In 2000 waren de Spelen kleiner... Minder onderdelen en sporten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef beantherio het volgende:
Ontopic. Misschien dat het record van 12x goud (uit 2000) niet meer haalbaar is maar 7x (het op een na hoogste aantal voor zomerspelen uit 2008) duidelijk wel.
Daar staat denk ik een nulletje teveel...quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hardop gelachen
Laatste 250 grandslamfinales zijn gewonnen door the big4
Er zijn veel Britten die de derde plaats in een nietszeggend klassement graag omruilen voor een wereldtitel in het voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat gelul over nepsporten altijd. Dan kun je alles wel wegzetten als nepsport. Alle schietonderdelen, beetje met een zeer aangepast klappertjespistool schieten. Jury-sporten met hun willekeur. Tafeltennis en badminton waar alleen China in geïnteresseerd is. Snelwandelen waarbij ze constant toch met twee voeten los zijn van de grond. En zelfs bij het zwemmen kun je je vraagtekens zetten. Waarom zoveel verschillende medailles voor verschillende manieren van zwemmen? Kun je bij atletiek ook de 100 meter achterstevoren rennen doen. En een 100 meter waarbij je telkens je armen gelijk met je benen moet bewegen, 100 meter waggelstap.
BMX en Ferry Weertman morgen zijn ook kanshebbers voor goudquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik tel nog:
Bouwmeester
2x hockey
gok een of andere paardenboy of dame?
Epke kansje?
Mis ik nog iets?
9x goud is echt een prima resultaat. Als het dan wat meer meegezeten had bij judo en zwemmen hadden we zomaar het record verbroken.
oh ja!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BMX en Ferry Weertman morgen zijn ook kanshebbers voor goud
en Schippers maakt op de 200m nog steeds een goede kans (ondanks dat ze geen topfavoriet meer is)quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BMX en Ferry Weertman morgen zijn ook kanshebbers voor goud
Daphne?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik tel nog:
Bouwmeester
2x hockey
Epke kansje?
Mis ik nog iets?
9x goud is echt een prima resultaat. Als het dan wat meer meegezeten had bij judo en zwemmen hadden we zomaar het record verbroken.
Dafne Schippersquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik tel nog:
Bouwmeester
2x hockey
Epke kansje?
Mis ik nog iets?
Die kennen we niet.quote:
Het klopt sowieso niet, in 2014 won Cilic nog de US Open. Was gewoon een hyperbooltjequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daar staat denk ik een nulletje teveel...
Je zou 12 goud nog wel kunnen halen maar moet alles meezittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
oh ja!!!!!
TIEN TIEN TIEN TIEN!
Toch kun je met diezelfde redenatie ook de 100 m atletiek wel afdoen als een non-event. Wanneer is het immers de laatste keer dat die niet door Bolt is gewonnen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet, in 2014 won Cilic nog de US Open. Was gewoon een hyperbooltje
Als je de Diamond League meerekent redelijk recent nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch kun je met diezelfde redenatie ook de 100 m atletiek wel afdoen als een non-event. Wanneer is het immers de laatste keer dat die niet door Bolt is gewonnen?
staan we voor het eerst sinds amsterdam 1928 in de top 10quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou 12 goud nog wel kunnen halen maar moet alles meezittendan moeten Schippers, Bouwmeester, Weertman, Kimman, Zonderland en beide hockeyploegen goud halen. Met beachvolleybal 13
Sydney toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef riazop het volgende:
[..]
staan we voor het eerst sinds amsterdam 1928 in de top 10
De hoplitodromos is wellicht wel leuk, rennen in harnas en met schild. Dat geeft wel mooie beelden denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat gelul over nepsporten altijd. Dan kun je alles wel wegzetten als nepsport. Alle schietonderdelen, beetje met een zeer aangepast klappertjespistool schieten. Jury-sporten met hun willekeur. Tafeltennis en badminton waar alleen China in geïnteresseerd is. Snelwandelen waarbij ze constant toch met twee voeten los zijn van de grond. En zelfs bij het zwemmen kun je je vraagtekens zetten. Waarom zoveel verschillende medailles voor verschillende manieren van zwemmen? Kun je bij atletiek ook de 100 meter achterstevoren rennen doen. En een 100 meter waarbij je telkens je armen gelijk met je benen moet bewegen, 100 meter waggelstap.
OS 1936 was ook een succes met een 9e plaats.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef riazop het volgende:
[..]
staan we voor het eerst sinds amsterdam 1928 in de top 10
Wawrinka vorig jaar op Roland Garros, Cilic even daarvoor op de US open en Wawrinka daar weer voor op de Australian Open. Maar je punt is correct, er waren niet veel realistische medaillekandidaten bij het tennis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hardop gelachen
Laatste 250 grandslamfinales zijn gewonnen door the big4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |