Je bent een goede inhaalrace aan het makenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De creampie? Je weet niet wat je mist. Dat is het beste gevoel van de wereld
Niet luisteren naar hem van heel fok zou jij in mijn top 5 staan van users die ontmaagd gaan wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ach jongen, dat gaat nooit gebeuren kneus
Heb wel wat beters te doen dan een kind op de wereld zettenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik doelde meer op een hele flauwe opmerking over luie teefjes die zo vroeg mogelijk een kind willen uitpoepen om zo een man danwel de overheid aan zich te binden en het handje op te houden.
Zou wat zijn als je dat niks vond trouwens.
Een chick naar mijn hartquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan een kind op de wereld zettenDie zijn er al genoeg. Zorg liever zo goed mogelijk voor mezelf.
En ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem van heel fok zou jij in mijn top 5 staan van users die ontmaagd gaan worden
Inmiddels ben ik de 30 gepasseerd, dus dan ben je de felheid waarmee je vroeger semantische discussies voerde wel kwijtgeraakt. Tegenwoordig geef ik mensen zelfs gelijk wanneer hen dit niet toekomt. Vooral vrouwen stellen dit op prijs, zodat ik mij weer extra gelukkig voel dat zij mij niets te bieden hebben dat mijn wandelschoenen niet ook kunnen waarmaken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onverwacht. Je leek me wel iemand van de correcte semantiek.
Koud dit.quote:
Dat zei men ook ooit over de afschaffing van de apartheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ach jongen, dat gaat nooit gebeuren kneus
Blij te lezen dat mijn inzet niet onopgemerkt blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent een goede inhaalrace aan het maken
Ach ja, een ander moet ook geen invulling maar aanvulling van je leven zijn toch? Idealiter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik de 30 gepasseerd, dus dan ben je de felheid waarmee je vroeger semantische discussies voerde wel kwijtgeraakt. Tegenwoordig geef ik mensen zelfs gelijk wanneer hen dit niet toekomt. Vooral vrouwen stellen dit op prijs, zodat ik mij weer extra gelukkig voel dat zij mij niets te bieden hebben dat mijn wandelschoenen niet ook kunnen waarmaken.
Is dit een jaarlijkse lijst of definitief?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij staat er niet op, helaas
Denk niet dat art dat durft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al eens seks gehad met LSD op?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef 0906 het volgende:
Ik voel me echt klote vandaag, heb wel de behoefte om seks en intimiteit te ervaren maar een relatie is weer te hoog gegrepen. Wat moet ik doen om contacten op te doen en aansluiting met leeftijdsgenoten te vinden?Probeer IS!!! Die hebben wel behoefte aan contact met mensen die in de war zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tafel had wel de dag van haar leven denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Niet compleet van de wereld denken dat je seks hebt met een geil ding, maar op de achtergrond je maten zachtjes horen lachen omdat je al een half uur tegen de tafel aan het aanrijden bent.
Ahja, snap ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat art dat durft.
Ik sta in dat opzicht bijna open voor alles
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ahja, snap ik.
Als het er eens van komt dan is het wel een ervaring.
huehue komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |