intussen klaar. Maar ik zou verwachten dat ik iets voor zou moeten lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loop bij jou ZDF zo achter![]()
21-9 eerste voor de Japanners
Dat klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:36 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb eerder het idee dat ze nu inslaan omdat ze nog niet mogen beginnen?
Nr 4 geplaatst op OS dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn helemaal niet de nummer 4 van de wereld, maar de nummer 5.
Ze spelen nog niet eens zo slecht, maar het verschil tussen de Aziatische top en de Europese top is gewoon heel groot.quote:
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeftquote:
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze spelen nog niet eens zo slecht, maar het verschil tussen de Aziatische top en de Europese top is gewoon heel groot.
Je weet ook wel waar je tegenover staat hè. Je kan moeilijk de rally's zo mee blijven spelen, want dan ga je er nog harder van af.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.
Logisch. Ze doen eens in de vier jaar een keertje een wedstrijd op tvquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeft
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Veel te veel onnodige fouten, heeft niets te maken met niveauverschil.
Ik heb het dan ook over onnodige fouten. Hier nu dat punt voor 18-9, echt gewoon niet goed, punt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je weet ook wel waar je tegenover staat hè. Je kan moeilijk de rally's zo mee blijven spelen, want dan ga je er nog harder van af.
Maar een hoge service bestempelen als een korte service?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Logisch. Ze doen eens in de vier jaar een keertje een wedstrijd op tv
"De bal is uit"quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Het commentaar is echt tenenkrommend slecht, de beste man heeft geen idee waar hij het over heeft
Zijn niet alle fouten onnodig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over onnodige fouten. Hier nu dat punt voor 18-9, echt gewoon niet goed, punt.
Vind je? Je moet dit beschouwen als een Haase tegen Federer ofzo he, dan lijkt het ook nergens op omdat ie overklast wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |