http://tvline.com/2016/08(...)-series-finale-2017/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar valt toch geen respect voor op te brengen?! Go villains!! Die houden tenminste hun kop erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 31-08-2016 10:28:19 ]
Tuurlijk niet, ze zouden eens vooruit denken!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:30 schreef cactussoep het volgende:
En ze hebben vast weer geen back up gemaakt van die usb dus weer geen bewijs
Ja ik zou er niet eens ergen in hebben of in mn telefoon zou hebben laten liggen of niet. Maar als alles wat ze deden logisch zou zijn dan zou het saai zijn. Je moet ook de goede dingen zien, niet alleen de slechtequote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:45 schreef babette21 het volgende:
Emily ook: I left my phone up there. Waarom zou je in godsnaam op zo'n moment op zo'n locatie (kuddos trouwens dat ze eindelijk weer eens zo'n lekker creepy pll-locatie hebben geknutseld!) je telefoon tevoorschijn halen en ergens neerleggen?!
Ik lees dat altijd als hoof-drollen. En dan heb je meteen antwoord op je eigen vraagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:27 schreef babette21 het volgende:
Ik doe m'n best (vandaar de complimenten voor het decor), maar het plot is zó slecht - het zijn volwassen mensen: waarom gaat iedereen niet gewoon weg?!En wáárom moeten uitgerekend de hoofdrollen van die enorme sukkels zijn??
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als hoof-drollen. En dan heb je meteen antwoord op je eigen vraag.
Scherp! Pll 7.10: hoe een bijrol een hoofdrol werd...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:41 schreef Mula het volgende:
Hoofd-rollen is op zich lekker ontopic.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:41 schreef Mula het volgende:
Hoofd-rollen is op zich lekker ontopic.
Dan nog kan ze uit schik snel omdraaien en schieten. Juist omdat ze blind is hoort ze meer. Risico blijft hoog, dus zo ver gezocht was t deze keer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:51 schreef babette21 het volgende:
Jenna draaide zich van hen weg, tikkie op het achterhoofd en klaar is kees.
Halfquote:Op zondag 13 november 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe het bij seizoen 6 is geëindigd?Ik ben het echt even kwijt. Doe maar in spoiler zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Er komen nog 10 afleveringen. Seizoen 7b wordt uitgezonden tussen april en juni 2017.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:23 schreef amaranta het volgende:
Is na die 10 afleveringen die nu op Netflix staan het helemaal klaar? Of zijn er meer?
thnx.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Er komen nog 10 afleveringen. Seizoen 7b wordt uitgezonden tussen april en juni 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |