Tettenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ugh Hanna's kledingstijl. Al die gekke touwtje truitjes.
visie?quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn huidige verdachte is toch echt Lucas, hij heeft het enorme budget voor die private bank en de knowhow voor bv dat technische hoogstandje in de vorm van dat spel.
Daarnaast heeft hij verder niet echt een rol in de serie die zijn aanwezigheid zou rechtvaardigen
Caleb zal zijn visie wel kwijt zijn nu Jenna haar visie weer terug krijgt.
Ja dat bedoel ik, zat met het Engelse vision in mijn hoofdquote:
Ja het is wel wat apartquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:19 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha heel irritant hoe ze er altijd zo bij hangen.
Het is PLL, dan is het dus hartstikke duidelijk dat hij het NIET is.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:13 schreef babette21 het volgende:
En het spoor loopt eindelijk naar Lucas (ik zal teleurgesteld zijn als hij het níet is).
Ik weet het, maar het einde komt ook in zicht. Ze moeten toch érgens heen voor het afgelopen is, om dat dan ook nog uit te kunnen leggen enzo.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Het is PLL, dan is het dus hartstikke duidelijk dat hij het NIET is.
Ben je ziek?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:13 schreef babette21 het volgende:
Zo zo, dat was zowaar een heel aardige aflevering!
Dat geeft natuurlijk alleen maar meer aan dat mijn (minder positieve) kritiek ook terecht isquote:Op maandag 15 mei 2017 17:48 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ben je ziek?jij en positief zijn over pll gaan normaal niet zo goed samen.
http://www.cosmopolitan.n(...)is-heel-overtuigend/quote:Op maandag 15 mei 2017 17:46 schreef cactussoep het volgende:
Deze week komt Wren eindelijk weer terug![]()
Lucas komt ook steeds hoger op mijn verdachten lijst. Hij heeft het geld en de hersenen er in ieder geval voor..
Spencers vader is ook de vader van de broer van Alison. Ben even zijn naam kwijt. Mary is Spencers moeder.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ben een beetje in de war, ik dacht dat Spencer d'r vader de vader van Allison was? Nu blijkt het haar eigen vader te zijn of zo en is de moeder iemand anders.
Oooo, dat was het, was het helemaal kwijt, thanks. Wat een dekhengst die vader (die volgens mij eerst door een ander werd gespeeld)quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:57 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Spencers vader is ook de vader van de broer van Alison. Ben even zijn naam kwijt. Mary is Spencers moeder.
Alison is van haar vader en moeder toch gewoon?
Mary en Ted (die met Hanna's moeder een relatie had) zijn de ouders van Charles of wel, Cece.
Toch?
Serieus? Ik dacht dat ik hem kende van een andere serie, maar nu helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:04 schreef DonnaRush het volgende:
Het is volgens mij dezelfde acteur maar hij heeft wel iets laten doen ofzo.
Want ik vind 'm ineens hot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |