SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef 0906 het volgende:
Ik voel me echt klote vandaag, heb wel de behoefte om seks en intimiteit te ervaren maar een relatie is weer te hoog gegrepen. Wat moet ik doen om contacten op te doen en aansluiting met leeftijdsgenoten te vinden?want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorverwijzen om aan zijn onderliggende problemen te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef netchip het volgende:
[..]
En dan? Wat kan die er aan doen? Je behoefte aan intimiteit bevredigen?
Is dit een soort Deezertje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doorverwijzen om aan zijn onderliggende problemen te werken.
Anders moet hij een keer naar de hoeren.
Slotje.
Dit is de kloon van Syndroom.quote:
Seksualiteit is een walgelijke verspilling van tijd, energie en middelen (financieel of anderszins). PM me voor een castratieafspraak, vriendelijke groet x.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Deezertje geen maagd meer is.
Waarom bezoek je geen prostituee?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Deezertje geen maagd meer is.
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bezoek je geen prostituee?
Kan of wil...groot verschilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.
Als dat werkelijk waar was zat je nu niet in deze situatie...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.
Ik ken je verder niet, heb je andere topics gelezen, maar afgaande op deze reactie vind ik je:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
- Een vriendin/relatie kost nog veeeeel meer geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Als je beter kon krijgen, had je dat wel al gehad. Ik heb al meerdere topics van je gelezen, maar je doet echt 0,0 met alle gegeven adviezen. Het houdt dan toch een keertje op...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Niets moet, maar als je voor de makkelijkste weg wilt gaan dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Moet ik me dan maar laten ontmaagden door een prostituee?![]()
Why not.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Je moet realistisch zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Of je wordt knetterdronken en fixt een meisje tijdens het uitgaan. Dat kan ook. Tenminste, dat is voor de gemiddelde persoon een mogelijkheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Ga wel voor een met een girlfriend experience mogelijkheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Ja, lees anders nog even zijn andere topics.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Of je wordt knetterdronken en fixt een meisje tijdens het uitgaan. Dat kan ook. Tenminste, dat is voor de gemiddelde persoon een mogelijkheid.
Dat blijkt wel ja. Je kunt zoveel beter krijgen dat je nog steeds maagd bent en niet verder komt dan topics openen hier, ipv beter te krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja of door een seksdatequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Nee. Chemische castratie is wellicht wat vergaand, maar gebruik anders medicijnen die je libido doden. Ik gebruik zelf al jaren finasteride, niet omdat ik haaruitval heb, maar omdat 't je libido volledig terugbrengt naar nul (als je er maar genoeg van slikt).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef 0906 het volgende:
Je kan niet beter krijgen. Wees blij dat de dienst er is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Beide is geen optie, heb er het geld gewoon niet voor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Een vriendin/relatie kost nog veeeeel meer geld.
- Een "hoertje" is het beste dat je kunt krijgen.
Je hebt het wel maar wil het er niet aan uitgeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Beide is geen optie, heb er het geld gewoon niet voor.
Dan moet je je bezig houden met geld/je toekomst en niet met intimiteit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Finasteride kost ongeveer 5 cent per dag (als je de grotere tabletten koopt en een pillensnijder dan kan je met één pil meerdere dagen vooruitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Sparen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen libido betekent niet dat je geen behoefte kan hebben aan intimiteit of relaties. Ik bedoel, aseksuele mensen hebben die behoefte vaak ook wel. Wellicht dat het wel iets makkelijker valt weg te stoppen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Chemische castratie is wellicht wat vergaand, maar gebruik anders medicijnen die je libido doden. Ik gebruik zelf al jaren finasteride, niet omdat ik haaruitval heb, maar omdat 't je libido volledig terugbrengt naar nul (als je er maar genoeg van slikt).
Op een gegeven moment moet je accepteren dat je genoeg seks in je leven hebt gehad, zelfs als je nog nooit seks hebt gehad, en je tijd en energie in andere zaken steken. Zo lees ik inmiddels meerdere boeken per dag en ben ik een fervent kuieraar.
Precies. Binnen het jaar ontmaagd. Weet je ook weer hoe dat is. Een ervaring rijker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedere maand 5 euro, kan je aan het eind van het jaar neuken.
Als ik heel eerlijk ben voel ik me daar te goed voor. Bovendien wekelijks duizend euro uitgeven aan een prostituee,zoveel geld heb ik gewoon niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt het wel maar wil het er niet aan uitgeven.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou wel willen reageren maar ik moet op pad naar een heerlijk potje intimiteit
Lijkt me een nuttigere tijdsbesteding.
Ik wil een huis contant betalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een antidepressiva nemen? Fina heeft kans op nare bijwerkingen als borstvorming en prostaatkanker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Chemische castratie is wellicht wat vergaand, maar gebruik anders medicijnen die je libido doden. Ik gebruik zelf al jaren finasteride, niet omdat ik haaruitval heb, maar omdat 't je libido volledig terugbrengt naar nul (als je er maar genoeg van slikt).
Op een gegeven moment moet je accepteren dat je genoeg seks in je leven hebt gehad, zelfs als je nog nooit seks hebt gehad, en je tijd en energie in andere zaken steken. Zo lees ik inmiddels meerdere boeken per dag en ben ik een fervent kuieraar.
quote:
'Relaties' is een cultureel concept, geen natuurlijk fenomeen. De mannelijke wens voor een relatie is niet aangeboren, maar aangepraat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen libido betekent niet dat je geen behoefte kan hebben aan intimiteit of relaties. Ik bedoel, aseksuele mensen hebben die behoefte vaak ook wel. Wellicht dat het wel iets makkelijker valt weg te stoppen.
Nee, de bijwerkingen van antidepressiva gaan veel verder én komen vaker voor. Finasteride heeft weliswaar bepaalde risico's -- zoals elk medicijn --, maar deze doen zich zelden voor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een antidepressiva nemen? Fina heeft kans op nare bijwerkingen als borstvorming en prostaatkanker.
Of naar zo'n feestje gaan. Alleen daar is benadering ook belangrijk dat het op de goede manier gebeurt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef 0906 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben voel ik me daar te goed voor. Bovendien wekelijks duizend euro uitgeven aan een prostituee,zoveel geld heb ik gewoon niet.
Waarom moet ik met geld vrouwen regelen terwijl anderen het zonder geld weten te regelen? Godverdomme.
Niet de plek (als het sowieso al toegestaan is op fok) om medicijngebruik te adviseren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee, de bijwerkingen van antidepressiva gaan veel verder én komen vaker voor. Finasteride heeft weliswaar bepaalde risico's -- zoals elk medicijn --, maar deze komen zelden voor.
Eventjes kunnen ventileren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Voszje het volgende:
Wat heeft dit topic eigenlijk voor zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |