abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:12:27 #1
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164428065
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164429096
Wat een schatje Miezz!

Wat fijn Amsel dat de medicijnen lijken te werken.

Jagar, wat een goede nacht! Hier slaapt T ook in een wat dikkere slaapzak. De afgelopen dagen werd ie steeds wakker midden in de nacht, en na de fles kon ik hem niet terugleggen, want dan werd hij na een minuut weer huilend wakker. Met de dikkere ging het weer goed vannacht. Misschien toch koud gehad.

Hier lukt zelf in slaap vallen niet meer sinds meneer kan kruipen/staan. Hij blijft stuiteren (en daarna schreeuwen en huilen, I tried) als ik hem wakker wegleg. Helaas. Hoop dat dat over is voordat ie 16 is. :P
pi_164429286
Mijn baby valt zelf in slaap als ik haar in bed leg. Ik zing altijd 2 slaapliedjes en aai daarbij over haar voorhoofd en loop weg.
Als ik haar slapend weg leg, wordt ze vaak juist weer wakker en pikt het niet.

Overdag zelf in slaap vallen is moeilijker. Dan geeft ze zich maar moeilijk over aan de moeheid. Of slaapt maar 10 minuten. Soms helpt het om dan terug te gaan en de speen erin te doen, soms niet.
pi_164432905
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
pi_164433001
Sterkte Malteser & Mr Malteser :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_164433051
Malteser sterkte!!
pi_164433228
Sterkte Malteser. Fijn dat er meteen naar gekeken wordt.
pi_164433528
Sterkte Malteser. :*
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:12 #9
220609 Nouk84
pi_164433888
Sterkte Malteser!
pi_164434914
Malteser :* Sterkte!
pi_164434980
Jeetje Malteser, wat klote. -O- Dat geeft zo'n rotgevoel! Heel veel sterkte, ik ben benieuwd wat de kinderarts van plan is.
pi_164435394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
Arme Twix en arme jullie :* Sterkte!
pi_164435636
Ik heb een paar dagen niet gepost en weer van alles gemist.

Malteser veel sterkte met Twix. Ik hoop dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen. Wat is zelf je gevoel bij het afvallen? Denk je dat Twix er last van heeft?

Ik ben deze week voor het eerst weer aan het werk en M heeft juist nu besloten dat hij ineens twee voedingen per nacht nodig heeft ipv eentje. Ik loop dus met een behoorlijk slaaptekort rond. En ik moet kolven op het invalidentoileten daar stinkt het naar riool en is geen elektriciteit. Nou ja ik werk er nog twee en halve week, dus ik ga er niet moeilijk meer over doen.

Ik vond de eerste werkdag wel een beetje een dingetje hoor, heb 's ochtends echt staan huilen. Morgen gaat M op eerste wendag bij het kdv, nog zo'n ding...
pi_164435648
Ahw Twix :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164435680
Sterkte Malteser en Twix! :*
pi_164436263
Och Twix, och malteser. Heel veel sterkte :*
pi_164436572
Arme twix. Ik hoop op een goed plan van de arts.

Lastig luna, zo'n eerste werkdag. Maar de kop is eraf en het is al bijna weekend
pi_164436674
Sterkte, Malteser en Twix ;(

Luna, rot dat het niet goed voelde. Hopen dat je er snel weer aan gewend bent. En je kunt meteen aftellen voor je nieuwe baan!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164436744
Sterkte Malteser! Hopelijk kan de arts helpen!

Meh, Luna, dat is idd echt 3x niks zo kolven. Is er niet een kantoortje dat je even kan gebruiken? Zelfs voor 2 weken is het fijn als je op je gemak zit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:42:59 #20
220609 Nouk84
pi_164436793
Luna; helemaal op een plek waar je eigenlijk al weg wil, maar nog 'ff' 2,5 week moet terugkomen.. Gaan vast zo voorbij!
Wel veel dingetjes in één week. Komt vast goed, succes!
pi_164437186
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
pi_164437439
Oh nee Malteser wat sh*t ;(. Arme Twix. Ik hoop dat het snel beter gaat.. :*. Sterkte!

Groofs, brr wat naar die symptomen, eng ook! Fijn dat je je al wat beter voelt.

Miezziej, wat een schoonheid O+.

Slaaps: E ligt altijd warm. Ze krijgt een slaapzak met lange mouwen of pyjama met lange mouwen een lakentje eroverheen (ook meer dat ze stil blijft liggen :') :D) en als wij naar bed gaan rond 23u dan checken we haar temp en dekken we meestal nog toe met een dekentje. Ik heb net meteen de deken eroverheen gedaan. Te koud is niet goed en te warm ook niet, ik vind het moeilijk te peilen bij die kleintjes hoor..
enfin hopelijk helpt dit bij jou jagar, zou fijn zijn als je nachten wat beter worden dankzij de iets warmere slaapzak :Y!
pi_164437716
Oh Malteser, wat k*t. Ik hoop dat Twix genoeg gaat drinken!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:42:45 #24
220609 Nouk84
pi_164438855
Kom op Twix, drink, drink!
pi_164438875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Malteser het volgende:
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
Ik ga hard duimen dat hij thuis genoeg kan drinken. Veel sterkte, het is niet niks allemaal zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')