Omdat jij er steeds op klikt....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:33 schreef IDkaart het volgende:
Deze gozer staat steeds bij aanbevolen...
Gewoon downloaden met een Youtubedownloader.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:57 schreef PimD het volgende:
Kan iemand die filmpjes saven voordat ze weer gedelete worden?
Gedelete gaan ze niet worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:57 schreef PimD het volgende:
Kan iemand die filmpjes saven voordat ze weer gedelete worden?
Ik kan wel enorm gaan caren hier om, en zoiets hebben van oh nee, je hebt gelijk ik ben een dikzak en bereik niets en ga dood etc etc, maar moet er gewoon boven staan.quote:EY DIKZAK. HIER ZIJN JE GROOTSTE HATERS VAN FOK. JE BENT KANKER DIK EN JE BEREIKT NIKS MET JE LEVEN. BINNENKORT GA JIJ DOOD AAN JE OBESITAS. JE CROSSTRAINER GAAT JE NIKS HELPEN JE GAAT ALLEEN MAAR EERDER DOOD. VIEZE STINK AUTIST.
Zou het degene zijn van die autisme vlogs zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zijn wel trieste comments, maar waarschijnlijk komen die ook gewoon van een vieze bleke zolderkamer autist af.
Gewoon bovenstaan en negeren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gedelete gaan ze niet worden.
Heb net ook weer een of andere comment gekregen van iemand:
[..]
Ik kan wel enorm gaan caren hier om, en zoiets hebben van oh nee, je hebt gelijk ik ben een dikzak en bereik niets en ga dood etc etc, maar moet er gewoon boven staan.
De mensen die dit typen zijn lekker anoniem en vinden het makkelijk om iemand af te zeiken, maar zelf zijn ze sneuer dan ik, omdat nja, ik dit niet doe. En ik wél wat probeer te doen aan m`n overgewicht.
Kun je het account niet rapporteren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Laat de comments ook staan.
Heb een user al geblokkeerd op mijn kanaal omdat die het echt letterlijk bij elk filmpje deed.
Dan was ik weer een kanker autist, dan weer een kanker dikke mongool, dan moest ik maar zelfmoord plegen etc.
Heb ik ook gedaan, maar word niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je het account niet rapporteren?
Ik ga niet stoppen met vloggen, dit soort haat comments maken mij alleen maar sterker denk ik, en ik ga er gewoon boven staan en negeren. En laat die comments ook gewoon staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:28 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Gewoon bovenstaan en negeren.
Kan je er niet tegen, stoppen met vloggen
Goede instellingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga niet stoppen met vloggen, dit soort haat comments maken mij alleen maar sterker denk ik, en ik ga er gewoon boven staan en negeren. En laat die comments ook gewoon staan.
Man man man, een blanke met zo'n hoofddoek op is echt geen gezichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
Ik dacht dat dit die Laura Hansen uit Leidschendam Prinsenhof was.![]()
Wel grappig dat ze ook Laura heet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
Ik dacht dat dit die Laura Hansen uit Leidschendam Prinsenhof was.![]()
Wel grappig dat ze ook Laura heet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou het degene zijn van die autisme vlogs zijn?
Het ziet er al niet zo comfortabel uit, als daar dan ook nog eens een koptelefoon bij komt dan wordt het allemaal wel erg twijfelachtig.quote:
Nou, neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:26 schreef delano.888 het volgende:
Maarre.. Minimaal een uur per dag word m dus toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |