NLer denkt dat ze een Maroc is net een leeuwin die denkt dat die een geit is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef IDkaart het volgende:
Ik dacht dat dit die Laura Hansen uit Leidschendam Prinsenhof was.![]()
Wel grappig dat ze ook Laura heet.
Daar heb je wel een punt in. Ergens is het wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga geen sportschool abonnement nemen, voor de 400e x.
En ik ben geen fietser.
Ik heb een crosstrainer gekregen en daar ga ik nu gewoon dagelijks op trainen, op den duur gaat het met m`n conditie ook echt wel goed komen, en dat verzuren van m`n spieren gaat ook minder worden.
Loop niet zo te zeiken, wees blij dat ik vlog, dat jullie mij belachelijk kunnen maken, en dat ik hier nog tijd neem om te reageren op dit soort zaken die ik al 600x heb besproken.
Is al jaren zo, bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Advies dringt toch niet tot je door
Goed topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al jaren zo, bespaar je de moeite.
FB / Userbashing door moderator
Je snapt het echt niet hè?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga geen sportschool abonnement nemen, voor de 400e x.
En ik ben geen fietser.
Ik heb een crosstrainer gekregen en daar ga ik nu gewoon dagelijks op trainen, op den duur gaat het met m`n conditie ook echt wel goed komen, en dat verzuren van m`n spieren gaat ook minder worden.
Loop niet zo te zeiken, wees blij dat ik vlog, dat jullie mij belachelijk kunnen maken, en dat ik hier nog tijd neem om te reageren op dit soort zaken die ik al 600x heb besproken.
Genotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:28 schreef Chai het volgende:
[..]
FB / Userbashing door moderator #55
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:28 schreef Chai het volgende:
[..]
FB / Userbashing door moderator #55
Mijn theorie is dat hij zijn topics heeft ingeruild voor vlogs maar dat er in de tussenliggende jaren verder niet zo veel is veranderd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Ik héb nou eenmaal veel problemen, en dat typ ik in R&P om m`n ei kwijt te kunnen... het laatste wat ik dan wil is nóg verder de grond in getrapt worden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat is al geen optie omdat de crosstrainer niet meer verstelbaar is, hij werkt nog maar op 1 stand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:10 schreef JK het volgende:
Zet die crosstrainer op de laagste stand en dan eerst 5 minuten, dan ff rusten en elke keer een minuut extra. Fietsen er naast is beter voor de knietjes, waarom haat je het? Zorg dat je een uur beweging hebt, verder op je eten letten. Zonder sporten kan je veel afvallen. Mijn zus ging trouwen, wilde mooi in haar jurk. Ging van ongeveer 110kg naar 60-65kg zonder ook maar een minuut te sporten, maar gezond te eten.
Dus geen chips, koekjes, taart, roomijs, chocola, alcohol etc. Kleinere porties. Een keer zondigen kan best, maar wel met mate. Ben daar ook een tijdje mee gestopt en raakte 15kg kwijt. Maar ik fiets dan elke week iets van 75-80km er naast (al deed ik dat al jaren). Inmiddels wel 4kg er bij, maar dat komt omdat ik de teugels wat laat vieren, maar het is wel stabiel voor 8 maanden en wil ik ze weer kwijt, dan hoef ik alleen lekker eten te laten staan.
En creer een beter ritme, ga op tijd naar bed en op tijd er uit. Duik om 23u je bed in, om 7 uur er weer uit. De toerist uithangen in het donker is niet bepaald leuk om naar te kijken en na 21u vreten is sowieso slecht.
Sorry voor het offtopic, dit gaat over vlogs, nu heb ik het over de afvalrace van onze Bradster.
Liep hier niet omdat het bij die meid in de buurt is (Die daar al een poosje niet meer woont overigens)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:
Het feit dat je midden in de nacht rondloopt in Maartensdijk bij het huis van ''een meid'' waar je ''mee hebt lopen daten'' (bij 0:20), is eigenlijk best wel apart.
Klopt, ik wil dat intro vanaf de 100e video gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:43 schreef Hondenbrok het volgende:
Waarom gebruik je die intro eigenlijk niet? Je moet jezelf echt als een merk neerzetten wil je een achterban creëren. En zo'n intro geeft meer uitstraling.
Hoeveel video's nog tot de 100equote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik wil dat intro vanaf de 100e video gaan gebruiken.
Tof!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik wil dat intro vanaf de 100e video gaan gebruiken.
Bij Blaak barst het tegenwoordig van de toeristen ivm Markthal en kubuswoningenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:12 schreef IDkaart het volgende:
Bij deze mijn klacht over vloggers.
Als ik in Rotterdam fiets zie ik (meestal in de omgeving van Blaak) altijd wel een mongool met een mobiel op een stokje.
Dat heet stalkingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:42 schreef chroestjov het volgende:
Het feit dat je midden in de nacht rondloopt in Maartensdijk bij het huis van ''een meid'' waar je ''mee hebt lopen daten'' (bij 0:20), is eigenlijk best wel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |