Ik leef mee met de stalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik leef vandaag mee met Diederik en zijn knol.
Ok dan kijk ik zonder deskundig commentaar hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:59 schreef chufi het volgende:
Nou te beetje overdreven lijkt me.
Ben mn bed in
Wat ze op TV zeggen klopt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan kijk ik zonder deskundig commentaar hier.
Of bij de burenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dressuur is sowieso alleen live op de stream
Die jongen heeft serieus dringend professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zie wel wat persoonlijke aanvallen hier en daar.
Te laat vrees ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jongen heeft serieus dringend professionele hulp nodig.
Een beetje vredelievende hasj blowers vanuit het niets aanvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaan die nog?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is helaas niet zo goed voor je longen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje vredelievende hasj blowers vanuit het niets aanvallen.![]()
Sorry, maar dan spoor je niet.![]()
Mijn advies aan eenieder die zulke ongefundeerde uitspraken doet is dan ook; relax en rook je voor de verandering eens een lekkere bong, daar word je rustig van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |