen geef ik het meeste kans.
pi_164459224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Maar ik vind het ook lastig om dan terplekke het conflict op te zoeken, alsof ik het lastig vind om toe te geven dat ik het kunt vind om het zelf te doen.
Confrontaties aangaan is ook lastig. Maar ben er inmiddels wel achter dat je ze beter wel kunt aangaan omdat het anders een tikkende tijdbom wordt.
Huh!?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:30:21 #78
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_164459398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:20 schreef wonderer het volgende:
Is dit een tijdelijke situatie of zijn het huisgenoten? Anders zou ik ze er echt uitzetten. Overstayed your welcome, bye now!
Gewoon vrienden die dan overnachten enzo. Goede vaste vrienden. Het is ook al echt jaren zo een beetje gezeik. Dan doen ze na veel zeiken een paar keer hun best en daarna weer slacken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:32:46 #79
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_164459476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Vind het echt kut voor je ;(
Veel succes om dit op te lossen, maar als het al meerdere keren gebeurt is gaat het waarschijnlijk niet snel veranderen.

Misschien gelijk na het eten afwassen en dan hun actief laten worden door een afwasborstel en vaatdoek naar hun toe te smijten? :)
En misschien hun het eten laten halen op hun kosten uiteraard?
Dat soort dingen geef ik het meeste kans.
Ja precies. Ik weet dat ook, maar ik wil niet altijd degene zijn die alle verantwoordelijkheid dient te pakken en dat is nu wel.

Ik zorg altijd voor het eten, drank, en overige dingen. Zij kunnen ook wel eens iets uit zichzelf doen.

quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Confrontaties aangaan is ook lastig. Maar ben er inmiddels wel achter dat je ze beter wel kunt aangaan omdat het anders een tikkende tijdbom wordt.
Dit is zeker waar, en het is al een aantal keer tot een ontploffing gekomen, maar ik weet niet zo goed wat ik kan doen op langer termijn. Ik voel mij al snel een party-pooper en dat zorgt ervoor dat ik minder snel voor mijzelf opkom.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_164459579
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Ja precies. Ik weet dat ook, maar ik wil niet altijd degene zijn die alle verantwoordelijkheid dient te pakken en dat is nu wel.

Ik zorg altijd voor het eten, drank, en overige dingen. Zij kunnen ook wel eens iets uit zichzelf doen.
Dan regel je een keer niets
quote:
Dit is zeker waar, en het is al een aantal keer tot een ontploffing gekomen, maar ik weet niet zo goed wat ik kan doen op langer termijn. Ik voel mij al snel een party-pooper en dat zorgt ervoor dat ik minder snel voor mijzelf opkom.
Of ze gewoon niet meer bij je laten slapen etc. Het is jouw huis, jouw regels.
Huh!?
pi_164459606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[..]

Uit zichzelf... Daar gaat het dus mis.
Zij verwachten zelf dat ze niks hoeven te halen en te doen. Op een gegeven moment gaat het wrijven want jij gaat je eraan irriteren.
Niet dat je iets fout doet, maar jullie moeten elkaars verwachtingen gelijk trekken. Je moet toch een keer de confrontatie aangaan. Duidelijk je problemen vermelden en ook met oplossingen komen. En ook vragen wat hun verwachtingen zijn.
pi_164460042
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:36 schreef Vlarp het volgende:
Of ze gewoon niet meer bij je laten slapen etc. Het is jouw huis, jouw regels.
Dit.

Als je wordt uitgenodigd om ergens te logeren, dan is het niet vanzelfsprekend dat je ook mee helpt met huishoudelijke taken. Als het langer is dan voor een dag of twee, dan ligt een tegenprestatie wel voor de hand (keer je gastheer mee uit eten nemen, dat soort dingen). Als mensen (geen familie) langer dan een week blijven dan moet je afspraken maken over kosten en meedoen met huishoudelijke dingen.

Maar goed, je hebt het aangegeven, maar helpt niet, dus dan niet meer laten logeren. Laat ze maar in hotel slapen. En als ze daar dan over zeuren, dan zijn het geen vrienden, maar klagende niet betalende hotelgasten. Rekening sturen gaat te ver, maar zeker niet meer uitnodigen.
pi_164461353
Niet alles gelezen, maar Bram, de oplossing is simpel:

1. Open een gezamenlijke groep in Wie Betaalt Wat en download allemaal ff die app. De betaler voert gewoon z'n shit in en eens in de zoveel tijd reken je af (wat vaak niet eens nodig is, omdat de personen die zien dat ze achter staan uit eigen initiatief iets zullen betalen).
2. Spreek af dat na elk feestje er ff snel gezamenlijk wordt opgeruimd, waar het ook is.

Alles opgelost, nooit meer problemen.
pi_164461962
Ik heb spierpijn :').
Huh!?
pi_164462065
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Niet alles gelezen, maar Bram, de oplossing is simpel:

1. Open een gezamenlijke groep in Wie Betaalt Wat en download allemaal ff die app. De betaler voert gewoon z'n shit in en eens in de zoveel tijd reken je af (wat vaak niet eens nodig is, omdat de personen die zien dat ze achter staan uit eigen initiatief iets zullen betalen).
2. Spreek af dat na elk feestje er ff snel gezamenlijk wordt opgeruimd, waar het ook is.

Alles opgelost, nooit meer problemen.
Denk dat je zo wel de goede kant op gaat. En wat ik eerder zei. Zorg dat er aan beide kanten duidelijk is wat er van elkaar verwacht word.
pi_164462088
Trouwens heb ik net een heerlijk stukje hardgelopen. Was weer even lekker :)
pi_164462145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben nu op de Zuiderdiep mien junge.
pi_164462146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Hardlopen is fijn O+.
Huh!?
pi_164462173
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

De wat?
Huh!?
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:48:08 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462175
Koop een krijtbord of krijtverf en kalk het daarop, wat haarlak eroverheen 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:48:34 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462184
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hebben we elkaar gemist. Ik fietste een half uur geleden door de singels ;( !
pi_164462241
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

De wat?
Bekende straat in Grunn.
pi_164462252
Ohwww. Je gaat nara Paradigm natuurlijk 8-)
Huh!?
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:51:13 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462257
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Bekende straat in Grunn.
Tippelzone.
pi_164462280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hebben we elkaar gemist. Ik fietste een half uur geleden door de singels ;( !
Shit.
pi_164462287
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Vlarp het volgende:
Ohwww. Je gaat nara Paradigm natuurlijk 8-)
Yes yes yes girl
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:52:18 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462293
parkeren is bijna bij mij in de straat :') !!!
pi_164462446
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Yes yes yes girl
Die locatie is wel zo vet volgens mij. Las gisteren ofzo een stukje op Noisey over Paradigm.
Huh!?
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:57:27 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462479
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Die locatie is wel zo vet volgens mij. Las gisteren ofzo een stukje op Noisey over Paradigm.
Ouder suikerunieterrein. Zeker tof.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:59:49 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164462553
Ben benieuwd of ik thuis kan meegenieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')