SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:48 schreef Razztwizzle het volgende:
FluitenIk kan dat niet eens echt
. (Nee echt, stom hè..)
De oudste kon lange tijd echt alleen door mij naar bed gebracht worden. Hij dronk nog tot ruim 2,5 aan de borst en viel daarbij in slaap. Dat had tot gevolg dat het een enorm drama was voor mijn vriend als ik er een keertje niet was (en een hele tijd was dat in ieder geval 1x per week omdat ik een naaicursus volgde... ). Dat wilde ik bij A. echt heel graag anders aanpakken. Vandaar dit schema. Als ik A. naar bed breng, drinkt hij aan de borst, valt dan soms in slaap, maar soms ook niet. Ligt eraan hoe moe hij is. Als mijn vriend A. naar bed brengt, drinkt hij een flesje kv en valt daarna in bed in slaap, terwijl mijn vriend naast het bedje zit/ligt (er ligt een extra matrasje naast het ledikant voor nachtelijke logeerpartijtjes ;') ).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef Loj het volgende:
Nou Phaidra, hier precies hetzelfde ritueeltje. Ben er zelf ook gewoon heel blij mee! De ene avond lekker kletsen en de andere avond een klein/groot dreumesbabytje op me!
Maar we deden het ook al zo toen peuter nog alleen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |