Ik kon me niet herinneren dat dit bij ons vroeger zo was. Stond ook maar een klein stukje in het boek dat ik afgelopen jaar gebruikte voor mijn klas. Wilde weten of het normaal is dat te onderwijzen, of dat dit meer thuis gebeurt.quote:
Denk wel dat het goed is om te bespreken ja, elke dag slikken, niet beschermd voor soa's etc. Maar ik heb het vooral in tijdschriften gelezen en op internet. En de huisarts legt het ook uit. En er is ook een bijsluiter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon me niet herinneren dat dit bij ons vroeger zo was. Stond ook maar een klein stukje in het boek dat ik afgelopen jaar gebruikte voor mijn klas. Wilde weten of het normaal is dat te onderwijzen, of dat dit meer thuis gebeurt.
Maar heb het, samen met andere voorbehoedsmiddelen, uitgelegd. Wat is het, hoe werkt het, etc.
De meiden vonden het erg interessant. Maarja, veel allochtonen natuurlijk, waar er thuis minder open wordt gesproken over zulke dingen.
De belangrijkste taak van de middelbare school is denk ik je voorbereiden voor de maatschappij. IS seksuele voorlichting een essentieel onderdeel van vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk wel dat het goed is om te bespreken ja, elke dag slikken, niet beschermd voor soa's etc. Maar ik heb het vooral in tijdschriften gelezen en op internet. En de huisarts legt het ook uit. En er is ook een bijsluiter.
Maar alsnog goed om op school te doen omdat sommigen er inderdaad voor worden afgeschermd enzo
En hoever moet je daarin gaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De belangrijkste taak van de middelbare school is denk ik je voorbereiden voor de maatschappij. IS seksuele voorlichting een essentieel onderdeel van vind ik.
Ligt wel aan de leeftijd, maarja, de standaar dingetjes hoe het werkt, maar ook seksuele weerbaarheid, beetje leren wat okay is en wat niet. Denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoever moet je daarin gaan?
Lekker beetje over dubble anal fisting praten toch.
Dat soort dingen wordt ook wel onderwezen. Nouja, bij ons vroeger niet, maar wij hadden dat dan ook niet nodig. Nooit ongein van dat soort.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt wel aan de leeftijd, maarja, de standaar dingetjes hoe het werkt, maar ook seksuele weerbaarheid, beetje leren wat okay is en wat niet. Denk ik?
Of ben ik naief om te denken dat elke 12 jarige wel weet dat niet okay is ongevraagd aan elkaar te zitten?
272*quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://news.nationalgeogr(...)Content&sf33119810=1
Haai van 300 jaar oud.
Met afwijking van 120 jaar, dus hij is waarschijnlijk iets ouder.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met afwijking van 120 jaar, dus hij is waarschijnlijk iets ouder.
Met een speling van 120 jaar, da's nogal wat.quote:
Ja weet ik. Ik vind dat echt onzin. Zo kan ik ook voorspellen hoe oud iemand is. Pfff amateurs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een speling van 120 jaar, da's nogal wat.
Vind maar eerst een iets die ouder kan worden dan 272 jaar, dan praten we verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vind dat echt onzin. Zo kan ik ook voorspellen hoe oud iemand is. Pfff amateurs.
Jouw oma heeft er veel van weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind maar eerst een iets die ouder kan worden dan 272 jaar, dan praten we verder.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw oma heeft er veel van weg.
je kan ook kort programma doen tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Waarom moeten de wasmachine en de droger altijd zo lang draaien?
ik heb 'kort spoelen', maar dat is vast niet zo hygienisch als de gewone was zeg maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan ook kort programma doen toch
ik doe thuis altijd kort programma en is een uurtjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 'kort spoelen', maar dat is vast niet zo hygienisch als de gewone was zeg maar.
naja nog ff een uurtje wachten dan maar, dan kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe thuis altijd kort programma en is een uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |