Wasmachine doet er bij mij op kort programma een uurtje over. Droger op kort programma een uurtje of 6 ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Waarom moeten de wasmachine en de droger altijd zo lang draaien?
6?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wasmachine doet er bij mij op kort programma een uurtje over. Droger op kort programma een uurtje of 6 ofzo
ach zo laat is het nog nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja nog ff een uurtje wachten dan maar, dan kan ik gaan slapen
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemandquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar ik moet morgen om 10:30 ontbijten met iemand
da's vroeg
nee maar ik neem afscheid van vrienden enzo, en morgen weer een en zaterdag ook weer een.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemand
Ja, echt niet normaal. Weet niet wat er mis is met dat ding. Ik reinig hem ook gewoon goed. Maar goed, gebruik hem heel weinig. Eigenlijk alleen voor handdoeken/washandjes was. Daar heb ik echt geen geduld voor om dat op te hangen.quote:
Ik vond het altijd wel gezellig als er iemand bleef slapen na een meet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spreek nooit af om te ontbijten met iemand
ooh zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar ik neem afscheid van vrienden enzo, en morgen weer een en zaterdag ook weer een.
en die van morgen kon alleen in de ochtend
Ohja als iemand is blijven slapen ontbijt ik wel met diegene ja, maar echt afspreken om te ontbijten nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel gezellig als er iemand bleef slapen na een meet.
Ging ik beetje sinaasappeltjes persen, croissantjes maken met pesto en kaas enzo.
ja die van morgen heb ik al ruim een jaar niet meer gezienquote:
ahja ik zie sommige vrienden ook maar twee keer per jaar ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja die van morgen heb ik al ruim een jaar niet meer gezien
was vorig jaar al klaar met zelfde studie, sindsdien verkrast uit grunn
en met de rest van onze tijd zitten we op fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ahja ik zie sommige vrienden ook maar twee keer per jaar ofzo
nee hoor want anderen zie ik wekelijksquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
en met de rest van onze tijd zitten we op fok
Aso.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik probeer vrienden altijd zo min mogelijk te zien.
hoezo datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet eens zien. Dan houd het op.
zo hoog op die vloer hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |