Handvat aan schroevenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zou het niet doen!
Hier heb ik van die kastjes en voor je het weet hangt de lade scheef!
Of je moet niet drukken maar er tegenaan SLAAN om de lade te openen.
Het is maar een tip.
De meeste van die snappers zijn voor deuren, ik zie er wel één die voor deuren en laden is, maar zo'n klein dingetje lijkt mij niet het gewicht van een keukenla (vol pannen etc.) aan te kunnen. Heb jij/heeft iemand ervaring?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:35 schreef LompeHork het volgende:
Dat is toch wel veel goedkoper te vinden? http://www.scharnierenwin(...)&group_id=34&lang=NL bijvoorbeeld.
Wat zou je precies niet doen? Drukbeslag in het algemeen of iets specifieks?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zou het niet doen!
Hier heb ik van die kastjes en voor je het weet hangt de lade scheef!
Of je moet niet drukken maar er tegenaan SLAAN om de lade te openen.
Het is maar een tip.
We zijn bij de Kvik geweest, daar kwamen we een stuk duurder uit, afgezien van apparatuur en blad. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er een andere keukenzaak is die dat wel zo goedkoop aanbiedt. Maar we kunnen het allicht proberenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef Hochwinter het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een "standaard" greeploze keuken?
Dat heb je niet bij de Ikea, maar tegenwoordig zijn er allerlei goedkope merken die ook greeploos in hun assortiment hebben, dus je moet daar ook wel goedkoop aan kunnen komen bij een keukenboer.
Dat drukbeslag heb ik zelf ook gehad, en ik raad dat echt af. Na verloop van uit gaat het openen nog wel, maar bij het sluiten weigert het nog al eens waardoor je nog een keer moet druk. Behoorlijk irritant.
Van die standaard snappers van Blumquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef sannewab het volgende:
[..]
We zijn bij de Kvik geweest, daar kwamen we een stuk duurder uit, afgezien van apparatuur en blad. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er een andere keukenzaak is die dat wel zo goedkoop aanbiedt. Maar we kunnen het allicht proberen![]()
Welk drukbeslag had je precies?
Oké! Goed om te weten. Dus niet dat Antaro-systeem? Dat zit namelijk in de ladegeleiders en lijkt vrij geavanceerd in verhouding met dat soort snappersquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:27 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Van die standaard snappers van Blum
Sorry voor de onduidelijkheid, ik had het over deur. Daar vond ik het al niet fijn op den duur. Met lades geen ervaring.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:38 schreef sannewab het volgende:
[..]
Oké! Goed om te weten. Dus niet dat Antaro-systeem? Dat zit namelijk in de ladegeleiders en lijkt vrij geavanceerd in verhouding met dat soort snappers
Aha, oké... We moeten er nog maar eens goed over nadenken dan. Gelukkig hebben we nog tot eind oktober de tijd (als we voor een IKEA-keuken zonder weken levertijd gaan). Ik vind het wel belangrijk dat het soepel werkt, vooral in de keuken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:39 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, ik had het over deur. Daar vond ik het al niet fijn op den duur. Met lades geen ervaring.
Ik probeer je een DM te sturen, maar om de een of andere reden krijg ik steeds een fout.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:39 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, ik had het over deur. Daar vond ik het al niet fijn op den duur. Met lades geen ervaring.
Je bent pas op FOK! geregistreerd; die functionaliteit krijg je pas naar enkele x aantal posts of tijd geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef sannewab het volgende:
[..]
Ik probeer je een DM te sturen, maar om de een of andere reden krijg ik steeds een fout.
O, vandaar!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je bent pas op FOK! geregistreerd; die functionaliteit krijg je pas naar enkele x aantal posts of tijd geloof ik.
Bedankt voor de tip in ieder geval, Hochwinter!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef sannewab het volgende:
[..]
Ik probeer je een DM te sturen, maar om de een of andere reden krijg ik steeds een fout.
Bedankt voor de tip, houden we rekening mee!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef Clubman het volgende:
Beetje off-topic, maar hou er rekening mee dat je niet zomaar elke vaatwasser in een Ikea keuken kunt plaatsen i.v.m. de hoogte van het frontje.
Op dit forum zijn een er aantal topics over te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |