Hij is 1 meter 60 ofzo. Dan boeit BC echt niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik begrijp niet echt waarom die business class zo'n probleem is? Als atleet wil je niet je knieën verpesten in een krappe economy stoel. Nog los van het hele drinken enzo, maar begrijp niet echt waarom iedereen zo valt over die eis. Ik vind het best redelijk.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is Yuri van Gelder, die kan zelfs in het bagagerek nog ruim zitten.
Hij gebruikt minstens 1 gram per dag. Dus ik weet niet hoe je bij die 50 gedeeld door 5 dagen komt. Het is minstens 50 en max 250 volgens het voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitschrijven
1 gram voor 5 dagen. 1 gram kost ¤50. Dus ¤50 gedeeld door vijf dagen, is ¤10 per dag
5 gram voor 5 dagen, 1 gram kost ¤50. 5 gram gedeeld door 5 dagen, is ¤50 per dag
bedankt Hans
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij gebruikt minstens 1 gram per dag. Dus ik weet niet hoe je bij die 50 gedeeld door 5 dagen komt. Het is minstens 50 en max 250 volgens het voorbeeld.
quote:1 tot 5 gram per vijf dagen gebruiken
Ach so. Maar je gebruikt het alleen niet per dag. Je gebruikt het waarschijnlijk op 1 avond.quote:
Regels zijn er om gebroken te worden. Als de regels zo belachelijk zijn dat je geen alcohol mag drinken dan kun je er zeker van zijn dat die regel door een heleboel atleten gebroken gaat worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:05 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik had indertijd een collega - leuke gast, behoorlijk intelligent en zeker niet lui - die tijdens een cursusweek 's avonds ineens onvindbaar was; de volgende dag kwam 'ie niet aan het ontbijt en toen 'ie ook niet bij de cursus was zijn we naar z'n hotelkamer gegaan; daar lag 'ie half in coma. Later kwamen we er achter dat ' ie 's avonds aan de bar zich (op kosten van de zaak) een stuk in z'n kraag had gezopen en daarna met een taxi naar een nabijgelegen stad was gegaan, waar 'ie verder was gegaan met hijsen.
Echt kwalijk kon IK het hem niet nemen; het was een verplichte en totaal nutteloze cursus 'zelfsturende werkteams' - maar de wachtchefs bleven natuurlijk wél de wachtchefs, dus er was niks zelf te sturen.
Maar Yuri wil héél graag zelf naar de Spelen; dan moet je zo verstandig zijn je aan de afspraken te houden, hoe absurd of lullig of zinloos die ook zijn. En zo niet, dan rot je maar op. Dan is het dus terecht dat hij weggestuurd is.
Zo heel belachelijk vind ik een ''geen alchol''-regel eigenlijk niet voor Olympische sporters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden. Als de regels zo belachelijk zijn dat je geen alcohol mag drinken dan kun je er zeker van zijn dat die regel door een heleboel atleten gebroken gaat worden.
Het is toch geen klein kind? Het lijkt me dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn prestaties? En als hij zich klem zuipt en daardoor geen medaille haalt (lijkt me sterk) dan kan hij alleen zichzelf verwijten. Wat er nu is gebeurd met het wegsturen van een atleet slaat echt helemaal nergens op imo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo heel belachelijk vind ik een ''geen alchol''-regel eigenlijk niet voor Olympische sporters.
Maar die regel is er niet. Het staat ze vrij om wat te nuttigen zolang het hun prestaties of het aangezicht van het NOC niet schaadt.
Bij Yuri zorgde zijn gedrag dat hij niet in staat was om te trainen, dat schaadt de prestaties.
Nee, hij wil bewust geen medaille winnen. De OS zijn voor mensen die dit wél willen. Win/Win dus. Yuri krijgt geen kans op een medaille die hij niet wil hebben, de speler die het wel wil winnen krijgt de kans wel. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is toch geen klein kind? Het lijkt me dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn prestaties? En als hij zich klem zuipt en daardoor geen medaille haalt (lijkt me sterk) dan kan hij alleen zichzelf verwijten. Wat er nu is gebeurd met het wegsturen van een atleet slaat echt helemaal nergens op imo.
Hij wil bewust geen medaille winnen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, hij wil bewust geen medaille winnen. De OS zijn voor mensen die dit wél willen. Win/Win dus. Yuri krijgt geen kans op een medaille die hij niet wil hebben, de speler die het wel wil winnen krijgt de kans wel. Niets mis mee.
Laveloos terugkomen, trainingen missen. Ja, dat zijn wel 2 criteria die die kant op wijzen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij wil bewust geen medaille winnen?
Zoals ik zei; afspraken overtreden. Die ene fietser werd indertijd geschorst omdat 'ie (in de aanloop naar de Tour) niet was waar hij beweerde te zijn; de mogelijkheid bestaat van een onaangekondigde dopingcontrole, daarom MOETEN die fietsers hun verblijfplaats doorgeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:11 schreef Japie77 het volgende:
p.s. De officiele reden dat hij weg is gestuurd luidt grove overtreding van de normen en waarden door drinken en het verlaten van het olympisch dorp.
Nee dat is een teken dat wijst op iemand die erg blij is dat hij in de finale staat......quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Laveloos terugkomen, trainingen missen. Ja, dat zijn wel 2 criteria die die kant op wijzen.
Dat zou het zijn wanneer hij de medaille al binnen had, dan vergeeft iedereen hem zo'n stap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat is een teken dat wijst op iemand die erg blij is dat hij in de finale staat......
Iemand daarvoor naar huis sturen is imo echt een zware overtreding van normen en waarden.
Het briljantste zou zijn als hij toch op een of andere manier weer terug kan komen en dan goud wint.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zou het zijn wanneer hij de medaille al binnen had, dan vergeeft iedereen hem zo'n stap.
Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Japie77 het volgende:
Je ondertekent een contract. Punt. Als regels subjectief en niet duidelijk zijn, probeer je niet in t grijze gebied te komen. dus: gewoon nul alcohol, en niet de stad in gaan. Bij twijfel beslist de opdrachtgever. punt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden. Als de regels zo belachelijk zijn dat je geen alcohol mag drinken dan kun je er zeker van zijn dat die regel door een heleboel atleten gebroken gaat worden.
Jij overtreed nooit regels?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het briljantste zou zijn als hij toch op een of andere manier weer terug kan komen en dan goud wint.![]()
![]()
[/qu
Niet als hij regels heeft overtreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |