abonnement Unibet Coolblue
pi_164945624
Als ik de hypotheek meereken sta ik in de min. Reken ik die niet mee in zijn totaal dan hebben we een klein jaarsalaris achter de hand (30/40).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 20:14:59 #152
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_164993592
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:14 schreef erodome het volgende:
Als ik de hypotheek meereken sta ik in de min. Reken ik die niet mee in zijn totaal dan hebben we een klein jaarsalaris achter de hand (30/40).
Deel dan eens wat met ons.
pi_164995565
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:14 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Deel dan eens wat met ons.
Nope, we Smaugen er lekker mee.

Nee, serieus, eigen baas zijn en werken voor opdrachtgevers is leuk, het verdient nu leuk. Maar klussen eindigen en daarom moet er rekening gehouden worden met eventuele overbruggingsperiode's. Tot nu toe niet gebeurd nog, maar liever veilig dan bankroet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164996103
26 jaar, 1500 op de betaalrekening en 31000 spaargeld.
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 22:09:40 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164996839
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Is een studieschuld niet enorm kostbaar in vergelijking met de zeer lage rente die je op je spaargeld krijgt? Ik zou versneld aflossen; eerst die studieschuld weg, daarna werken aan de hypotheek. Sparen brengt namelijk niks op. Bij de Rabobank krijg je nu nog maar 0,4 procent rente...
Nope. Man heeft een rente van 0,10 procent op de DUO. Spaarrekening is altijd 5 keer zoveel (of weinig :')) Je kan beter je hypotheek meer aflossen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 06:23 schreef LaLaura het volgende:
19 jaar
1700- betaalrekening
4000,- spaarrekening
Had ik ook op m'n 19e wel, minimaal. Maar dat is zo op zodra je een auto moet voor het werk, een huis koopt etc etc. Goed doorsparen :Y !

Qua betaalrekening 1100 euro vrij te besteden deze maand :9 ! Voor de rest zat op de spaarrekening, een auto uit 2012 die niet geleased noch geleend is en een overwaarde op het huis van met een beetje geluk 40000 euro.
Nu alleen nog een nieuw huis :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Rene op 31-08-2016 22:22:25 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165012608
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef LPFAN het volgende:
Op het moment 20 euro in portemonnee zitten om deze week boodschappen van te doen, Vrijdag krijg ik weer mijn weekgeld. (Zit onder bewindvoering) Heb geen spaargeld en zit in de bijstand.

Schulden zijn ongeveer 15.000 totaal door verschillende omstandigheden.
Doe je van 20 euro je wekelijkse boodschappen? Respect hoor :)
maar waarom bewind, en geen schuldsanering?
  donderdag 1 september 2016 @ 16:19:34 #157
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165012809
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:09 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Doe je van 20 euro je wekelijkse boodschappen? Respect hoor :)
maar waarom bewind, en geen schuldsanering?
Nee 40 euro, maar had nog 20 euro over ;) Schuldsanering kom ik ook in alleen duurt ellenlang voor de rechtbank daarvoor akkoord geeft.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165012838
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

nee 40 euro, maar had nog 20 euro over ;) Schuldsanering kom ik ook in alleen duurt ellenlang voor de rechtbank daarvoor akkoord geeft.
Bizar hoe mensen zulke schulden kunnen maken. Maar respect dat je zo kan rondkomen hoor, ik zou dat echt niet kunnen hahaha
  donderdag 1 september 2016 @ 16:24:55 #159
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165012914
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:20 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Bizar hoe mensen zulke schulden kunnen maken. Maar respect dat je zo kan rondkomen hoor, ik zou dat echt niet kunnen hahaha
Ja, mijn schulden zijn grotendeels niet door mezelf gekomen helaas. Heb door een grote fout van het UWV en de gemeente 3 maanden geen geld gehad, waardoor al mijn vaste lasten opliepen en toen ik wel weer geld kreeg kon ik het niet betalen want had maar een bijstandje, waardoor het als maar hoger liep en ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Studieschuld zit er ook bij in.

Tja ik heb nooit een vetpot gehad dus ik ben het wel gewend :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165013006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, mijn schulden zijn grotendeels niet door mezelf gekomen helaas. Heb door een grote fout van het UWV en de gemeente 3 maanden geen geld gehad, waardoor al mijn vaste lasten opliepen en toen ik wel weer geld kreeg kon ik het niet betalen want had maar een bijstandje, waardoor het als maar hoger liep en ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Studieschuld zit er ook bij in.

Tja ik heb nooit een vetpot gehad dus ik ben het wel gewend :p
Ohh erg balen. Ik hoop voor je dat je er snel weer uit de schulden bent en normaal kan leven want dit lijkt me ook niks
  donderdag 1 september 2016 @ 16:29:48 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165013018
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:29 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Ohh erg balen. Ik hoop voor je dat je er snel weer uit de schulden bent en normaal kan leven want dit lijkt me ook niks
Nee idd hoop het ook, maar gaat nog wel een paar jaar duren. Hoop iig binnen een paar jaar te kunnen zoeken naar een baan ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165013209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd hoop het ook, maar gaat nog wel een paar jaar duren. Hoop iig binnen een paar jaar te kunnen zoeken naar een baan ook.
Kun je nu geen baan krijgen dan?
  donderdag 1 september 2016 @ 16:50:43 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165013408
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:41 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Kun je nu geen baan krijgen dan?
Nee door ziekte is het op het moment niet te doen helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165014088
Betaalrekening: 1112 euro.
Spaarrekening: 7410 euro.
1 eurocent in mijn portemonnee.

Ik ben 24 jaar.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_165014667
195 euro :@
pi_165014701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:24 schreef kuolema het volgende:
Betaalrekening: 1112 euro.
Spaarrekening: 7410 euro.
1 eurocent in mijn portemonnee.

Ik ben 24 jaar.
Neuken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_165015111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:49 schreef IDkaart het volgende:
195 euro :@
Rijke tatta gespot.
pi_165021477
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:51 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neuken?
Nee.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_165021565
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:38 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nee.
-O-
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 22:39:06 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165023975
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:20 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Bizar hoe mensen zulke schulden kunnen maken. Maar respect dat je zo kan rondkomen hoor, ik zou dat echt niet kunnen hahaha
gaat erg makkelijk hoor. we beginnen met een lening en een creditcard, bestellen wat bij wehkamp/otto/neckermann/christine le duc en we lease wat apparatuur. En klaar. Die mensen zijn daarnaast niet gemotiveerd om eruit te komen en slaan altijd wild om zich heen in het kader van 'ik heb hier recht op'
Maar juist de mensen die onbewust in de schulden zijn gekomen zijn schrijnender maar werken dan ook doorgaans zelf goed mee in oplossingen. Alleen die situaties zijn ston genoeg niet goed op te lossen.

(Het is mn werk :7)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165032444
Chartaal= 0,0 euro
Giraal= Een goeie Mercedes C-Klasse AMG
pi_165033432
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

gaat erg makkelijk hoor. we beginnen met een lening en een creditcard, bestellen wat bij wehkamp/otto/neckermann/christine le duc en we lease wat apparatuur. En klaar. Die mensen zijn daarnaast niet gemotiveerd om eruit te komen en slaan altijd wild om zich heen in het kader van 'ik heb hier recht op'
Maar juist de mensen die onbewust in de schulden zijn gekomen zijn schrijnender maar werken dan ook doorgaans zelf goed mee in oplossingen. Alleen die situaties zijn ston genoeg niet goed op te lossen.

(Het is mn werk :7)
Gewoon nooit een lening aangaan (en dan heb ik het niet over de hypotheek), geld wat er niet is kun je niet uitgeven... En geen creditcard aanschaffen.
pi_165033627
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gewoon nooit een lening aangaan (en dan heb ik het niet over de hypotheek), geld wat er niet is kun je niet uitgeven... En geen creditcard aanschaffen.
Ik heb een CC maar nooit schuld, een CC kan best zonder schuld, gewoon verstandig gebruiken.
Ik gebruik dat ding voor de incidentele internetaankoop en met parkeerkosten vind ik het verrekte handig. In- en uitrijden met een CC scheelt afrekenen bij een automaat.
pi_165034189
Iets van 2500.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:13:48 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165034238
Kan me een ander topic herinneren een tijd terug waarin iedereen zogenaamd standaard een paar ton op zijn bankrekening had staan.

Dit topic lijkt me wat realistischer, de TT "Eerlijk antwoorden" werkt wel. Of de Fok!ers hebben de laatste jaren heel veel geld verloren, dat kan ook. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 14:01:52 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165035424
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb een CC maar nooit schuld, een CC kan best zonder schuld, gewoon verstandig gebruiken.
Ik gebruik dat ding voor de incidentele internetaankoop en met parkeerkosten vind ik het verrekte handig. In- en uitrijden met een CC scheelt afrekenen bij een automaat.
Eensch. Ik gebruik het ook voor de vliegtickets en zaken als AirBNB en zo. Werkt veel gemakkelijker :) De CC schrijft netjes elke maand af, ideaal.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165035546
¤3267,14 in totaal op de spaar- en betaalrekening.
Maar ik heb onlangs een dure auto aangeschaft waar ik voor gespaard had. Dus ik kan weer opnieuw beginnen :D
Kssstt niet zo kittig!
pi_165036700
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee 40 euro, maar had nog 20 euro over ;) Schuldsanering kom ik ook in alleen duurt ellenlang voor de rechtbank daarvoor akkoord geeft.
Ok, en die 40 is voor jou alleen dan? Respect hoor.
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:34:17 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165038250
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok, en die 40 is voor jou alleen dan? Respect hoor.
Ja, moet ik alles van doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165038266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, moet ik alles van doen.
Dat zal niet meevallen. Maar waarom duurt het verzoek van de rechtbank zolang? Is dat je eerste bezoek? Want dan duurt het inderdaad nog lang.
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:36:11 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165038275
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:35 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Dat zal niet meevallen. Maar waarom duurt het verzoek van de rechtbank zolang? Is dat je eerste bezoek? Want dan duurt het inderdaad nog lang.
Geen idee, zit nu ongeveer 2 jaar onder bewindvoering en hun zijn er mee bezig, moest aan eisen voldoen ofzo en daar voldoe ik pas sinds kort aan, dus ze hebben nu alles ingediend en nu is het wachten op akkoord.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165038287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee, zit nu ongeveer 2 jaar onder bewindvoering en hun zijn er mee bezig, moest aan eisen voldoen ofzo en daar voldoe ik pas sinds kort aan, dus ze hebben nu alles ingediend en nu is het wachten op akkoord.
pfuuuu sterkte ermee, en weet, geduld wordt beloond.
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:37:34 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165038295
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:37 schreef fotostarter het volgende:

[..]

pfuuuu sterkte ermee, en weet, geduld wordt beloond.
Thanks! Komt wel goed ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 16:53:08 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165038562
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:35 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Dat zal niet meevallen. Maar waarom duurt het verzoek van de rechtbank zolang? Is dat je eerste bezoek? Want dan duurt het inderdaad nog lang.
Ligt er aan. Na uitspraak bewind zijn er drie maanden (doorgaans) nodig om alle in/uitgaven aan te schrijven, in kaart te brengen, te stroomlijnen en af te stemmen naar de hand van de bewindvoerder. Verder moeten alle beslagen van de uitkering/toeslagen af te krijgen. Net als de verrekeningen ed eraf krijgen die de belastingdienst uitvoert. Wanneer er sprake is van een terugvordering bijstand/UWV die aangemerkt is als 'fraude' moet deze 5 jaar oud zijn. Heb je al in de minnelijke/wettelijke sanering gezeten kan de gemeente besluiten dat je vijf jaar moet wachten tot ze wat willen doen (schulden regelen die problematisch zijn) Heb je al eerder in de wettelijke sanering gezeten dan duurt het tien jaar voordat je erin mag. Heb je tot slot overtredingen begaan zoals wietplantages, schadevergoedingsmaatregelen, brandstichting of anderszins dan moet je die zaken eerst afbetalen.

Veel haken en ogen. Los van het feit dat het máánden kan duren voordat de schulden überhaupt in kaart zijn.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165038771
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ligt er aan. Na uitspraak bewind zijn er drie maanden (doorgaans) nodig om alle in/uitgaven aan te schrijven, in kaart te brengen, te stroomlijnen en af te stemmen naar de hand van de bewindvoerder. Verder moeten alle beslagen van de uitkering/toeslagen af te krijgen. Net als de verrekeningen ed eraf krijgen die de belastingdienst uitvoert. Wanneer er sprake is van een terugvordering bijstand/UWV die aangemerkt is als 'fraude' moet deze 5 jaar oud zijn. Heb je al in de minnelijke/wettelijke sanering gezeten kan de gemeente besluiten dat je vijf jaar moet wachten tot ze wat willen doen (schulden regelen die problematisch zijn) Heb je al eerder in de wettelijke sanering gezeten dan duurt het tien jaar voordat je erin mag. Heb je tot slot overtredingen begaan zoals wietplantages, schadevergoedingsmaatregelen, brandstichting of anderszins dan moet je die zaken eerst afbetalen.

Veel haken en ogen. Los van het feit dat het máánden kan duren voordat de schulden überhaupt in kaart zijn.
Een kenner :)
Ik ken het toevallig van mijn buurman, die sinds een halfjaar weer zijn eigen geld kan/mag beheren. Man is alleen, en heeft 5 jaar onder bewind/schuldsanering gestaan.
Ondanks het lang lijkt te duren, is het zijn beste beslissing ooit, om de sanering in te gaan.
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:26:50 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165039131
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Een kenner :)
Ik ken het toevallig van mijn buurman, die sinds een halfjaar weer zijn eigen geld kan/mag beheren. Man is alleen, en heeft 5 jaar onder bewind/schuldsanering gestaan.
Ondanks het lang lijkt te duren, is het zijn beste beslissing ooit, om de sanering in te gaan.
Die van mij ook idd, Ik trok het echt niet meer. Ja het is k*t om weinig geld te hebben, maar ik kan er soms wel een beetje van sparen en daar mee leuke dingen doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165039393
200 euro in m'n spaarpot...
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 21:30:17 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165044532
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Een kenner :)
Ik ken het toevallig van mijn buurman, die sinds een halfjaar weer zijn eigen geld kan/mag beheren. Man is alleen, en heeft 5 jaar onder bewind/schuldsanering gestaan.
Ondanks het lang lijkt te duren, is het zijn beste beslissing ooit, om de sanering in te gaan.
klopt. Ben zelf beschermingsbewindvoerder. Het is voor velen echt een oplossing. Alleen wat ik te vaak merk, onvrede en het vaak té snel weer zelf willen oppakken. Het is niet niks, eigenlijk, je financiën zelf doen als je het jaren niet zelf hebt gedaan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165052592
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

klopt. Ben zelf beschermingsbewindvoerder. Het is voor velen echt een oplossing. Alleen wat ik te vaak merk, onvrede en het vaak té snel weer zelf willen oppakken. Het is niet niks, eigenlijk, je financiën zelf doen als je het jaren niet zelf hebt gedaan.
Hoe gaat dit dan wanneer mensen na 3 jaar met een schone lei kunnen beginnen? Die worden dan dus weer in het diepe gegooid? of krijgen die blijvende ondersteuning?
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 09:50:38 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165052840
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:29 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Hoe gaat dit dan wanneer mensen na 3 jaar met een schone lei kunnen beginnen? Die worden dan dus weer in het diepe gegooid? of krijgen die blijvende ondersteuning?
Als er geen bewindvoering of budgetbeheer is? Ja... in feite wel.
Budgetbeheer: vrijwillig zonder tussenkomst rechter > gemeente/particuliere budgetbeheerder
Bewindvoering beschermingsbewind: met tussenkomst rechter, kan je zelf aanvragen obv geestelijke/lichamelijke situatie en/of schulden > gemeente/particuliere beschermingsbewindvoerder voert dit uit
Schuldhulpverlener: vrijwillig aangemeld > doet in principe de gemeente (schuldhulpverlener). Is zonder tussenkomst van de rechter en is een manier van 'koehandel/handjeklap' tussende schuldeisers en schuldenaar. (10.000 schuld, ik bied je 100 euro, 1%, ga je akkoord?)
Bewindvoering WSNP: wordt toegekend door de rechtbank wanneer de schuldhulpverlener met de 'koehandel' niet slaagt. In principe pleit de WSNP bewindvoerder voor de schuldeiser. Na drie jaar (zonder verlenging) is het klaar.

Dus heeft de buurman een WSNP traject gehad zonder een bewindvoerder of budgetbeheerder is het in principe in het diepe gooien. Het beschermingsbewind kan óók stoppen na de WSNP maar ik ben van mening dat zodra dat gebeurt dat het afgebouwd moet worden. Dat vindt de rechter gelukkig ook steeds vaker.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165053014
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als er geen bewindvoering of budgetbeheer is? Ja... in feite wel.
Budgetbeheer: vrijwillig zonder tussenkomst rechter > gemeente/particuliere budgetbeheerder
Bewindvoering beschermingsbewind: met tussenkomst rechter, kan je zelf aanvragen obv geestelijke/lichamelijke situatie en/of schulden > gemeente/particuliere beschermingsbewindvoerder voert dit uit
Schuldhulpverlener: vrijwillig aangemeld > doet in principe de gemeente (schuldhulpverlener). Is zonder tussenkomst van de rechter en is een manier van 'koehandel/handjeklap' tussende schuldeisers en schuldenaar. (10.000 schuld, ik bied je 100 euro, 1%, ga je akkoord?)
Bewindvoering WSNP: wordt toegekend door de rechtbank wanneer de schuldhulpverlener met de 'koehandel' niet slaagt. In principe pleit de WSNP bewindvoerder voor de schuldeiser. Na drie jaar (zonder verlenging) is het klaar.

Dus heeft de buurman een WSNP traject gehad zonder een bewindvoerder of budgetbeheerder is het in principe in het diepe gooien. Het beschermingsbewind kan óók stoppen na de WSNP maar ik ben van mening dat zodra dat gebeurt dat het afgebouwd moet worden. Dat vindt de rechter gelukkig ook steeds vaker.
Ok, helder. Bedankt voor je reactie. Hoop het zelf nooit mee te maken maar het lijkt mij echt verschrikkelijk.
Lijkt mij voor jou ook een pittige baan. Doe je dit fulltime?
pi_165053047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
450 euro, echt fantastisch.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 10:13:40 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165053121
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:05 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok, helder. Bedankt voor je reactie. Hoop het zelf nooit mee te maken maar het lijkt mij echt verschrikkelijk.
Lijkt mij voor jou ook een pittige baan. Doe je dit fulltime?
Fulltime inderdaad, pittig wel. Maar op den duur, en is dat niet overal zo, wordt het wel een trucje ;) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:20:20 #194
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165053218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee, zit nu ongeveer 2 jaar onder bewindvoering en hun zijn er mee bezig, moest aan eisen voldoen ofzo en daar voldoe ik pas sinds kort aan, dus ze hebben nu alles ingediend en nu is het wachten op akkoord.
Geen schuldsanering, betaal gewoon je schulden af klaploper.
pi_165053303
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Fulltime inderdaad, pittig wel. Maar op den duur, en is dat niet overal zo, wordt het wel een trucje ;) !
Maak je ook wel eens extreme gevallen mee? of kan/mag je daarover niets zeggen?
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:32:21 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165053364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:20 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Geen schuldsanering, betaal gewoon je schulden af klaploper.
Graag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:35:54 #197
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165053399
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Graag.
doe het dan!
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:39:57 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165053442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:35 schreef MisterCe het volgende:

[..]

doe het dan!
Als ik een baan krijg ga ik dat ook zeker doen ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:40:34 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165053446
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:20 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Geen schuldsanering, betaal gewoon je schulden af klaploper.
;(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:44:45 #200
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165053486
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Als ik een baan krijg ga ik dat ook zeker doen ja.
Als ik een baan "krijg" :') En ga je alles afbetalen? Dus je accepteert geen kwijtschelding?
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:52:44 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165053591
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:44 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Als ik een baan "krijg" :') En ga je alles afbetalen? Dus je accepteert geen kwijtschelding?
Ik zit nog niet in de schuldsanering dus dat is nog niet aan de orde. En nee dat accepteer ik wel. Maar ik zou graag willen dat het niet nodig was, dat ik het zelf kan afbetalen allemaal maar ja helaas is mijn lichaam niet in staat om te werken en zit ik 3 keer in de week in het ziekenhuis omdat ik anders dood ga dus ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:03:35 #202
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165053724
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik zit nog niet in de schuldsanering dus dat is nog niet aan de orde. En nee dat accepteer ik wel. Maar ik zou graag willen dat het niet nodig was, dat ik het zelf kan afbetalen allemaal maar ja helaas is mijn lichaam niet in staat om te werken en zit ik 3 keer in de week in het ziekenhuis omdat ik anders dood ga dus ja.
Dat had je moeten bedenken voordat je andermans geld ging opmaken. Dit wordt allemaal doorbelast aan de mensen die wel normaal betalen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:20:13 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165053938
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:03 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat had je moeten bedenken voordat je andermans geld ging opmaken. Dit wordt allemaal doorbelast aan de mensen die wel normaal betalen.
Ten eerste heb ik geen geld uitgegeven maar heb ik 3 maanden geen geld gehad door een fout door de gemeente, ten 2e jij weet altijd alles van te voren? Ik wist niet dat ik ziek zou worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 11:20:50 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165053946
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Maak je ook wel eens extreme gevallen mee? of kan/mag je daarover niets zeggen?
ik ben een boeman. Dus ja. Het gebeurt. En ook mensen met tonnen schuld, ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:03 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat had je moeten bedenken voordat je andermans geld ging opmaken. Dit wordt allemaal doorbelast aan de mensen die wel normaal betalen.
gást :') . Mensen die het zelf moeten afbetalen en aan hun lot overlaten kan in teveel gevallen de staat nóg meer kosten. Niet iedereen verdient 2500 euro bruto. Daaronder lul je gewoon in de marge.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:46:53 #205
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165054374
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik geen geld uitgegeven maar heb ik 3 maanden geen geld gehad door een fout door de gemeente, ten 2e jij weet altijd alles van te voren? Ik wist niet dat ik ziek zou worden.
Dus je leefde sowieso al van de samenleving?
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:49:20 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165054416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik geen geld uitgegeven maar heb ik 3 maanden geen geld gehad door een fout door de gemeente, ten 2e jij weet altijd alles van te voren? Ik wist niet dat ik ziek zou worden.
Waarom blijf je op die pannenkoek reageren? :P
Je bent totaal geen verantwoording verschuldigd aan hem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_165054438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom blijf je op die pannenkoek reageren? :P
Je bent totaal geen verantwoording verschuldigd aan hem.
Ik had begrepen dat een TR in dit soort gevallen op z'n plaats zouden zijn?
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:51:13 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165054445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom blijf je op die pannenkoek reageren? :P
Je bent totaal geen verantwoording verschuldigd aan hem.
Nee heb je ook gelijk in.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 3 september 2016 @ 11:54:05 #209
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165054487
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat een TR in dit soort gevallen op z'n plaats zouden zijn?
De NSB denkt met je mee...
pi_165054514
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:54 schreef MisterCe het volgende:

[..]

De NSB denkt met je mee...
Hey, op dit tijdstip kunnen dit soort one-liners echt niet meer :{w.
  Milf zaterdag 3 september 2016 @ 11:58:04 #211
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_165054534
Nog 200 euro voor de rest van de maand :X. Boodschappen, tanken, nog aantal vaste lasten..

Afgelopen periode ging het wel heel goed met alles dat kapot ging :').
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf zaterdag 3 september 2016 @ 11:58:57 #212
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_165054545
Verkeerde knop
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:02:03 #213
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165054569
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hey, op dit tijdstip kunnen dit soort one-liners echt niet meer :{w.
Je mag blijkbaar tegenwoordig mensen niet aanspreken wanneer ze hun schulden niet afbetalen. Vroeger was alles echt beter.
pi_165054602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:02 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Je mag blijkbaar tegenwoordig mensen niet aanspreken wanneer ze hun schulden niet afbetalen. Vroeger was alles echt beter.
Wat jij doet is meer zeuren en vitten en mopperen dan aanspreken.
Anders open je er een topic over :).

En hoeveel geld heb jij op het moment? :P
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:10:06 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165054644
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:02 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Je mag blijkbaar tegenwoordig mensen niet aanspreken wanneer ze hun schulden niet afbetalen. Vroeger was alles echt beter.
Wat zielig voor je. :'(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:32:28 #216
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_165054937
Heb 700 euro op mijn spaarrekening en 80 op mijn betaalrekening.
Vorige week mijn schoolboeken aangeschaft :'(
Oja, ik ben 22.
Ajacied.
pi_165058303
Spaarrekening: 16500
Betaalrekening: 1200

Leeftijd 28
pi_165059255
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:32 schreef Liftdeur het volgende:
Heb 700 euro op mijn spaarrekening en 80 op mijn betaalrekening.
Vorige week mijn schoolboeken aangeschaft :'(
Oja, ik ben 22.
22 en nog steeds schoolboeken kopen? manman
pi_165059907
300 euro gewone rekening, 100 spaarrekening.

15 k schuld.
pi_165060167
Betaalrekening: 50
Spaarrekeningen: -
Studieschuld: 22k
CC-schuld: 1k
Portemonnee: omgerekend 60

23

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2016 17:56:05 ]
  donderdag 15 september 2016 @ 09:52:25 #221
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_165334901
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Piet_Jan het volgende:

[..]

22 en nog steeds schoolboeken kopen? manman
Wat is daar mis mee?
Ajacied.
pi_165337465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:14 schreef Piet_Jan het volgende:

[..]

22 en nog steeds schoolboeken kopen? manman
Niet iedereen stopt bij een HBO of standaard WO papiertje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')