Even later zei ie wel gewoon shuttlequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Das dan op zich niet heel raar hoor.
De Koreaanse vrouwen zijn helaas een maatje te groot ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef Szura het volgende:
Verdienstelijk dit, ook al weet je dat het een nederlaag gaat worden
Een wedstrijdje vind ik wel geinig, maar dit zou ik niet een halve dag volhoudenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef Max23 het volgende:
Badminton is prima kijkvermaak trouwens
Ik kijk op een stream, is het toch net iets lastiger te volgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef Max23 het volgende:
Badminton is prima kijkvermaak trouwens
Mhua dat moest wel kunnen hoor. Deze Koreanen zijn niet van het niveau van die Jappen waar ze in de poule van wonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Vraag me ook af hoe dat in andere situaties zou gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:20 schreef Szura het volgende:
Erger me aan dat gekrijs van die Koreanen
van de eerste gamequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |