Tja, het blijft de Telegraafquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef marcodej het volgende:
Volgens de Telegraaf is dit zeker een zilver met een gouden rand.
Man, wat word ik moe daarvan.
Mannen 8 is ook kanshebber of niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:51 schreef Max23 het volgende:
Als deze geen medaille pakken, ben ik voor het eerst deze OS echt teleurgesteld.
Alle andere medaillekansen die niet zijn waargemaakt waren nog enigszins verklaarbaar (grote concurrentie, lastige lotingen)
Geen goud lijkt me al een teleurstelling?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:51 schreef Max23 het volgende:
Als deze geen medaille pakken, ben ik voor het eerst deze OS echt teleurgesteld.
Alle andere medaillekansen die niet zijn waargemaakt waren nog enigszins verklaarbaar (grote concurrentie, lastige lotingen)
Inderdaad, een beetje net als bij de Nieuw-Zeelanders van gisteren, die konden op de helft van de race ook al genieten van hun overwinningquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:06 schreef Marcoss het volgende:
Mannen 8 zijn zeker kansrijk voor een medaille ja, maar dat zit vrij dichtbij elkaar allemaal, kan ook plek 4 worden.
En Paulis/Head horen op basis van de series en halve finale "gewoon" goud op te halen, zou je zeggen. Het verschil was echt enorm.
Het zorgt er wel voor dat ze niet naar 1 race al klaar zijn, dat is voor dit soort roeiers denk ik wel leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
Deze F-Finales zijn toch echt de Olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen
Half vier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat beginnen de A-finales?
En kijken of je jezelf kan verbeteren, al zien de omstandigheden er niet mega goed uit...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat ze niet naar 1 race al klaar zijn, dat is voor dit soort roeiers denk ik wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |