Bron: Omrop Fryslânquote:Het huis van de Leeuwarder Keimpe Huging staat vol met wc-rollen. Zes weken geleden heeft hij 3000 wc-rollen laten maken met het logo van het Centraal Justitieel Incassobureau erop. Huging wilde ze verkopen om van zijn schulden af te komen, maar de handel gaat niet goed. Op dit moment heeft hij nog geen twintig rollen verkocht en nu staat zijn huis vol met wc-papier.
Huging maakt zich nog geen zorgen. Als hij niet alle wc-rollen verkoopt, heeft hij komende jaren in elk geval genoeg voor eigen gebruik. De rollen zijn hier te bestellen.
Enkel laags van het allerdunste papier. Je hoeft er maar even mee in aanraking te komen en je zit alweer diep in de shit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het wel een geniaal iets. Om van je schulden af te komen WC rollen verkopen. Wie bedenkt het.
Hoeveel laags is het ?
Net als het CJIB dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:27 schreef Farenji het volgende:
Je hoeft er maar even mee in aanraking te komen en je zit alweer diep in de shit.
Past iddquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Enkel laags van het allerdunste papier. Je hoeft er maar even mee in aanraking te komen en je zit alweer diep in de shit.
Dat verklaart waarom het niet verkoopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Enkel laags van het allerdunste papier. Je hoeft er maar even mee in aanraking te komen en je zit alweer diep in de shit.
quote:De aftrap: het Centraal Justitieel Incasso Bureau. 's Lands grootste boetemachine! Deze instantie verdient het om de hoofdrol te spelen in onze campagne. Iedereen die ooit met het CJIB te maken heeft gehad, begrijpt waarschijnlijk wel waarom. Je kunt aan deze instantie maar beter geen schijt hebben, want dan wordt je boete binnen no time verdrievoudigd. Mocht je stiekem toch een heel klein beetje schijt aan het CJIB hebben, bestel dan onze toiletrollen met opdruk!
De rollen worden de gehele maand augustus per twee voor een kennismakings prijs van ¤4,95 excl. bezorgkosten verkocht. (Bij een bestelling van vijf sets of meer zijn de bezorgkosten gratis, selecteer bij het afrekenen postnl, en maak het totaal bedrag zonder verzendkosten over). Dus bestel hem nu zolang de voorraad strekt!!*
Echt hè, kijk, 1x 1 wc rol van 50ct kopen die bestaat uit 500 euro briefjes, dat is wel grappig.quote:
Gek genoeg heb ik nooit last van deze club. Door mijn eigen toedoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:23 schreef DapperDan het volgende:
Misschien kan hij ze aan het Centraal Justitieel Incassobureau zelf verkopen. Die zijn daar nog trots op ook. Hebben sowieso overal schijt aan. Al komt iemand op straat te staan door hun toedoen door het verhogen van boetes en geen regelingen willen treffen.
Chapeau, jij bent echt een modelburger!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nooit last van deze club. Door mijn eigen toedoen.
Maak er maar 5,- per rol van met de verzendkosten erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt hè, kijk, 1x 1 wc rol van 50ct kopen die bestaat uit 500 euro briefjes, dat is wel grappig.
Maar 2 rollen voor 5 euro. Goeiemorgen! Dat gaat een beetje ver.
Heb wel eens een rekening van ze gehad. In een ver verleden. Ook door mijn eigen toedoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Chapeau, jij bent echt een modelburger!
Ik ken die ouwe zijn verhaal niet, dus ik oordeel niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel eens een rekening van ze gehad. In een ver verleden. Ook door mijn eigen toedoen.
Autorijden terwijl je geen middelen hebt om eventueel eigen wangedrag te betalen, om vervolgens in een slachtofferrol te kruipen en de schuld bij het CJIB te leggen vind ik wat dommig overkomen.
Eens!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel eens een rekening van ze gehad. In een ver verleden. Ook door mijn eigen toedoen.
Autorijden terwijl je geen middelen hebt om eventueel eigen wangedrag te betalen, om vervolgens in een slachtofferrol te kruipen en de schuld bij het CJIB te leggen vind ik wat dommig overkomen.
Het begint daarvoor nog: het oplopen van de boete. Daar begint de eigen schuld al..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Eens!
Echter de boeteclausule die wordt gehanteerd staat buiten alle proportie.
Is het je eigen schuld als je niet op tijd betaald, JA. Moet de boete dan dusdanig worden verhoogd zoals nu het geval is, NEE!
Dat zeg ik ook. Het is je eigen schuld wanneer je niet op tijd betaald. Maar de boete die daarop volgt is dusdanig buiten alle proportie, vind ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het begint daarvoor nog: het oplopen van de boete. Daar begint de eigen schuld al..
Tja die administratiekosten hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt hè, kijk, 1x 1 wc rol van 50ct kopen die bestaat uit 500 euro briefjes, dat is wel grappig.
Maar 2 rollen voor 5 euro. Goeiemorgen! Dat gaat een beetje ver.
quote:Huging wilde ze verkopen om van zijn schulden af te komen
Lezen....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh, en behalve de rollen met het CJIB logo is alles uitverkocht. Yeah, right!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |