Ja, door rietje gaat heel goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:46 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij moet je bijten en zuigen. Peuter heeft er hier al heel lang éen en zweert erbij. Lukt drinken door een rietje al wel? F snapt dat nog niet, en die heeft dus nog een gewone Nuby tuimelbeker met zachte tuit.

Mja, het leek me wel prettig, zo'n beker die helemaal niet lekt. Scheelt ook weer natte kleertjes en een natte luiertas. Maar het is ook geen ramp als het bij de Hema beker blijft.
 Mja, het leek me wel prettig, zo'n beker die helemaal niet lekt. Scheelt ook weer natte kleertjes en een natte luiertas. Maar het is ook geen ramp als het bij de Hema beker blijft.

Ro was een ontzettend moeilijke drinker. Alleen de tiet en de fles met opvolgmelk pakte ze goed. De rest was 1 slokje en weer verder met spelen. Totdat cactus me op deze bekers wees:quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:46 schreef mousemicky het volgende:
Volgens mij moet je bijten en zuigen. En check even of het rietje niet tegen de bodem zit, dan doet ie t ook niet goed. Peuter heeft er hier al heel lang éen en zweert erbij. Lukt drinken door een rietje al wel? F snapt dat nog niet, en die heeft dus nog een gewone Nuby tuimelbeker met zachte tuit.

Ik zei vandaag ook al tegen man dat we ons huis maar moesten bekleden met bubbeltjesplastic, maar hij kwam ook tot de conclusie dat we beter N. konden inrollen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef Missladybug het volgende:
Woah N. ook al slachtoffer van de skippiekoe! Arme schat! En arme paps en mams. Wat een bloedtsunami he?
Vandaag maakte Mies weer een snoekduik. Ze rende en bleef hangen achter een hoek van t kleed. In slowmotion zag ik haar voorover vallen en toen ze de grond raakte hoorde ik KLATSSS. Ik zat al te wachten op de gierende uithaal en ik dacht neee niet weer he.
Maar gelukkig bleek de veroorzaker van de klats Patty Panda te zijn die met veel geweld de grond raakte.
Ik overweeg mijn kind in tien meter bubbeltjesplastic te rollen.

)
 )

Het wordt de komende week 32 graden. Dat wordt lekker stinken en zwetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Missladybug het volgende:
Of zo'n ding kopen.
[ afbeelding ]

.
.

ik heb die skippykoe al een paar keer cadeau gegeven! Doe ik ook maar niet meer dan
 ik heb die skippykoe al een paar keer cadeau gegeven! Doe ik ook maar niet meer dan   

en O vond het geweldig (na het eerste half uur), is van 12 tot 21:15 wakker geweest en toen was het van gezellig druk spelen tijdens het omkleden ineens hard huilen van moeheid. Hij heeft wat toettoet auto's gekregen, houten puzzels (zijn favoriete speelgoed momenteel) en een grote spiraal met blokjes. Waar hij de kleine die we hadden maar saai vond, valt deze grote wel in de smaak. Size does matter blijkbaar...
 en O vond het geweldig (na het eerste half uur), is van 12 tot 21:15 wakker geweest en toen was het van gezellig druk spelen tijdens het omkleden ineens hard huilen van moeheid. Hij heeft wat toettoet auto's gekregen, houten puzzels (zijn favoriete speelgoed momenteel) en een grote spiraal met blokjes. Waar hij de kleine die we hadden maar saai vond, valt deze grote wel in de smaak. Size does matter blijkbaar...

Oh joh! Bedankt voor de waarschuwing. Wolk heeft deze ook gebruikt en het hielp gelukkig goed. Als het soms niet leek te helpen gaven we nog een pufje (in overleg met de apotheek). Als we voor een nieuwe moeten dan vraag ik om een andere.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Zijn er hier mensen met een puffer van Sandoz voor hun kindje? Wij hebben die, maar vanochtend stuurde mijn moeder me dit krantenbericht:
[ afbeelding ]

Ze heeft t nog niet eens gezien, loopt er steeds gewoon langs heen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef lunapuella het volgende:
Wat leuk MLB! Blijft ze daar ook braaf zitten? Ketel zou alsnog het hele huis doorkruipen

echt om alles huilen, jezelf dramatisch op de grond en/of achterover gooien, daardoor je kop stoten en nog harder huilen... Pff, uitdagend.
 echt om alles huilen, jezelf dramatisch op de grond en/of achterover gooien, daardoor je kop stoten en nog harder huilen... Pff, uitdagend.

niet de exacte definitie zoals dat tentje in elk geval.
 niet de exacte definitie zoals dat tentje in elk geval. 

Mijnes stuiterde net voor bedtijd nog even met z'n bakkesje tegen de tafelrand..
 Mijnes stuiterde net voor bedtijd nog even met z'n bakkesje tegen de tafelrand..  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |