Ik weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil je wel dat het jullie huis is dan bedoel je?
of juist niet
wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kinderen moeten in stabiele gezinnen opgroeien.
ik discrimineer je nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
welwaar want je mag mensen niet discrimineren op grond van hun geaardheid aldus de grondwet
Die kunnen er ook zijn met een geregistreerd partnerschapquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kinderen moeten in stabiele gezinnen opgroeien.
Meest onnozele artikel ooit, aangezien artikel 2 meteen wel discrimineert.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
welwaar want je mag mensen niet discrimineren op grond van hun geaardheid aldus de grondwet
of samenlevingscontractquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die kunnen er ook zijn met een geregistreerd partnerschap
Ik heb vanmiddag wel een vijzel gekocht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet.
Het is nog te vroeg.
je beledigt mij en mijn familie nu heel ergquote:
Liefquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel een vijzel gekocht.
Die neem ik mee als de tijd daar is.
Nee, ik maak een algemeen statement. En jij beledigt mij zojuist persoonlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je beledigt mij en mijn familie nu heel erg
Mijn ouders ook. 27 jaar. drie kinderen waar niks mis mee is en ZEER stabiel en een HEERLIJKE jeugdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus. Ouders van vriendin van me hebben zo iets en al jaren gelukkig/samen.
Want je kan je kinderen niet opvoeden als je een andere vorm van samenleven toepast?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik maak een algemeen statement. En jij beledigt mij zojuist persoonlijk.
gelukkig win ik ook zo veel geldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
een rijke slimme knappe en lieve man
Mag je een grote tuin vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ook wel een tuin als ik met Loka woon, dan kunnen we samen genieten van een geitje in de tuin, en mais, bonen en pompoenplanten
in de gymquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ansich wel. Heb nog geen ticket naar nieuw zeeland gekocht toen die voor een fout 500 euro waren ipv 1000Dus werkt goed genoeg.
Wat tof zeg! Wordt het een actieve reis of wat ga je er doen? En hoe lang ga je?! Natuurlijk is het spannend maar de belangrijkste stap heb je zo te zien al genomen en dat is zo iets boeken.
liefquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh oh wie waren het dan?
Sindsdien ook een ander kapsalon gezocht.![]()
Ja, dat kan ook inderdaad maar dan betaal je dus nog wel collegegeld. Je kunt ook vragen of je school je diploma gewoon nog niet wil aanvragen en dan gewoon uitschrijven. Dan mag je officieel nog een master doen, want je hebt nog geen eerder diploma en scheelt collegegeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel knap dat je al zo goed weet wat je wil.
Als je afstuderen uitstelt tot de eerste maand van je volgende studie blijft het collegegeld laag toch?
Dat is totaal niet wat ik zei. En jij hebt me niet walgelijk te noemen omdat ik een andere mening heb dan jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Want je kan je kinderen niet opvoeden als je een andere vorm van samenleven toepast?
is goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik zei. En jij hebt me niet walgelijk te noemen omdat ik een andere mening heb dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |