Al verwacht ik daar, op basis van de verhalen die ik erover gelezen heb, niet heel veel meer van. Ik denk dat het vooral neer zal komen op zelf provoceren, maar we wachten eerst die test af.
 Al verwacht ik daar, op basis van de verhalen die ik erover gelezen heb, niet heel veel meer van. Ik denk dat het vooral neer zal komen op zelf provoceren, maar we wachten eerst die test af. Dat scheelt wel he? Soja yoghurt en niet meer zo op brood hoeven letten?
 Dat scheelt wel he? Soja yoghurt en niet meer zo op brood hoeven letten?

Ow zo moeilijk is datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat ontzettend slecht missladybug, ze ontheffen ouders voor minder uit het ouderlijk gezag.
Zojuist het rouwkaartje van 1 van de kindjes van het zwangerschapsyogaclubje gezien.

Kind sliep heerlijk in haar winterslaapzak vannacht, 19.30 tot 06.45 zonder onderbrekingen.
 Kind sliep heerlijk in haar winterslaapzak vannacht, 19.30 tot 06.45 zonder onderbrekingen.  

En Saskia ook, dat gun je toch werkelijk niemand. Even struisvogelen hoor.
 En Saskia ook, dat gun je toch werkelijk niemand. Even struisvogelen hoor. 
 Bij N. moest er vorige maand 1 gevuld worden om te checken op ontstekingen. Ze was vooral ongeduldig inderdaad, het prikje zelf deed haar niks.
 Bij N. moest er vorige maand 1 gevuld worden om te checken op ontstekingen. Ze was vooral ongeduldig inderdaad, het prikje zelf deed haar niks. Ben je mooi klaar mee, met zo'n ziekenhuis.
 Ben je mooi klaar mee, met zo'n ziekenhuis.  
  Superleuk voor hem, maar ik zie er wel een beetje tegenop. Ik heb nog nooit zo lang alleen voor N. gezorgd en vooral de nachten (ondanks goed slapen de laatste week) vind ik erg spannend.
 Superleuk voor hem, maar ik zie er wel een beetje tegenop. Ik heb nog nooit zo lang alleen voor N. gezorgd en vooral de nachten (ondanks goed slapen de laatste week) vind ik erg spannend.  

je snapt toch niet dat zulke mensen vpk worden

Is ze toevallig eczeemgevoellig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:07 schreef snoenk het volgende:
Ggirl
Mari
Ludann wat een hoop buisjes! Gelukkig had wolk er niet zo een last van.
O. Is nog steeds niet lekker en we komen net weer bij huisarts vandaan omdat ze bovenop hvm ziekte nu ook helemaal onder de rode vlekjes zit. Is gewoon een van de 100 ziektes die kinderen kunnen krijgen waarbij vlekjes horen. Verder is ze gelukkig nog steeds vrolijk en slaapt iets beter. Wel sneu dat ze probeert te spelen maar er eigenlijk geen energie voor heeft en dus ook 100x valt of struikelt en dingen niet gaan zoals ze wilt.

Ja ze heeft wel eens wat eczeem, niet heel extreem maar wel eens wat plekjes. Misschien is het dan toch een reactie op hvm. Ze heeft er iig zover ik kan zien geen last van qua jeuk oid. Had jij dat wel? Of ook alleen gewoon vlekken? Zit bij haar op armen,benen en buik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is ze toevallig eczeemgevoellig?
Ik kreeg namelijk bij de HVM ook vlekjes over mijn hele lijf en ik dacht zelf aan een soort immuunreactie net als zon/eczeem/zeep me kan geven. Mijn hele benen waren roodgevlekt en ook mijn armen en wat op buik en billen.
Het waren niet de HVM vlekjes want die plekken zijn nu ook niet aan t vervellen/zijn geen donkere plekjes/korstjes geworden.

Tot we de provocatietest afgerond hebben, houden we het brood e.d. nog even bij het oude. En J vindt voorlopig "zuivel" toetjes maar niksquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:01 schreef LuDann het volgende:
Oh, ik las trouwens dat soja bij jullie kan inmiddels, wat goed!Dat scheelt wel he? Soja yoghurt en niet meer zo op brood hoeven letten?
 (zowel kokosyoghurt als ongezoete sojayoghurt geprobeerd nu, hij eet het alleen als er fruit doorheen zit (stukjes of gepureerd). Maar het geeft wel weer meer mogelijkheden inderdaad
 (zowel kokosyoghurt als ongezoete sojayoghurt geprobeerd nu, hij eet het alleen als er fruit doorheen zit (stukjes of gepureerd). Maar het geeft wel weer meer mogelijkheden inderdaad 
 . Maar helaas was 5 minuten slapen in de auto genoeg voor vandaag...
. Maar helaas was 5 minuten slapen in de auto genoeg voor vandaag...

En die nagelafdrukken.
 En die nagelafdrukken.   Ik had ook een klacht ingediend.
 Ik had ook een klacht ingediend.  Ik vind dat zo'n gestress soms. Op Wolks verjaardag morgen zorg ik ook dat alle taart, hapjes en snacks allemaal geschikt zijn voor haar. Niet dat ze alles mag eten maar ik wil gewoon niet constant alert hoeven zijn op wat ze in haar mond steekt. Wel veel bakwerk.
 Ik vind dat zo'n gestress soms. Op Wolks verjaardag morgen zorg ik ook dat alle taart, hapjes en snacks allemaal geschikt zijn voor haar. Niet dat ze alles mag eten maar ik wil gewoon niet constant alert hoeven zijn op wat ze in haar mond steekt. Wel veel bakwerk.  

Die zou ik ook nooit meer hoeven.
 Die zou ik ook nooit meer hoeven. 
  Ik kan echt niet meer tegen dat soort berichten.
 Ik kan echt niet meer tegen dat soort berichten. 
  Goed, mijn wekker ging om 6 uur maar daar hebben we het niet over.
 Goed, mijn wekker ging om 6 uur maar daar hebben we het niet over. 

Ik ben het eens met jouw boodschap van de dag. De kies en tand zijn doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:51 schreef Krisvc het volgende:
MC, hoe is het met Sjaak?
Mijn boodschap van de dag: Tanden en kiezen zijn KAK.
 maar het snotfestijn blijft
 maar het snotfestijn blijft   Sjaak weet ook niet wat hij met zichzelf aan moet. Valt steeds om (3x tand door de lip vandaag) en we hebben hem maar een pcm gegeven, hij zal er vast hoofdpijn van hebben
 Sjaak weet ook niet wat hij met zichzelf aan moet. Valt steeds om (3x tand door de lip vandaag) en we hebben hem maar een pcm gegeven, hij zal er vast hoofdpijn van hebben   Arm kindje.
 Arm kindje. Van in de Efteling. Hij vond het zo mooi, Ezeltje Strekje stond hij echt een kwartier bij te kijken, en de gouden bal ook
 Van in de Efteling. Hij vond het zo mooi, Ezeltje Strekje stond hij echt een kwartier bij te kijken, en de gouden bal ook  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat wou ik nog zeghen maar vergat het eerder, sorry
 dat wou ik nog zeghen maar vergat het eerder, sorry  

Ik weet hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Steeds omvallen is wel een indicatie voor oorontsteking ja (evenwicht in de war).dat wou ik nog zeghen maar vergat het eerder, sorry
 maar ja, snot zorgt ook voor problemen met evenwicht, vooral de hoeveelheid die Sjaak nu produceert
 maar ja, snot zorgt ook voor problemen met evenwicht, vooral de hoeveelheid die Sjaak nu produceert   En de kies en tand waren gister door, dus ik hoopte op verbetering.
 En de kies en tand waren gister door, dus ik hoopte op verbetering.  

N. ging om 8 uur naar bed en sliep tot 9. Toen was het krijsfestijn to the max tot 11 uur, haar eigen bed was lava, ook als ik haar handje vasthield, bij mij in bed was woelen en dan ineens toch weer huilen en gillen en een seconde later weer rechtop zitten en spelen. Ik heb even heel hard met haar meegehuild
 N. ging om 8 uur naar bed en sliep tot 9. Toen was het krijsfestijn to the max tot 11 uur, haar eigen bed was lava, ook als ik haar handje vasthield, bij mij in bed was woelen en dan ineens toch weer huilen en gillen en een seconde later weer rechtop zitten en spelen. Ik heb even heel hard met haar meegehuild  en toen ineens toen ik haar om 11 uur maar nog een keer in haar eigen bedje probeerde te leggen bleef ze liggen en zwaaide heel vrolijk Daaa! naar me.
 en toen ineens toen ik haar om 11 uur maar nog een keer in haar eigen bedje probeerde te leggen bleef ze liggen en zwaaide heel vrolijk Daaa! naar me.  En toen werden we om 7 uur wakker.
 En toen werden we om 7 uur wakker.   

Straks weer ophalen, zin in! (Dat ik dat ooit nog zou zeggen
 Straks weer ophalen, zin in! (Dat ik dat ooit nog zou zeggen   
   ) verder rustig weekend zowaar, heel fijn na een paar hectische weken met veel onregelmatig werk, kapotte auto, snotterige Lucas en ik en het overlijden van Guus. Ik ga proberen mijn Mac ook zo min mogelijk van dichtbij te bekijken (uhuh...
 ) verder rustig weekend zowaar, heel fijn na een paar hectische weken met veel onregelmatig werk, kapotte auto, snotterige Lucas en ik en het overlijden van Guus. Ik ga proberen mijn Mac ook zo min mogelijk van dichtbij te bekijken (uhuh...   )
 )

. Wij zijn weer thuis! Wat een geweldige vakantie was dit.
 . Wij zijn weer thuis! Wat een geweldige vakantie was dit.  . We hebben zo ontzettend veel gezien en gedaan; we hebben veel prachtige wandelingen gemaakt, steden bezocht, walvissen en dolfijnen gezien, gezwommen met dolfijnen (zonder I, want die kon natuurlijk niet mee), op de top van een vulkaan gelopen, de kou gevoeld in een vulkaangrot, heerlijk gegeten en vooral heel veel genoten van elkaar. Ik probeer de fotospam ontopic te houden met foto's van I.
. We hebben zo ontzettend veel gezien en gedaan; we hebben veel prachtige wandelingen gemaakt, steden bezocht, walvissen en dolfijnen gezien, gezwommen met dolfijnen (zonder I, want die kon natuurlijk niet mee), op de top van een vulkaan gelopen, de kou gevoeld in een vulkaangrot, heerlijk gegeten en vooral heel veel genoten van elkaar. Ik probeer de fotospam ontopic te houden met foto's van I.  .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![2016-08%201629_zpsk2mf2ohe.jpg]() Still a little bit of your face I haven't kissed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.

.
 .

Ai que linda menina fofinha aiaiai! Ze pakken zo je kind af als je niet oplet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
FF, naar de Azoren! Eerst een week op Sao Miguel en vervolgens een weekje Terceira. Allebei mooi op hun eigen manier.
En ooooh, wat zijn die Portugezen dol op kinderen....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |