Voor de verkeerdequote:
Details.quote:
Goed ja, maar als nummer 2 van de wereld mag dit niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Maver24 het volgende:
India is gewoon een goede ploeg. Niet zo zeiken
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed ja, maar als nummer 2 van de wereld mag dit niet.
Wat nouquote:
Nederlandse trainer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou
Nederland was nog niet zo heel lang geleden de absolute top, nu verliezen ze van een land dat jaren lang achter de feiten aan heeft gelopen.
Het is 1-1 man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou
Nederland was nog niet zo heel lang geleden de absolute top, nu verliezen ze van een land dat jaren lang achter de feiten aan heeft gelopen.
Daar hoop ik ook gewoon opquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog niet afgelopen., denk maar aan vrouwe ngister
Stick er altijd tussenhouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Syntix het volgende:
Zo'n raar spel dit. Expres de bal tegen de benen van tegenstanders spelenals iemand uithaalt op een paar meter afstand kun je toch nooit zo je benen wegtrekken of zo
Madquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Syntix het volgende:
Met je kut strafcornersgvd wat een kut spel is dit toch ook
Niemand dwingt je om te kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:15 schreef Syntix het volgende:
Met je kut strafcornersgvd wat een kut spel is dit toch ook
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:16 schreef Maver24 het volgende:
De enige keer dat ik Hockey kijk is op de OS
WK's zijn juist leuker om naar te kijken...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:16 schreef Maver24 het volgende:
De enige keer dat ik Hockey probeer te kijken is op de OS
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij kan je beter zonder keeper spelen
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, liep de keeper nou net mee?
Juichen voor een goal die geen goal isquote:
Ze juichten terwijl buiten de cirkel werd gescoord (en dus het een ongeldige goal was).quote:
Gelukkig zien we dat in geen enkele andere sportquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Juichen voor een goal die geen goal is
Is bij de variant op het ijs gebruikelijk.quote:
0 bedoel jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Video NL.
Wat is deze in 6 seconden![]()
Ja als je elke keer met je voet tegen de bal aanschopt kan die scheids ook niet anders hequote:
Judo duurt al een uur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:31 schreef Zelfscanner het volgende:
En de NOS die helemaal niks zegt
wat hadden ze moeten zeggen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:31 schreef Zelfscanner het volgende:
En de NOS die helemaal niks zegt
Nou ja, de uitslag. Als je 6 seconden voor het eind wegschakelt, waarna een erg spannende ontknoping volgt, dan mag je ook wel even vermelden wat het wel is gewordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef riazop het volgende:
[..]
wat hadden ze moeten zeggen dan?
Mee eens, had voor de break wel even gemogen. Maar ze zaten natuurlijk constant live bij het judo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nou ja, de uitslag. Als je 6 seconden voor het eind wegschakelt, waarna een erg spannende ontknoping volgt, dan mag je ook wel even vermelden wat het wel is geworden
Ik vermoed zo nog de ontknoping bij de NOS. Dan is het handig als je geen spoilers gaat geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nou ja, de uitslag. Als je 6 seconden voor het eind wegschakelt, waarna een erg spannende ontknoping volgt, dan mag je ook wel even vermelden wat het wel is geworden
Hadden ze bij de NOS ook niet verwacht natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Snap ik, ik snap de keuze om naar judo over te schakelen ook wel, maar even terugkoppelen had moeten kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadden ze bij de NOS ook niet verwacht natuurlijk.
Behalve als dit het geval gaat zijn, wat ook goed kan jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vermoed zo nog de ontknoping bij de NOS. Dan is het handig als je geen spoilers gaat geven.
Niet eens brons voor Nederland? Matig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:30 schreef clavier het volgende:
De Belgen worden 1e in de poule. Dat is 1 plek hoger dan ik had verwacht. Ik ben benieuwd of ze ook als eindresultaat van dit hele toernooi beter kunnen presteren dan ik had voorspeld. In mijn poultje had ik Belgie op zilver gezet, Australie op goud en Duitsland op brons.
Als ik nu naar de wedstrijden op dit toernooi kijk, zie ik niet in waarom goud voor de Belgen onmogelijk is.
Keeper raakt dtick duitser daarom overtreding, maar omdat duitser niet gedcoord zou hebben slechts strafcornerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik snap niet waarom dit een strafcorner is.
omdat Stockmann er nog tussen stond geen scoringspositie voor die Duitser, dus een sc in plaats van strafbal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik snap niet waarom dit een strafcorner is.
Dan is het een onterechte strafcorner.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij mist eerst de bal dan is er pas een stick
Ik heb niet gezien dat onze keeper de stick van die Duitser raakte, maar zal wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Keeper raakt dtick duitser daarom overtreding, maar omdat duitser niet gedcoord zou hebben slechts strafcorner
Volgens mij sloeg ie mis en sloeg zelf tegen de stick van de keeper aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is het een onterechte strafcorner.
Maar ik dacht dat de stick van de Nederlandse verdediger de stick van onze Duitse vriend raakte.
inderdaad. meestal steelt nederland de show in de poulefase en gaan ze onderuit wanneer het er echt om gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:49 schreef plerda het volgende:
[..]
Boeiend, nu verliezen en dan winnen in de finale van Duitsland.
Even de rollen omdraaien.
Drama was dat met van Basten en dan staat tegen Hiddink nota bene.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
inderdaad. meestal steelt nederland de show in de poulefase en gaan ze onderuit wanneer het er echt om gaat.
Ja, de strafcorner is veel te belangrijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb bij hockey altijd het idee dat zodra ze in de buurt van de cirkel komen, dat ze dan op zoek gaan naar een voetje.
Geef ze eens ongelijk, ik zou het ook doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:03 schreef wimderon het volgende:
Dit is zo kut hè, dat je zo gewoon een strafcorner kunt versieren
Voetzoeken is de schwalbe van het Hockey. Verkracht de sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, ik zou het ook doen.
Ik heb best vermakelijke potjes gezien anders, maar ik heb dan ook lang niet alles gezienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hockey heeft zich niet echt populair gemaakt in de poulefase
Mja, Nederland heeft niet echt spannende wedstrijden gespeeld. De dames van vanmiddag, dat was de eerste wedstrijd die ik echt gekeken heb. Helaas was er ook een spannende handbalmatch bezig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb best vermakelijke potjes gezien anders, maar ik heb dan ook lang niet alles gezien
Dat potje tegen Argentinië was best aardig opzichquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, Nederland heeft niet echt spannende wedstrijden gespeeld. De dames van vanmiddag, dat was de eerste wedstrijd die ik echt gekeken heb. Helaas was er ook een spannende handbalmatch bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |