ze was vandaag álle woorden die ik zei aan het nazeggen. Echt, allemaal. Tot ik "poes" zei. Toen riep ze "mauw!"
 ze was vandaag álle woorden die ik zei aan het nazeggen. Echt, allemaal. Tot ik "poes" zei. Toen riep ze "mauw!"  

Dat heeft Suus ook heel lang gedaan met 'poes'quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is zo cute, kris
Mijn kind zit me zo te trollenze was vandaag álle woorden die ik zei aan het nazeggen. Echt, allemaal. Tot ik "poes" zei. Toen riep ze "mauw!"
Echt, ze weigert het woord poes pertinent
 ! En nog steeds blijft ze 'moes' zeggen terwijl ze 'paard' en 'papa' prima kan uitspreken
! En nog steeds blijft ze 'moes' zeggen terwijl ze 'paard' en 'papa' prima kan uitspreken 
 , maaaaamaaaa te roepen en INEENS: stilte.
 , maaaaamaaaa te roepen en INEENS: stilte.   

en wat een leuk jurkje!
 en wat een leuk jurkje!  
  maar geen verhoging meer en ze heeft ook gewoon gegeten vanavond
 maar geen verhoging meer en ze heeft ook gewoon gegeten vanavond  

op een rij hierboven!
 op een rij hierboven! 
 ze kwam al tot "bloe", dus da's niet slecht
 ze kwam al tot "bloe", dus da's niet slecht 
 kleine wijsneus
 kleine wijsneus  

is ze al uitgehuwelijkt? Wow...
 is ze al uitgehuwelijkt? Wow... kleine trol
 kleine trol  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end

en leuk jurkje ook inderdaad!
 en leuk jurkje ook inderdaad!

Ze zijn ook stuk voor stuk zo leuk he.
 Ze zijn ook stuk voor stuk zo leuk he.  

quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:04 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijke verhalen en foto's hierboven.Ze zijn ook stuk voor stuk zo leuk he.

N. is in slaap aan het vallen en ineens hoor ik een hond keffen voor het huis. Vervolgens hoor ik N. "woef oef" door de babyfoon zeggen.

. Zo schattig!
. Zo schattig!

wat superschattig
 wat superschattig  

!
! 

wat een prachtige meid is het!
 wat een prachtige meid is het! 

gelukkig heeft ze nog steeds geen tijd om ziek te zijn en is ze behalve wat hangerig en weinig behoefte aan slaap nog steeds vrolijk
 gelukkig heeft ze nog steeds geen tijd om ziek te zijn en is ze behalve wat hangerig en weinig behoefte aan slaap nog steeds vrolijk   

Wolk zegt alleen worden waar een 'a' of een 'aa' in zit. De rest lukt kennelijk nog niet.
 Wolk zegt alleen worden waar een 'a' of een 'aa' in zit. De rest lukt kennelijk nog niet.  Ook nog geen dierengeluiden.
 Ook nog geen dierengeluiden. Supermooie foto's!
 Supermooie foto's! 
  Je hebt dreumes moeten halen neem ik aan?
 Je hebt dreumes moeten halen neem ik aan? ) voor het bepalen van een volledig bloedbeeld en te kijken naar coeliakie. Van 13 tot 16:30 in het ziekenhuis geweest, pff.
 ) voor het bepalen van een volledig bloedbeeld en te kijken naar coeliakie. Van 13 tot 16:30 in het ziekenhuis geweest, pff.   Oh en ze heeft een lichte oorontsteking.
 Oh en ze heeft een lichte oorontsteking.

Maar misschien bedoelde ze natuurlijk 12 uur vannacht
 Maar misschien bedoelde ze natuurlijk 12 uur vannacht  

Toen heb ik wel even gevloekt. Dus ja, toen haar andere hand ook nog, arm ding.
 Toen heb ik wel even gevloekt. Dus ja, toen haar andere hand ook nog, arm ding.  Wel balen dat het zo'n gedoe blijkt!
 Wel balen dat het zo'n gedoe blijkt!

moet dat bij kinderen altijd uit de vinger? Hmm, waarschijnlijk omdat die kleintjes hun elleboog natuurlijk nooit lang genoeg recht houden
 moet dat bij kinderen altijd uit de vinger? Hmm, waarschijnlijk omdat die kleintjes hun elleboog natuurlijk nooit lang genoeg recht houden 

Helaas geen fotografisch bewijs. Sowieso was hij vandaag heel lief en relaxed, weer helemaal verliefd op mijn ventje.
 Helaas geen fotografisch bewijs. Sowieso was hij vandaag heel lief en relaxed, weer helemaal verliefd op mijn ventje.  

en de foto van Lucas is ook al zo lief.
 en de foto van Lucas is ook al zo lief. . Wij kregen gisteren een brief voor een afspraak bij de kinderarts, bleek dubbel te zijn. "Fijn dat u daar over belt"
. Wij kregen gisteren een brief voor een afspraak bij de kinderarts, bleek dubbel te zijn. "Fijn dat u daar over belt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |