Nou ja, om t gels hoef je t niet te laten. Er blijft netto echt genoeg van mijn loon over, en als ik minder verdiende kregen we meer terugquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:27 schreef NotTheSame het volgende:
Fap, ik herken het van de twee jaar dat wij ons huis te koop hadden staan. Meer dan 40 bezichtigingen gehad, soms 5 dagen achter elkaar, op de meest idiote tijden (maar dat heb ik na 3 maanden afgekapt: van 9.00uur tot 17.00uur kun je bezichtigen en that's it). Hopelijk kunnen jullie snel verkopen!
Ooohhh MLB dat is schrikken. Hopelijk hoeven de tandjes er niet uit! Beterschap voor M.
!
Wij hebben ook zo'n springkoe maar die mag hier alleen op het gras gebruikt worden.
Kinderopvang: als ik dit lees ben ik blij dat ik de keuze mocht maken om thuis te blijven. Die bedragen alleen al.
DaD, wat Loj zegt. Zodra ik Piranha neerzet is het 'Wat nou luisteren of handje vasthouden, rennen voor je leven!!!'
![]()
.
Oh, ik dacht al dat het echt een automatisch bokkend ding was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:30 schreef Missladybug het volgende:
Zo'n ding.
Even van YouTube geplukt. T kindje ken ik niet.
Haha jij dacht dat wij een soort rodeostier in huis hadden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:44 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat het echt een automatisch bokkend ding was.dat ze er al op kan joh! Ding is vanaf 2 jaar!
L heeft een wheelybug gehad maar hij kan er nog niets mee, z'n pootjes komen niet bij de grond en hij lazert er sowieso zo af.
Ik doel toch juist niet alleen op die bedragen? De situatie van DaD (noodgedwongen wisselen van opvang), het KOT topic met de talloze fouten van de BD, het verhaal van JM dat ze eigenlijk door de leidsters voor het blok gezet word omtrent het (niet)slapen van L, en ga zo maar door.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, om t gels hoef je t niet te laten. Er blijft netto echt genoeg van mijn loon over, en als ik minder verdiende kregen we meer terug
Ik ben heel blij dat ik mocht kiezen om te gaan werken
Niet groter denk ik hoor. Wel net op de grond idd maar te klein om dan met z'n voeten te kunnen lopen. Maar al zou hij dat wel kunnen dan zou hij het denk ik nog niet snappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:10 schreef mousemicky het volgende:
Dan is F net een stukje groter, die kan wel bij de grond bij de wheelybug (van zn broer, die er nooit op heeft gewild). Blijven zitten doet ie natuurlijk nog niet.
Skippyrendier stond trouwens op vanaf 18mnd hier, en ik geloof ook echt wel dat F er dan op gaat willen, kleine durfal.
Financieel vrolijk is een groot woord, maar om nou te zeggen dat het allemaal onbetaalbaar en enorm lastig isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:25 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik doel toch juist niet alleen op die bedragen? De situatie van DaD (noodgedwongen wisselen van opvang), het KOT topic met de talloze fouten van de BD, het verhaal van JM dat ze eigenlijk door de leidsters voor het blok gezet word omtrent het (niet)slapen van L, en ga zo maar door.
En ik hield er bij Draak amper wat over ja, maar ook de rompslomp eromheen heeft ons toen tot deze beslissing gebracht.
Maar fijn dat jij er financieel wel vrolijk van word.
Heeft weinig met leeftijd te maken, dat kan altijd gebeuren, hoe rot het ook is. Wij hebben ook zo'n soort ding en I is nogal voorzichtig, die is nooit hard er vanaf gevallen tot nu toe toe, maar ons buurmeisje heeft een blauw oog opgelopen toen ze er eventjes op ging zitten, wild op en neer ermee ging en ook van voren er vanaf kukelde, en die is 2,5.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:10 schreef Missladybug het volgende:
Ja ze kon er al op. Mies is een dreumessaurus. Ze kan ook makkelijk met haar voeten bij de grond. Ze klom er ook zelf op om dan een beetje op en neer te bouncen.
Echt vooruit kwam ze nog niet maar ze zat echt stabiel. En ik zat er altijd naast.
Pfff ik had haar er nooit op moeten laten al
Die van mij komt van Fazzoletti, maar is helaas alweer te klein. Het eerste van maat 74(/80) dat te krap zat en steeds op kroop. Verder past hij vrijwel alles nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:54 schreef mousemicky het volgende:
F heeft een skippyrendier voor zn verjaardag gehad
![]()
Na ja, voorlopig past ie er nog nog niet op, en wordt ie alleen maar rondgeduwd en getrokken. Hopelijk komt t nog goed met de tandjes
FF, tof he, ik had m al gezien bij jouw foto's. Is nog van J geweest, maar 4ff blijft mooi![]()
F is een durfal, hij klimt overal op! Doet vooral grote broer na. Is voor ons echt even wennen, want J is een beetje een bangerd at dat betreft. Staan is de bom, kruipen is ook tof, lopen kan ie aan 2 handjes, maar nog echt niet aan 1 of los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |