Ik heb het eerder vandaag een niet-mod zien doenquote:
In de regen een wedstrijd die wel gespeeld is, ik snap het welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Wup2 het volgende:
het is toch een beetje doodgeslagen in het stadion.
Saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Wup2 het volgende:
het is toch een beetje doodgeslagen in het stadion.
Niet helemaal. Vanaf de knockoutfase kan iedereen van iedereen winnen. Het ligt zo dicht bij elkaar. Gelukkig zorgen ze nu wel voor een beetje goede loting in de achtste finales.quote:
Er is wel een flink niveauverschil tussen de absolute top en alles daarachter. Met een gunstige loting kunnen ze ver komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vanaf de knockoutfase kan iedereen van iedereen winnen. Het ligt zo dicht bij elkaar. Gelukkig zorgen ze nu wel voor een beetje goede loting in de achtste finales.
Juist niet. De top en subtop liggen bizar dicht bij elkaar. Op een goede dag kan daar iedereen van iedereen winnen. Ze winnen nu van Losiak en Kantor, maar dat zijn echt hele goede gasten. Als je er morgen tegen speelt, kan je er zomaar van verliezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is wel een flink niveauverschil tussen de absolute top en alles daarachter. Met een gunstige loting kunnen ze ver komen.
Dat dat mogelijk is zal ik niet ontkennen, maar tot nu toe is het nog wel redelijk zoals voorspeld gelopen. Alle groepswinnaars waren favoriet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist niet. De top en subtop liggen bizar dicht bij elkaar. Op een goede dag kan daar iedereen van iedereen winnen. Ze winnen nu van Losiak en Kantor, maar dat zijn echt hele goede gasten. Als je er morgen tegen speelt, kan je er zomaar van verliezen.
Het schema ligt niet vast zoals B1 tegen F3 etc.?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vanaf de knockoutfase kan iedereen van iedereen winnen. Het ligt zo dicht bij elkaar. Gelukkig zorgen ze nu wel voor een beetje goede loting in de achtste finales.
Nope, Ze spelen wel zeker tegen een van de 4 slechtste nummers 3. De 4 slechtste nummers 3 spelen namelijk nog een tussenrondje. Voordeel van het als 2e geplaatst zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het schema ligt niet vast zoals B1 tegen F3 etc.?
Lekker sfeertje daar altijd, ook al zit er maar weinig publiek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Wup2 het volgende:
Ik kijk eigenlijk al dagen lang alleen nog maar beachvolleybal, ik ben helemaal fan geworden.
Ja gister helemaal omdat het regende. Todat er Brazilianen mochten meedoen. Toen werd het feest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker sfeertje daar altijd, ook al zit er maar weinig publiek.
Staan volgens deze lijst 9e, de Nederlanders 5equote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Maver24 het volgende:
Zijn de Russen hoger geplaatst dan dit duo
Is al afgelopen. En ze zijn nu niet eerste in de poule, waardoor ze een groot aantal sterke duo's tegen kunnen komen in de volgende ronde.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit nog voor de poulefase? Als ze dit verliezen heeft het niet echt gevolgen toch?
Dus als ze dit verliezen liggen ze er uit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al afgelopen. En ze zijn nu niet eerste in de poule, waardoor ze een groot aantal sterke duo's tegen kunnen komen in de volgende ronde.
leuk hoor die spoilersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ah hier ook al verloren. NOS is er lekker live bij steeds.
Ze kunnen niet overal tegelijk bij zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef VacaLoca het volgende:
NOS sport heeft het gewoon uitgezonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef VacaLoca het volgende:
De wedstrijd van morgen is eliminatie ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dus als ze dit verliezen liggen ze er uit?
Ja dus niet die pot die net op nos1 wasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wedstrijd van morgen is eliminatie ja.
Dit is gewoon een kansloze wedstrijd om een zo goed als zekere eliminatie.quote:
Op zich kan dat ook nog wel meevallen, ook bij de poulewinnaars zitten nog wel wat duo's waarbij ik Nummerdor/Varenhorst als favoriet inschat eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al afgelopen. En ze zijn nu niet eerste in de poule, waardoor ze een groot aantal sterke duo's tegen kunnen komen in de volgende ronde.
Pedro en Evandro? Hebben die gewonnen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:58 schreef Wup2 het volgende:
Afgeladen stadion want de wedstrijd hiervoor speelde Brazilie. Leuk voor ze.
Winnen. Dan staan ze gelijk met Zwitserland en Duitsland. Hoe het dan precies geregeld wordt heb ik geen idee vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:54 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Wat moet er gebeuren willen ze doorgaan? Sowieso winnen en dan als beste 3e doorgaan of hoe werkt dat precies? En hoe groot zijn die kansen?![]()
Ja, een driesetter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:59 schreef Szura het volgende:
Pedro en Evandro? Hebben die gewonnen?
Met de hakken over de sloot dus. Net als Alison/Bruno. Jammer.quote:
Ja hallo, het zijn wel de OSquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik dacht dat deze niet zoveel kans maakten maar ik vind ze best sterk?
Nee, voor de eer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:14 schreef Tweek het volgende:
Is dit winnen om door te gaan? Vorige hadden ze verloren dacht.
Als ze winnen kunnen ze nog derde worden en een tussenronde spelen vannacht.quote:
niet zo jinxen aubquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze gaan hun eerste set van het toernooi pakken
Dan moeten ze echt dik winnen. Ze staan dan gelijk met Zwitserland, dat een veel hogere hoeveelheid setpoints heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als ze winnen kunnen ze nog derde worden en een tussenronde spelen vannacht.
Dan moeten ze wel wat beter hun best gaan doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh, als ze 2-0 winnen en Duitsland verliest met 2-0, gaan ze eet alsnog voorbij als de verschillen groot genoeg zijn
En niet met 21-20 de set pakken, want dan heb je nog niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter hun best gaan doen
Zeker fraaiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Fraai om naar te kijken, maar medailles zullen er niet inzitten
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ze heel blij mogen zijn dat ze niet met 0 sets naar huis gaan.
kunnen ze ook geen lucky loser meer worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Nattekat het volgende:
Helaas... niet dat die kans erg groot was, maar nu is het echt over
Dat is voor de slechtste vier derde plekken. Vierde is gewoon over en sluiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Collide het volgende:
[..]
kunnen ze ook geen lucky loser meer worden?
Als ze winnen worden ze toch derde?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor de slechtste vier derde plekken. Vierde is gewoon over en sluiten.
Moesten ze met 2-0 winnen en Duitsland met 2-0 verliezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Als ze winnen worden ze toch derde?
Duitsland heeft 3 punten, Nederland heeft 2 punten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moesten ze met 2-0 winnen en Duitsland met 2-0 verliezen.
Dan komen ze allebei op 4.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Duitsland heeft 3 punten, Nederland heeft 2 punten?
Hoe hadden ze anders al op 2 kunnen staanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Oh als je verliest krijg je ook 1 punt.
Ik dacht dat ik een wedstrijd gemist had ofsoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe hadden ze anders al op 2 kunnen staan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het geworden? Kan ik wegzappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Die uitslag klopt dus niet. NOS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Lang + heel streng dieet voor heel veel jarenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom hebben die meiden geen tieten?
Ook handig dat ze het in het commentaar hadden over "teams die straks om middernacht onze/Nederlandse tijd nog moeten spelen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
Haha ik dacht dat het iive was, ga ik naar nos.nl zie ik de uitslag.
Tis andersom inderdaad die eerste 2 setsquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom hebben die meiden geen tieten?
Die rechter, dat is de enige in het veld die nog wat heeft.quote:
Tot de 15 mits 2 punten verschil.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:51 schreef Fokker89 het volgende:
tot hoever gaat de score eigenlijk?
En dit is de laatste set?
Een tussenronde voor de nr's 2?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:58 schreef marcodej het volgende:
Als Nummerdor/Varenhorst hun tussenronde winnen, komen ze Brouwer/Meeuwsen tegen in de kwartfinale.
Ik denk dat ik de NOS verkeerd begrepen heb. 1 en 2 van de poules naar de achtste finales, wanneer ze die allebei winnen dan tegen elkaar.quote:
Hangt af van de loting.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:58 schreef marcodej het volgende:
Als Nummerdor/Varenhorst hun tussenronde winnen, komen ze Brouwer/Meeuwsen tegen in de kwartfinale.
Met 2-0 en een gigantische overmacht zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:52 schreef markvanrinsum het volgende:
canada heeft van duitsland gewonnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 2-0 en een gigantische overmacht zeker?
Dat zou wel jammer zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef Marcoss het volgende:
Bij winst komen ze elkaar tegen in de kwartfinale
Alle op papier "zwakkere" teams zitten aan de bovenkant van het schema. We krijgen dus een verrassende finalist. Nederlanders en lotingen ... het zit vaker tegen dan mee deze Spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef Marcoss het volgende:
Nummerdor/Varenhorst nu tegen 2 Mexicanen en Brouwer/Meeuwsen tegen de Canadezen Saxton/Schalk. Bij winst komen ze elkaar tegen in de kwartfinale en de winnaar speelt in de halve finales tegen (waarschijnlijk) de winnaar van Alison/Bruno - Lucena/Dalhausser. Die loting had beter gekund..
Meppelink/van Iersel nu tegen de Zwitserse dames Heidrich/Zumkehr en bij winst waarschijnlijk tegen het Braziliaanse duo Larissa/Talita, de nummer 1 van de plaatsingslijst. Ook dat had wat beter gekund.
Ja ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou, ik ben nog wakker. Vooruit dan maar
die pedo in de UK wellichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:02 schreef Szura het volgende:
Staat er iemand klaar om partner van Varenhorst te worden?
Eerst maar eens allebei winnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze gaan elkaar treffen
FLOPSHOW
Dat is wel zwaar klote ja. Enige voordeel dat als ze daar beide komen, je een garantie voor NL in de halve finale hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze gaan elkaar treffen
FLOPSHOW
Dit dus, ik had ze ook niet allebei in de halve finale verwacht eigenlijk... dus dan in ieder geval een team voor de medailles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar klote ja. Enige voordeel dat als ze daar beide komen, je een garantie voor NL in de halve finale hebt.
Mwah zou er aan liggen tegen wie ze hadden gemoeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ik had ze ook niet allebei in de halve finale verwacht eigenlijk... dus dan in ieder geval een team voor de medailles.
Laten ze eerst deze maar eens winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar klote ja. Enige voordeel dat als ze daar beide komen, je een garantie voor NL in de halve finale hebt.
Dat zeg ik steeds erbij. Ze moeten beiden wel eerst nog winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Laten ze eerst deze maar eens winnen.
Een goed team, maar normaal gesproken horen Nummerdor/Varenhorst wel beter te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat kunnen we van mexico verwacthen? Sterk duo?
Taco'squote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat kunnen we van mexico verwacthen? Sterk duo?
ait thxquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een goed team, maar normaal gesproken horen Nummerdor/Varenhorst wel beter te zijn.
harhar, zullen ze ook over het net kunnen springen?quote:
ghehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Tagliano het volgende:
Mooi moment om deze er even in te gooien
[ afbeelding ]
Vraag Anker #1 om de videoref?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een koekwausquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Willem?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, Anker #2 vraagt gewoon om geel
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Die nummerdor doet helemaal niets.
Wat een negativisme weer, inslagenreuringquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Nummerdor kan beter op manon liggen pompen want volleyballen kan die opa niet.
Jij hebt er geen verstand vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee hoor. Ik vind het maar een arrogant mannetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een negativisme weer, inslagenreuring
Dat zie je bij alle sporten behalve tennis, dat de laatste set korter is. Waarschijnlijk omdat het te zwaar is om drie gewone sets te spelen en/of om het spannender te maken in de laatste set.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Collide het volgende:
Waarom gaat de derde set maar tot 15 punten zit daar een gedachte achter?
mongool.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee, is vaak pas op het laatst dat ze een beetje weglopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hen altijd wel moeizame setstanden scoren, het gaat niet vaak eens met een dik verschil, ongeacht de tegenstander.
Als de tegenstander niet meewerkt....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hen altijd wel moeizame setstanden scoren, het gaat niet vaak eens met een dik verschil, ongeacht de tegenstander.
Varenhorst draagt het zooitjequote:
Ik vind het ook vrij treurig klinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef Szura het volgende:
Heb je m weer met z'n husband and wife
Waarom is er geen mixed bij volleybal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom is er geen mixed bij het beachvolleybal?
Is denk ik te weinig tijd voor en kost teveel kracht in combi met de sekse-dubbelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
Bij het badminton ligt het er wel dik bovenop dat het stellen zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
Zou die willenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie is die Ryan reynolds look a like?
Heel slap aftreksel ja.quote:
nou nou, niet zo over Herman.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:21 schreef Onnoman het volgende:
kan de teef aub dr bek houden..
ze wil zo interessant overkomen
Belgje weer op medaillekans daar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:24 schreef Rabieluh het volgende:
Even wat olympisch golf tussendoor.
Ik zou inderdaad maar gaan slapen als je ik wordt gaat gebruikenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nu slapen, ik verwacht dat ze met 2 - 1 hebben verloren als ik wakker wordt.
Live op het Sportkanaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
O oke, NOS laat beach voor wat het is?
NPO Sport (?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
O oke, NOS laat beach voor wat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |