Nee, is fijner.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:
ik heb ook een hekel aan een slappe lul ja
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is fijner.
Stijf zit die alleen maar in de weg.
Dit pik ik niet van iemand die lullen in zijn aars neemt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Jimmy. Accepteer gewoon dat je geen echte man bent.
wat heb je danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vlasbaardje?
Bedoel echte baard als de mijne
Haha je zei pik XDquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit pik ik niet van iemand die lullen in zijn aars neemt.
4 mm heb ik na twee dagenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je dan
ik heb gister weer getrimd naar 4 mm, begon wel echt lang te worden
voor alles en eerste keerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha je zei pik XD
Ik heb me nooit laten pakken trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dit heb ik meestal. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:57 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.
heb ik. Ook zo'n kapselquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:57 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
als je zoiets kan laten groeien mag je pas zeggen dat je een baard hebt.
dat kapsel is echt lekkerquote:
dan doe ik ff 1 min bekkenstoot, kom ik klaar en slaap ik verderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Word vaak wakker erdoor, als ik er op lig ofzo
Ja dat lijkt me een vereiste bij een baardquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:59 schreef supersof het volgende:
en dan bedoel ik niet hoelang het is
maar dat het ook op zijn wang zit en niet half raar beetje onderaan
Vind je dat echt? Lol.quote:
ja niet mooi bijgehoudenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:59 schreef Etsu het volgende:
Dat baardje vind ik een beetje té trouwens.
ja, sexyquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een vereiste bij een baard
[..]
Vind je dat echt? Lol.
quote:
Daarom juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Daarom is hij geen echte man.
nee viesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is bijvoorbeeld echt niks
patch patchquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is bijvoorbeeld echt niks
welquote:
Je aanpassen aan de grillen van een gleufdier is mannelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Een echte man begrijpt een vrouw en kan daarmee omgaan.
dat je een vrouw zo noemt, toont al je onmannelijkheid aanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je aanpassen aan de grillen van een gleufdier is mannelijk?
Gleufdierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
zo praat je niet over damesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je een vrouw zo noemt, toont al je onmannelijkheid aan
Dat zou jouw succes met de vrouwen verklaren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel waar Jimmy. Een echte man zet een vrouw op een voetstuk
heb nooit op tc gezetenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel waar.
Mensen kunnen vast wel bevestigen.
dit is dan weer niet waar want mortaxx zou dat nooit doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb Mortaxx' penis op tc gezien.
wat is tc?quote:
nog nooit van gehoordquote:
weet niet waar je het over hebt sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |