moet werken morgenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom bij me slapen samen komen we de nacht wel door
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen toch
[..]
Gewoon kort knippen bedoel je?
yessquote:
denk t nietquote:
Hahaha, ja doeen! Dat idee had ik ook een tijd in mn hoofd en toen uiteindelijk gewoon gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaAfspraak is zo gemaakt en een schaar erin dus ook
Dat gaat echt mega snel, doe maar jij ook kort, iedereen kortquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf geen ander kapsel te nemen omdat ik mezelf dan waarschijnlijk een half jaar niet herken in de spiegel.
Lang haar houden sowieso.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf geen ander kapsel te nemen omdat ik mezelf dan waarschijnlijk een half jaar niet herken in de spiegel.
Als het nou slapen met Etsu was geweest...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel willen, Jimmy.
Volgende keer beterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het nou slapen met Etsu was geweest...![]()
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat echt mega snel, doe maar jij ook kort, iedereen kort
Waarom laat je 't dan ook gebeuren?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
En de kapster had vorige keer mn haar helemaal uitgedund, wtf? Dat moet je echt niet doen bij mijn haar, vroeg me al af waarom het zo slapjes was
"Iedere man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo sowieso, mij staat korter echt beter
ja wist ik veel dat ze dat ging doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom laat je 't dan ook gebeuren?
ja geloof ik niet inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Iedere man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;
Maar iedere vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden was. Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke. (1 Kor.11-4-6 St. Vert.)
Of leert u ook de natuur zelf niet, dat zo een man lang haar draagt, het hem een oneer is?
Maar zo een vrouw lang haar draagt, dat het haar een eer is; omdat het lange haar tot een deksel haar is gegeven? Doch indien iemand twistgierig schijnt te zijn, wij hebben zulke gewoonten niet, noch de gemeenten Gods." (1 Kor. 11:14-16 St. Vert.)
Bijbel zegt het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |