Nee, is fijner.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:
ik heb ook een hekel aan een slappe lul ja
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is fijner.
Stijf zit die alleen maar in de weg.
Dit pik ik niet van iemand die lullen in zijn aars neemt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Jimmy. Accepteer gewoon dat je geen echte man bent.
wat heb je danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vlasbaardje?
Bedoel echte baard als de mijne
Haha je zei pik XDquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit pik ik niet van iemand die lullen in zijn aars neemt.
4 mm heb ik na twee dagenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je dan
ik heb gister weer getrimd naar 4 mm, begon wel echt lang te worden
voor alles en eerste keerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha je zei pik XD
Ik heb me nooit laten pakken trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dit heb ik meestal. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:57 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.
heb ik. Ook zo'n kapselquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:57 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.
dat kapsel is echt lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |